|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Soap Sabbath "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heeft waarschijnlijk met mevrouw Osbourne te maken..... |
|
quote: Black Soap? |
|
Black Soapath? |
|
Pfff, het was te mooi om waar te zijn |
|
quote: Zoiets, ja. Original BLACK SABBATH members Tony Iommi (guitar), Ozzy Osbourne (vocals) and Geezer Butler (bass) have released the following statement: "At the request of [original BLACK SABBATH drummer] Bill Ward, through his attorney, so as to not give the public the wrong impression about his involvement in the current BLACK SABBATH lineup, we have temporarily removed Bill Ward's images from the main pages of the BlackSabbath.com official website. In accordance with Bill Ward's attorney's request, we are doing so for the duration of the forthcoming shows." http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=174228 Lachwekkend eigenlijk. Maar ook om te janken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Echt heel sneu allemaal... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik krijg meer de indruk dat er een stelletje op geld beluste advocaten achter zitten eigenlijk. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zeker, in al die persberichten staat overal vermeld dat het niet de 'schuld' is van de overige leden. |
|
En dat maakt het waar? Sorry hoor, maar als je met z'n 4'en een stel advocaten je reünie in de weg laat zitten ben je wel een gigantisch stel kneuzen bij elkaar. Als ze de verdiensten netjes in vieren wilden verdelen was dat zo geregeld. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zou je wel denken ja....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Niemand in de band is bekend met de uitdrukking "stop while your ahead" denk ik. Ik zou het ook even vergeten als je een paar ton per hoofd, per show kan verdienen. De fans hebben het nakijken... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
€ 232,00 |
|
De mensen achter die box weten ook wel dat vinylhoeren daar graag een week geen garnalenkroketten voor over hebben. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nee, die hebben het in de kast staan en laten de platenmaatschappij lekker de tyfus krijgen met hun geldklopperij.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 |
|
quote:Vertel dat mensen zoals jij. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Bill Ward staat op nummer 16... nu wordt het wel heel erg soap als je zo zit te miepen met zo'n bankrekening: http://music.msn.com/music/article.aspx?news=754433 |
|
quote: Dit. Bareuh... |
|
yep... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
:| IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |