|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Anthrax Annihilator Cannibal Corpse (gezien) Death (gezien) Fear Factory (gezien) Iced earth (gezien) Iron Maiden (gezien) Judas Priest (gezien) Korn (gezien) Kreator Machine head (gezien) Megadeth (gezien) Metallica (gezien) Nevermore Obituary Pantera (gezien) Sacred Reich (gezien) Savatage (gezien) Sepultura (gezien) Slayer (gezien) SOD (gezien) Suicidal Tendencies (gezien) Testament (gezien) Lijstje bijna vol |
|
Crematory. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jippie lijstjes : anorexia nervosa absu abigor nirvana, wordt wat moeilijk evol manes marduk |
|
quote: die waren op wacken 2 jaar terug. Ik wil megadeth zien!!!!!!!! |
|
Iron Maiden Metallica (voor 1996) Nifelheim Mysticum Diabolicum Celtic Frost Bathory Possessed Darkthrone Mayhem (oude) Houwitsher (tja ik weet het) Obituary Sepultura (oude) Er is ongetwijfeld meer maar..... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
houwitser, mwah nie slechte keus. Zou ik er ook wel bij zetten eigenlijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mayhem ik ook ja maar de nieuwe mag ook van mij. |
|
quote:Is dat de moeite??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:niet live gezien maar ik vind persoonlijk die nieuwe cd leuker, maarja ik hou nietzo van die echt hele oude black en ik geloof dat ze live genoeg oude nummertjes spelen. |
|
*Opera IX!!!!!!! (oude bezetting met Cadaveria) maar helaas zal dat niet meer gebeuren *Cadaveria (band zelf) *Dying Fetus *Exhumed *Motorhead Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:Ik dacht dat die gasten zo brak als hell zijn (lichamelijk en geestelijk) zoiets als legion zeg maar. Vandaar dat ik er niet echt vertrouwen in heb.. Maar als ze oude nummers spelen is het vaak wel gaaf en een avond vol herkenning. Ik heb het juist minder op de nieuwe cd's van veel blackmetal bands. Zoals Samael een poos geleden. Dat was super alleen omdat ze veel (alle) oude nummers speelden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb Mayhem vorig jaar in Hardenberg gezien en ze speelden alles doorelkaar. Van Deathcrush en Pure Fucking Armageddon tot The Grand Declaration of War. Ik heb me iig wel vermaakt (voorprogramma was Aeternus en Red Harvest) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Die tour met Mayhem en Aeternus was alweer in 2000! Mayhem blijft overigens de moeite waard om te zien De enige band die ik ECHT MOET zien is Darkthrone Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
* Spock's beard met Neal Morse. Maar aangezien Morse uit de band is gestapt zal dat wel nooit meer gebeuren. * C.O.C. * No turning back. Ik heb ze al eens gezien maar dat moet gewoon nog een keer gebeuren. En deze keer graag met een grote pit!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
rhapsody Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
SONATA ARCTICA Amon Amarth Fintroll (dit jaar nog!) Metallica (FoR ) Vintersorg Borknagar Nightwish Iced earth |
|
quote: WOW!! Lost track of time! Ik weet nog wel dat Aeternus toen inviel voor Borknagar. Was wel balen, want ik had Aeternus nl. al eens gezien en Borknagar nog nooit Maar was iig invaller van niveau Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog nooit gezien, maar kwil ze wel ooit nog eens zien: Atrox (die vooral) Tori Amos Type O Negative Genesis (oude bezetting, omdat ik 't al vanaf m'n geboorte hoor dankzij m'n vader, maar wordt btje moeilijk) Opeth Trail of Tears Finntroll En deze wil ik heel graag nog een keertje zien: k's Choice Lacuna Coil Apocalyptica Dream Theater [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 08-05-2003 12:16] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Gave smaak !! Ja mee eens ook 3 bands die ik graag wel eens zou willen zien, Atrox wil ik wel es meemaken , eens kijken of ze live net zo kan zingen als op de CD, al zal het veel mensen wellicht wegjagen uit de zaal Genesis: Tori Amos: Nog anderen die ik nog wel es live wil zien: - Rush - Yes - Deep Purple - The Eagles - Lynyrd Skynyrd - The Beatles hehe zo kan ik nog wel ff doorgaan |
|
Dit wordt wel moeilijk.. Metallica ten tijde van Kill 'em All. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik heb Metallica gezien op aardschokdag 1985 (was voor Ride The Lightning uitkwam) haha toen was ik net 13 of zo, lol |
|
ride the lightning is uit 1984. mop uit '86. was die aardschokdag met frost, anthrax, metal church ed? dat was in, ik dacht, 1987. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-04-2003 20:40] Oud Vuil. |
|
Kep Metallica voor t eerst gezien in Leiden, da was november '88 met Queensryche, met mijn oudere zusje |
|
quote: was ik ook!!! was toch met dio en bonham ook nog? btw, die aardschokdag vannet was ik ook. Oud Vuil. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |