|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het een goed nummer. Boven gemiddeld van wat ik normaal luister. (geen kut opmerkingen over slam en gore aub) |
|
En een nieuw nummer. Beeldkwaliteit is slecht. Audio niet onaardig. Lekker nummer ook weer. bub |
|
Ik vind de plaat ook zeker niet slecht nee. Meevaller! |
|
Damn, klinkt erg lekker! Boeiender |
|
Iets nieuws zal het ook wel niet zijn wat Black Sabbath laat horen. Maar het klinkt allemaal prima, hoewel het middenstuk van The End of the Beginning wel lijkt op het nummer Black Sabbath-Black Sabbath. Wel Ultimate DOOM!! |
|
Ik vind "13"een goede plaat. Natuurlijk wordt het niveau van de eerste sabbathplaten niet gehaald maar met het nummer "end of the beginnig" komen ze toch nog een heel end in de richting. De bonus cd kent ook enkele goede nummers trouwens! Gaat mijn jaarlijst wel halen! (en Brad Wilk is trouwens goed bezig op deze plaat) |
|
Ben positief verrast door de plaat. Nog wat vaker luisteren maar hij hield mijn aandacht er goed bij de eerste keer. |
|
http://www.nu.nl/muziek/3502484/black-sabbath-43-jaar-terug-nummer-1.html Nou ben ik nooit zo'n B'Sabbath-fan geweest, alhoewel de eerste twee albums zeker ok zijn, maar ik ben toch wel benieuwd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vind de nieuwe eigenlijk erg vet. Compleet overgeproducet, maar er staan wel weer beestig goede nummers op. |
|
Ik dacht dat Sabbath vergane glorie was, maar nu ik dit alles lees wil ik 13 ook wel eens proberen! |
|
Iemand zojuist nog bij Sabbath in Ziggo dome geweest? Ik in ieder geval wel. Nu net thuis, kwart voor één, nog één biertje (morgen lekker uitslapen i.v.m. snipperdagje) en dan op bed. En ongelooflijk, wat een vet optreden was dit. Ozzy was prima bij stem, sowieso een goed geluid....en ze speelden Under The Sun! Fantastisch optreden! bub |
|
Helemaal mee eens ! |
|
Het was inderdaad erg goed. En Ozzy was goed bij stem, maar hij moest er wel even inkomen. Met name bij het tweede nummer 'Into The Void' klonk hij erg vals. Gelukkig was het daarna prima. Hoogtepunten voor mij: Drie nummers achter elkaar van het onovertroffen debuut ('Black Sabbath', 'Behind The Wall Of Sleep', en 'N.I.B.'), 'Snowblind' en 'Fairies Wear Boots'. Vet geluid ook, in die ZiggoDome. Bareuh... |
|
Ozzy moest even warm worden inderdaad, maar voor de rest vette show! |
|
Het was inderdaad een heel goed optreden. En Ozzy was inderdaad goed bij stem en hij hielt de vaart erin als Tony en Geezer niet opschoten met het beginnen van het volgende nummer. In verhouding met mijn laatste keer toen ik ze gezien had tijdens het Fields of Rock festival in Nijmegen. In 2005 was dit natuurlijk vele male beter. Ozzy was fit en hoewel Bill Ward er feitelijk bij hoort is dit toch een betere oplossing met Brad Wilk op drums. Zodat de oude mannen achter even op adem konden komen. Setlist was klasse! End of the World Super! Ik miste Electric Funeral en After Forever. Leuk de intro riff van Sabbath Bloody Sabbath vooraf aan Paranoid. Maar hetzelfde als met Symptom of the Universe blijft het daar tegenwoordig dan ook bij. Goed geluid en lichtshow en videobeelden! Jammer dat ze precies ook om 20.30 begonnen, kwam om 20.35 binnen toen het handengeklap van War Pigs al gaande was! |
|
quote: De drummer was niet Brad Wilk maar Tommy Clufetos, van Ozzy's solo-band. Wilk heeft alleen '13' ingedrumd. Bareuh... |
|
De outro van het laatste nummer van 13: Dear Father, is hetzelfde als Black Sabbath van Black Sabbath op Black Sabbath. Precies hetzelfde ding dongetje wat je hoort. |
|
quote: Klopt, en zo eindigt het weer waar het ooit mee begon en is de cirkel rond. Bareuh... |
|
Cirkel rond en toch ook eindig? Tony Iommi: 'Hyde Park could be Sabbath's last gig' Bron: http://metalhammer.teamrock.com/news/2014-05-14/tony-iommi-hyde-park-could-be-sabbath-s-last-gig 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dan is het denk ik ook wel mooi geweest, heeft iedereen het nog een keertje kunnen zien enzo. |
|
Ik blij dat ik ze twee weken eerder nog ga zien op Hellfest... |
|
|
|
Mooi materiaal. bub |
|
|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |