|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Fluisterwoud heeft flink wat optredens achter de rug, dus ... zo graag wil je ze blijkbaar ook niet zien lijkt het Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat dacht je van werk, afstuderen en dooie familieleden?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Puh, over een goed jaar kan ik dat ook allemaal zeggen waarschijnlijk . [edit] ok, Death kan ik schudden. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-04-2003 20:35] |
|
quote: Werk en afstuderen zouden mij er niet van weerhouden om naar Skepticism concert afgelopen zondag te gaan. En ik hoop niet dat je zoveel begrafenissen/crematies hebt gehad Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Je begrijpt heus wel wat ik bedoel.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mastodon! En dat gebeurt aanstaande zaterdag ook nog eens! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Fear Factory. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja ok, zonde iig .. Fluisterwoud heerscht live! Volgende keer niet gaan werken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Covered in Ashes |
|
Die heb ik gelukkig al eens gezien. Edit : reactie op No Nonsense [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-04-2003 20:45] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nou, bereid je maar vast voor! Ik heb ze 2 maand geleden in Vera gezien. Was echt ongelooflijk goed! Als het goed is spelen ze ook nog een hele gave Thin Lizzy- cover (Emerald)! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ok Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Liquid Tension Experiment Savatage met Chris Oliva (rip) Testament met Alex Skolnick Randy Rhoads... Def Leppard met Steve Clark (rip) Bob marley and the Wailers (rip) Metallica met Cliff Burton (rip) Lee Ritenour met Larry Carlton en Steve Lukather.. Toxic Marrilion met Fish Al di Meola met Paco en John.. Allan Holdsworth met I.O.U. Steve Morse met Dixie Dregs Steve Ray Vaughan en Jimi Hendrix (rip) Jeff Beck Marty friedman en Jason Becker Michael Lee Firkins En zo kunnen we wel weer ffkes doorgaan [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 23-04-2003 21:34] |
|
Ik wil Immolation nog wel eens live zien Overlap met Antaeus tijdens X-massfest Touren met CoF en alleen maar op komen dagen in de Heineken Music Hall ARGH |
|
repulsion terrorizer siege nuclear assault (krijg ik nooit genoeg van) Die apokalytischen reiter bathory blood duster blind illusion hexx cryptic slaughter Hellhammer celtic frost venom oude metallica vio-lence cynic pestilence sempiternal deathreign target dark angel (met jim durjin natuurlijk) dreams of damnation death hirax slaughter(canada) oz |
|
nokturnal mortum |
|
quote: ja als je op xmass fest was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iron Maiden - Graschpop Alice Cooper - Graschpop Destruction - Anthrax - Graschpop Six Feet Under - Graschpop Destroyer 666 - Graschpop Death - Arch Enemy - Graschpop Stratovarius - Graschpop Metallica - Overkill - Graschpop Sepultura - Graschpop Rhapsody - Opeth - Graschpop Slayer - Blind Guardian - Kreator - Graspop wordt goed voor mij dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 23-04-2003 23:07] |
|
Pardon ? Slayer op graspop ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: tis haast een lijstje van favorite bands, atilla. Oud Vuil. |
|
Ik wil alleen maar bands zien die niet meer kunnen bijv. Pestilence en Sepultura (oude bezetting) the only pleasure is pain |
|
quote: I wish [edit] vorig jaar wel, maar toen was ik er niet |
|
Ik vond ze saai op graspop afgelopen jaar. Maarja .. ik herinner me ook totaal niets meer .. Dit jaar krijgen ze op wacken een herkansing Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |