IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Welke band(s) zou je nog wel eens live willen zien? Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 06-05-2003 19:19 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ik zal wel ff navragen

Trieste gast

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 19:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:15 schreef karnivoor het volgende:
nee

heb jij een auto voor me dan?

*ik voel een compromis opkomen*

godver
heb jij een stek waar veel bier aanwezig is totdat de eerste trein richting den haag weer gaat rijden?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2003 19:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 mei 2003 19:15 schreef NecRobert het volgende:
.

jij mag er ook wel bij

Je moeder.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2003 19:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:21 schreef karnivoor het volgende:
jij mag er ook wel bij

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

rieksel27
Usericon van rieksel27
Posted 15-12-2003 19:24 by rieksel27 Wijzig reactieProfiel van rieksel27Quote dit bericht

uhm...KoRn, H.I.M, Brand new, Deathstars maar ik maar daar al zeker niet naartoe me ouders vinde me te jong!

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-12-2003 19:26 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 december 2003 19:24 schreef rieksel27 het volgende:
uhm...KoRn, H.I.M, Brand new, Deathstars maar ik maar daar al zeker niet naartoe me ouders vinde me te jong!

Ach, als je ouder wordt dan mag je er heen, gewoon ff geduld hebben. En als je ouder bent dan ken je andere bands en dan wil je daar niet meer heen

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-12-2003 19:26 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 december 2003 19:26 schreef Jebes het volgende:
Ach, als je ouder wordt dan mag je er heen, gewoon ff geduld hebben. En als je ouder bent dan ken je andere bands en dan wil je daar niet meer heen

ghe ghe

edit: en ik wilde Iced Earth altijd nog eens zien...maar met Ripper weet ik dat niet zo zeker....verder wil ik Callenish nog een keer zien

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 15-12-2003 19:28]

Anniethrax
Lingerficking good!
Usericon van Anniethrax
Posted 15-12-2003 19:27 by Anniethrax Wijzig reactieProfiel van AnniethraxQuote dit bericht

Twilight Ophera!!

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 15-12-2003 19:29 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

iron maiden met diánno
marillion met fish
sabbat
ac/dc
machine head(deze tour)
life of agony
madball
flotsam and jetsam(oude bezetting)
tankard
carnivore

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 19:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 19:29 schreef antipop het volgende:
iron maiden met diánno
marillion met fish
sabbat
ac/dc
machine head(deze tour)
life of agony
madball
flotsam and jetsam(oude bezetting)
tankard
carnivore

Welke Sabbat?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 15-12-2003 20:07 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

engelse met walkyer(history of a time to come )

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-12-2003 20:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

SLAYER!!!!(euuhh,voor de negende keer )

spelfout weggehaald...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-12-2003 20:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

esoteric... heb gehoord dat ze komen.. ben benieuwd !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 19:24 schreef rieksel27 het volgende:

Hihi, volgens mij ben jij de eerste en enige ZM'er die in de jaren '90 is geboren..
En Jebes heeft idd gelijk, over een jaar of drie vind je andere bands leuk en wil je deze niet meer zien

..."Hate can only create more hate"...

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 15-12-2003 20:16 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:13 schreef Immortella het volgende:
Hihi, volgens mij ben jij de eerste en enige ZM'er die in de jaren '90 is geboren..
En Jebes heeft idd gelijk, over een jaar of drie vind je andere bands leuk en wil je deze niet meer zien

hoezo jij wil ze toch ook nog steeds zien

*bukt*

*bied nederig zijne excuses aan*

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
hoezo jij wil ze toch ook nog steeds zien

*bukt*

*bied nederig zijne excuses aan*

Goedzo, jij weet je plek neem ik aan?
Of moet ik weer beginnen over CoF en jouw leeftijd enzo??
Jij bent nét voor de jaren 90 geboren, Dus jij hebt helemaal geen recht van spreken

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 20:30 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:23 schreef Immortella het volgende:
Jij bent nét voor de jaren 90 geboren, Dus jij hebt helemaal geen recht van spreken

blieb nee daar hoef je niet over te beginnen want ik blijf erbij dat ik het mooi vind mijn leeftijd is aangeboren ofzo dus... geen recht van spreken he?
kom maar naar buiten als je durft

sex?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:30 schreef Matthijz Filth het volgende:
blieb nee daar hoef je niet over te beginnen want ik blijf erbij dat ik het mooi vind mijn leeftijd is aangeboren ofzo dus... geen recht van spreken he?
kom maar naar buiten als je durft

sex?

Ik durf niet naar buiten, straks sta jij om de hoek van de straat

En eh.. NEE, ik wil geen sex..

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 15-12-2003 20:32 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:23 schreef Immortella het volgende:

hij zegt gewoon wat ie live wil zien(LEES TOPIC) en dat hoeft niet perse jou smaak te zijn,metal/rock is toch niet leeftijd gebonden?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:32 schreef antipop het volgende:
hij zegt gewoon wat ie live wil zien(LEES TOPIC) en dat hoeft niet perse jou smaak te zijn,metal/rock is toch niet leeftijd gebonden?

Anders ga je er ff serieus op in ofzo Goedzo kerel!

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 20:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:32 schreef antipop het volgende:

ik poste niet eens wat ik nog graag wou zien maar ik ken haar en loop er vaker met haar over te ouwehoeren
wat ik graag wil zien
umm
nou um CoF nog wel keer iig
SFU zeker nog een keer
At the gates
Minas morgul ook al heb ik geen id hoe ze live spelen heb alleen cd Schwertzeit en die luister ik ongeveer 2x daags weet iemand of ze meerdere cd's hebben?

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 15-12-2003 20:40 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:36 schreef Immortella het volgende:
Anders ga je er ff serieus op in ofzo Goedzo kerel!

ja je moet het nivo hier soms even opkrikken

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 20:41 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:32 schreef Immortella het volgende:
Ik durf niet naar buiten, straks sta jij om de hoek van de straat

zo eng ben ik niet ik was vrijdag toch ook niet eng ofzo

En eh.. NEE, ik wil geen sex..

kost nix?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 20:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
SFU zeker nog een keer

die vond ik zwaar klote op Graspop -> frikadel-pauze (Lainedil weet wel wat ik bedoel )

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 20:43 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:42 schreef Elfensteen het volgende:
die vond ik zwaar klote op Graspop -> frikadel-pauze (Lainedil weet wel wat ik bedoel )

ow heb wel eens paar live nummers van ze gehoord en dat vond ik toch zeker best strak klinken

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com