![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Vanavond naar de lokale bios gezien de laatste show in de bios draait. Zin in. blu ray pakket e.d. ook alweer in de pre-order. ![]() bub ![]() |
|
Early version van Heaven and Hell 1979. Gaaf ![]() [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 05-02-2021 21:03] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Twee fantastische fan-gemaakte documentaires over respectievelijk Master of Reality en Sabotage: ![]() |
|
Forbidden remix klinkt stukken beter. Staat op de nieuwe boxset The Tony Martin years. Sowieso fijn dat deze periode eindelijk op Spotify te vinden is. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
remix klinkt inderdaad een stuk frisser. maar is nou ook weer geen verschil van dag en nacht. ![]() |
|
Het drumgeluid is er echt op vooruit gegaan. Dat vond ik altijd dermate kut dat ik het album nooit echt een kans heb gegeven. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Nu kan ik eindelijk Black Moon platdraaien via Spotify. Yes. ![]() |
|
Ik durf niet naar de ticketprijzen te kijken en dan komt de reis naar daar er ook nog bij, maar die affiche ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Wtf ![]() After wowing audiences and critics alike with a sold-out premiere in 2023, Birmingham Royal Ballet's hit production of "Black Sabbath - The Ballet" will commence a U.K. tour in autumn 2025. https://blabbermouth.net/news/tony-iommi-on-success-of-black-sabbath-ballet-it-doesnt-come-any-more-unpredictable-than-this leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Kippenvel. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Hier niet, sorry. Niets tegen Sabbath, maar ik vind dit allemaal een tikje treurig, en de line-up bedroevend Amerikaans. Dat had een meer Brits feestje moeten zijn wat mij betreft. Voor Oz op zich goed dat hij zijn afscheid heeft kunnen nemen van het podium, ook op deze manier, en ik was oprecht verbaasd over hoe goed zijn stem gezien zijn conditie nog is, maar nee, uiteindelijk riekt het in mijn ogen een beetje als lijkenpikkerij. Geezer komt daar ook over alsof hij liever ergens anders is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het is volledig langs me heen gegaan dat Ozzy ging stoppen en dat dit zijn afscheidsconcert was. Het evenement werd goed gecoverd op Nieuwsuur, goed beeld van hoe de venue ongeveer was, welk volk daarop af kwam (verrassend jong) en uiteraard hoe Ozzy erbij zat. Ik ben blij dat ik Ozzy een paar gezien heb, een keer met Black Sabbath en nog een paar keer met wat andere uitspattingen. Ik vind die vent helemaal top. Maar ervoor naar Engeland afreizen had ik niet gedaan, en de livestream subben voor 30 Euro ook niet. Drie miljoen mensen deden dat overigens wel. Volgens Nieuwsuur gaat de opbrengst van dit gebeuren naar goede doelen. De bands die er kwamen kregen ook niet betaald. Toch mooi allemaal. Winter is coming ![]() |
|
Ik heb al die andere optredens niet gekeken, die interesseerden me niet, alleen black sabbath. Tuurlijk was het treurig om te zien, maar het had had toch wel wat. Kippenvellerigs. In dit nummer ging Geezer wel tekeer op de bas, hoor! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Zolang she-cunt Sharon nog leeft en meer juwelen wil zal er getourd worden door manlief. Markeer mijn woorden. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Nou. Ozzy kan het niet meer, hoor. Hij haalde vrij weinig noten. Het houdt een keer op. Ik zie hem echt niet meer touren, hoe graag Sharon dat wel zou willen. We gaan het zien. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Die man kan amper nog op zijn poten staan, laat staan touren. Dit was het echt wel hoor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hij zat niet voor niets op een stoel. Hij had de rolstoel van King Diamond wel kunnen lenen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voor de staat waarin hij is, vond ik het echt wel goed. En Sharon heeft het ook goed gedaan. Alle omzet ging grotendeels of alles naar een goed doel. Terecht dat ze een band eruit getrapt heeft die profit wilde maken. Vind het een prima afscheidsconcert! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Vrijwel het hele festival gezien op een "tuinfestival"feestje afgelopen zondag. Beamer aan, muziek redelijk hard, biertjes drinken in de tuin, beetje "Slayer"schreeuwen tegen het beamerdoek, hahaha! Prima dagje zo! Eens met Ralph dat het erg amerikaans is ja. Vooral de aanwezigheid van de Hollywood scene vond ik erg opvallend. Hoog MTV gehalte. En, die 'superbands', er zat volgens mij geen brit tussen. Maar toch wel vermakelijk dit hele festival. Meeste bands speelden ook erg goed. De shows van Ozzy's band en Black Sabbath waren kort, maar erg tof, en ik verbaasde me toch wel dat Ozzy echt nog wel goed kon zingen vanaf die troon. Hij straalde, maar straalde ook overduidelijk uit dat dit echt z'n laatste performance is. Ik vond het zeer mooi. Inderdaad, kippenvel. lampje ![]() |
|
quote: K.K Downing ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zong nog steeds beter dan Axl... No dogs, no masters. ![]() |
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |