IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Black Sabbath Vorige pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-07-2025 20:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 juli 2025 16:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zong nog steeds beter dan Axl...

Dat zeker, al ligt de lat daar wel heel erg laag. Ging me er meer om dat Ozzy niet meer gaat touren. Sharon zegt dat de Parkinson's wel meevalt maar als je hem op die stoel met zijn knieën ziet wapperen lijkt het tegenovergestelde me eerder waar. Die gaat qua optreden geen kant meer op.

Zou Axl trouwens ook moeten doen. Dat is al een tijdje echt beschamend. De Mickey Mouse en Herbert-uit-Family-Guy-vergelijkingen zijn zeker niet onterecht.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 10-07-2025 9:15 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Een vriend zei dat Sammy Hagar gewoon Gordon met een zonnebril is. Ik kon het erna niet meer "onzien", hahaha!

quote:
Op 9 juli 2025 15:38 schreef BongoBongo het volgende:
K.K Downing

Klopt! ik bedacht me later dat hij er ook bij was. Maar voor de rest.....

lampje

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2025 10:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2025 20:25 schreef Ralph het volgende:
Dat zeker, al ligt de lat daar wel heel erg laag. Ging me er meer om dat Ozzy niet meer gaat touren. Sharon zegt dat de Parkinson's wel meevalt maar als je hem op die stoel met zijn knieën ziet wapperen lijkt het tegenovergestelde me eerder waar. Die gaat qua optreden geen kant meer op.

Klopt. Vond hem nog aardig goed bij stem, maar de Parkinson's is wel erg duidelijk aanwezig over het geheel, ja.
quote:

Zou Axl trouwens ook moeten doen. Dat is al een tijdje echt beschamend. De Mickey Mouse en Herbert-uit-Family-Guy-vergelijkingen zijn zeker niet onterecht.

Yup

No dogs, no masters.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-07-2025 10:48 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Nooit een Axl fan geweest, ook niet toen hij "nog wel goed bij stem was".

Ook geen groot ac/dc fan hier, maar toen Axl Brian Johnson verving kreeg hij veel complimenten. Dat kon hij dan weer wel, niet zo lang geleden??

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 10-07-2025 10:49]

leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2025 22:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2025 13:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2025 10:48 schreef SimsalaWim het volgende:
Nooit een Axl fan geweest, ook niet toen hij "nog wel goed bij stem was".

Ook geen groot ac/dc fan hier, maar toen Axl Brian Johnson verving kreeg hij veel complimenten. Dat kon hij dan weer wel, niet zo lang geleden??

Oh, ook geen Axl-fan, maar goed.

Ja, toen liep het volgens mij best goed. Daarvoor en daarna een stuk minder.

No dogs, no masters.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com