|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Bathory, Rigor Mortis, Possessed, Celtic Frost / Hellhammer etc. Ik, Wil Schuurman |
|
jaaaaaaa,Darkthrone en Taake They RULE!!!!!!! Burzum....Maar dat wordt heeeeeeeeeel moeilijk ... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 23-04-2003 17:33] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
AC/DC (nee, nog niet gezien *schaam*) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
carcass cynic haji's kitchen |
|
Als het ff kon zouden deze bands wel nog eens een reunieconcert mogen geven in mijn tuin: Emperor Limbonic Art Sepultura (in de oude bezetting) Carcass MEtallica (ten tijde van 'Master of Puppets') *zucht* When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
possessed venom metallica uit de tijd van kill em all sodom motorhead hypnosia "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Saxon, Brocas Helm (soon), Artillery, Attacker, Vyndykator, Bad Lizard, LWS, Sarissa, Acrophet, Demon Flight, Sacred Blade, Suicide Alley, Sleez Beez, Witch Cross, Crystal Knight, Barnabas, Snowaxe, Northwind, ...... en nog zeven miljoen meer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb ze eigenlijk wel al es gezien... maarre, The Smashing Pumpkins mogen van mij nog wel es "Bullet With Butterfly Wings" komen spelen, nog nooit een zaal zo gek weten komen als toen |
|
quote: Emperor heb ik gelukkig nog een keer live mogen meemaken (op Dynamo). En Limbonic Art hoort idd. ook nog in mijn rijtje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In Flames Soilwork Hypocrisy Dissection Dark Tranquillity Dawn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Cynic Death Suffocation Haij's Kitchen Meshuggah Jason Becker Robert Fripp (+ King Crimson) Trey Gunn Gordian Knot En nog wel een paar |
|
Saxon, Queensryche, Dragonforce, Sonata Arctica, Blind Guardian, Freedom Call, Hammerfall, Kamelot, Manowar.. |
|
Elend I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
oh, mogen het ook onmogelijke bands zijn? Dan zou ik Zappa wel een keer willen zien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Triple 7 Klinkt misschien maf, maar ik zou wel eens willen zien en horen hoe we zijn als toeschouwer in een zaal. |
|
Clawfinger (21 juni, Waldrock!! eindelijk) Sheer Terror (kan niet meer) Batmobile (kan niet meer) Deicide Cemetary Sepultura (ten tijde van Arise & Beneath the remains) Death (kan iig nie meer met chuck) Joan Jett S.O.D. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
@ Schreddie Ja eigenlijk wel ja ben ik ook wel benieuwd naar [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 23-04-2003 17:45] |
|
Kan ik tenminste met goed fatsoen weglopen asl jij weer loopt te prutsen |
|
Ik ga dan denk ik toch niet kijken omdat ik weet dat jij speelt hahahah |
|
gewoon een keertje opnemen |
|
Wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt, dat je nog veeeeeeeel te leren hebt |
|
ANGELCORPSE (1x gezien maar was erg zat) |
|
-Sepultura in tijden van Arise, Beneath the remains. -Suffocation -Carcass -Nile -Ancient Rites [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 23-04-2003 17:49] |
|
quote: Ja er kan er maar een de beste zijn he..... SchredGod........ hahaha |
|
psies! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |