IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Black Sabbath Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-03-2013 20:58 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
BLACK SABBATH: '13' Album Gets Official Release Date - Mar. 13, 2013

BLACK SABBATH's new album, "13" — the first in 35 years to feature bassist Geeezer Butler, guitarist Tony Iommi and singer Ozzy Osbourne — will be released on June 11 via Vertigo/Universal Republic in the U.S. and Vertigo in all other territories. The drum tracks on the group's first LP with Osbourne since 1978 were laid down by RAGE AGAINST THE MACHINE sticksman Brad Wilk following original drummer Bill Ward's decision to bow out of the reunion.

Osbourne, Iommi and Butler recorded the album primarily in Los Angeles with producer Rick Rubin. Songtitles set to appear on the CD include three seven-plus-minute behemoths "End Of The Beginning", "God Is Dead" and "Epic", as well as a track about killing pedophile priests ("Dear Father") and another about the scourge of methamphetamine addiction ("Methademic").

Beginning today, "13" will be available for pre-order on a variety of formats via BlackSabbath.com.

Pre-order options:

* Standard CD album
* Deluxe double CD album in a deluxe soft-pack (includes a second disc of exclusive bonus audio material)
* Vinyl: a 12-inch heavyweight (180g) vinyl album in a gatefold sleeve
* Super Deluxe Box Set: a limited-edition 12-inch clamshell box set which contains: deluxe double CD album, 12-inch heavyweight (180g) vinyl album in a gatefold sleeve, exclusive DVD containing "Black Sabbath - The Reunion" documentary, plus five behind-the-scenes videos, download card containing exclusive track by track interview with BLACK SABBATH, "13" exclusive photographic prints and handwritten album lyrics.

In addition, anyone who pre-orders any of these formats via BlackSabbath.com will be entered into a drawing to win a pair of VIP tickets to an official "13" album launch event in London, including a meet-and-greet with the band, flights and accommodation Additional details and full terms and conditions on the contest can be found at www.BlackSabbath.com.


Fuck it...
The deluxe pakket besteld!
67.89 euro in totaal. Dat overleef ik ook wel weer.






bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-04-2013 23:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Artwork revealed....



bub


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-04-2013 3:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Donderdag 28 november Ziggodome. Kaartverkoop begint zaterdag.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-04-2013 7:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 3:24 schreef bokkie666 het volgende:
Donderdag 28 november Ziggodome. Kaartverkoop begint zaterdag.


Die begint vrijdag.

Ik ga een poging wagen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-04-2013 8:56 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 7:20 schreef Mark Z het volgende:
Die begint vrijdag.

Ik ga een poging wagen.


Ik ook.


bub


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-04-2013 10:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Als het nu met Dio was geweest dan had ik het overwogen. Helaas zal die vlieger nooit meer op gaan.


Against God and Government


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-04-2013 10:43 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Dio is toch dood?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-04-2013 10:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Gelukkig wel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-04-2013 10:47 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ik wil de Zangeres Zonder Naam nog wel een keer live zien, helaas gaat die vlieger nooit meer op.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-04-2013 11:10 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 10:47 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik wil de Zangeres Zonder Naam nog wel een keer live zien, helaas gaat die vlieger nooit meer op.


Je kan natuurlijk wel een brief schrijven aan Zangeres Zonder Naam, die hoog in de hemel is.
Die brief aan die vlieger vast binden...en dan die vlieger oplaten.


bub


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 09-04-2013 11:58 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Ik zou ook wel willen gaan (is toevallig ook mn verjaardag) maar ik vind 59 euro best aan de dure kant voor een kaartje.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-04-2013 14:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik vind het voor een dergelijk grote act nog wel aardig meevallen, maar ik doe het niet. Ik hou het wel bij de herinnering aan Ahoy al die jaren terug.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-04-2013 10:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 7:20 schreef Mark Z het volgende:
Die begint vrijdag.

Ik ga een poging wagen.


Poging geslaagd!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-04-2013 18:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2013 10:09 schreef Mark Z het volgende:
Poging geslaagd!


Hier ook.

Wel normaal kaartje.
Die early entry shit voor 200 euro geloof ik wel.


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-04-2013 12:05 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ticket gekocht, eerst nog overwogen naar Dortmund te gaan omdat ze daar op zaterdag 30 november spelen.
Maar de prijs ligt daar nog een kleine 20 euro hoger per ticket.
Die special tickets van 190 en 200 euro zijn inderdaad waanzin.
Je zit dan inderdaad in je stoel recht voor het podium op jumpafstand van Ozzy.
En je krijgt dat wat extra presentjes en een VIP!

De reis op een donderdagavond naar Amsterdam valt me tegen. Had ik wat dat betreft ook liever gezien in de Ahoy, Rotterdam.

Waar is de tijd gebleven, dat we op zaterdagmorgen om 10.00 uur ,s morgens met zijn alleen voor de deur van het postkantoor stonden?
En dat de eertste die aan de beurt was automatisch de beste tickets sowieso kreeg.
De manier van ticketverkoop, en dat constateer je met name als Metallica in het land is. Dat de fanclub 2 dagen eerder al de beste tickets mag behartigen voordat de officiële verkoop begint.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-04-2013 22:17 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuw nummer.

http://www.iheartradio.com/player/?mid=23086234

Klinkt prima. Lekker nummertje.


bub


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 18-04-2013 22:18 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Is die junk al weer clean?


miikja
Usericon van miikja
Posted 18-04-2013 22:32 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 13 april 2013 12:05 schreef Sadistic Sinner het volgende:Waar is de tijd gebleven, dat we op zaterdagmorgen om 10.00 uur ,s morgens met zijn alleen voor de deur van het postkantoor stonden?


Sowieso, waar zijn de postkantoren gebleven???


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-04-2013 22:55 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nieuwe single HIER te beluisteren.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-04-2013 23:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 april 2013 22:17 schreef Bub het volgende:


Klinkt prima. Lekker nummertje.



Dat up-tempo gedeelte zat er wel heel erg aan te komen, hehe. Maar dat is prima.

Lekker drumwerk toch wel.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-04-2013 23:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ozzy klinkt echt nergens naar en het nummer duurt te lang... En toch, toch vind ik het nummer iets hebben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-04-2013 23:20 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Heerlijke riff, wel wat langdradig. Valt me niet tegen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 19-04-2013 11:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Betere kwaliteit!

Het klinkt fantastisch!
Die bass van Geezer klinkt heerlijk!

En wat Tegenpartij zegt.
Prima stukje drumwerk.



bub


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-04-2013 11:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2013 23:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Ozzy klinkt echt nergens naar en het nummer duurt te lang... En toch, toch vind ik het nummer iets hebben.


Ik sluit me hier bij aan. Ik ervaar de generatie-kloof en toch heeft het nummer wel iets als ik zo min mogelijk aandacht besteed aan Ozzy.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2013 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

BS hoort lange trage nummers te hebben. Maar nummer is aan het begin wat slapjes en de zang niet te, maar hoe verder je komt hoe beter hij wordt. Bets nieuwsgierig naar het album.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen