|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als toeschouwer is t gewoon errug saai om naar jullie te kijken, daarom wil ik nog steeds benzine geld voor t feit dat ik helemaal naar Weert ben gereden om jullie te zien prutsen |
|
lol@ratje Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: We krijgen een herkansing als het goed is nu ze weer samen zijn. |
|
quote: reken maar, ze hebben al optredens staan in america, zelfs op het maryland deathfest, daar zitten echt alleen maar deathmetal bands bij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aha, bands die ik nog wel eens live zou willen zien zijn *tromgeroffel* Elend Evoken Shape of Despair Absu (ik moet die gast eens zien drummen ) En tot voor kort stond Skepticism natuurlijk op deze lijst, maar die wens is al ingewilligd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik zou graag enslaved wel eens willen zien met alleen oude nummers dan thy primordial schijnt te gaan optreden voor het eerst in europa dus die wellicht. zou darkthrone wel eens willen horen spelen maar tja weinig kans *respect* naja voor de rest boeint het me niet zo ben toch vaak zo zat dat ik de helft vergeet |
|
-Metallica, MoP tournee -Sepultura t/m Chaos AD tournee -Carcass -Pestilence -Cynic -Death (slechts 1 keer gezien ) -Zappa -Jimi Hendrix -Stevie Ray Vaughan etc.. |
|
quote: We betalen je liever om weg te blijven, loop je steeds Daniel en John's vriendinnen te versieren en op te scheppen over je grote pik |
|
Sepultura Darkane (afgelopen concert gemist ) No Return (was vorige keer vet gezellig) Cradle of Filth Pantera Slayer Fear Factory En zo nog een paar Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dissection Death Burzum Darkthrone Carnivore Type O Negative Katatonia Paradise Lost Emperor Meeste bands overigens wel in vroegere jaren... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Emperor juist vooral in zijn middeljaren en latere jaren Soilwork Bal sagoth Darkane Borknagar Mörk Gryning Lord Belial Queen Samael Dissection U2 de oude [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-04-2003 19:39] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Pink Floyd |
|
quote: Nou weet ik wel, dat je t heel lekker vond die ene keer maar ik deed je best pijn, toch???? Denk maar zo; t gaat nie om de lengte maar om de dikte |
|
quote: Nou lengte is bij mij ook belangrijk hoor... vooral als je Joep vaker hebt gehad..... |
|
hehheh, ff stangen: dissection -> keer in de baroeg gezien in flames ->(who cares) suffocation -> jaaaren geleden celtic frost -> aardschokdag '87 (ofzo) carcass -> noorderligt jaaaren geleden emperor -> baroeg mettallica -> aardschokdag( zelfde als frost) motorhead -> '87, king diamond en destruction als voorprog. LWS -> is Judgement day voorprog van geweest, mijn eerst optreden met JD, 1990 hypocrisy -> paar keer dark tranquillity -> paar keer hammerfall -> paar jaar geleden deicide -> paar keer, *gaap*, vind ik. SOD -> waldrock ofzo??? jaar of wat geleden angelcorpse -> paar jaar geleden ancient rites -> paar keer bolt thrower -> paar keer enslaved -> jaaaren geleden cradle of filth -> 1ste elpee, slechte drummer hadden ze toen nog, 1 bassdrum slayer -> paar keer fear factory -> paar keer type o -> paar keer katatonia -> 1X, baroeg, maar 3 nrs. "without gOD!!!" bal sagoth -> baroeg samael -> paar keer maar wat ik zoooo graag nog eens zou zien, wat hier net ook al genoemd werd: CARNIVORE !!! enne, nasty savage (vroeger niet gegaan ) Oud Vuil. |
|
Intestterror No meat is sweater |
|
King Diamond (hopelijk komt er een tour volgend jaar), Celtic Frost, Venom, Judas Iscariot, Bathory, Death SS, Denial of God, Golden Earring, Necrodeath, Negura Bunget enz. |
|
Denial of God ook binnenkort, dat heerscht! Ik, Wil Schuurman |
|
En Gospel of The Horns over een paar weekjes, ook nog nooit gezien |
|
quote: ik dacht dattie uit elkaar waren, das toch met die zanger van euhhhh, iets van chaos ofzo??? ps, mooie icon! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 23-04-2003 20:15] Oud Vuil. |
|
Fluisterwoud, Warlust, Ildjarn, Unlord, Nargaroth, etc.... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik zei ook 'meeste' hoewel een aan alle kanten rammelende Emperor ook wel leuk zou zijn.. En webblaster wim: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nagelfar , Nargaroth (mits meneer Kanwulf zijn handjes thuis kan houden), Limbonic art nog éénmaal zou mooi zijn, Lugubrum, Botulistum, Fluisterwoud etc De meeste zullen helaasch nooit meer optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 23-04-2003 20:31] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Metallica Slayer Dark Angel Suffocation Obituary Death Possessed Pestilence Morbid Angel Forbidden Komende zomer worden al enkele wensen ingewilligd . |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |