IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Welke band(s) zou je nog wel eens live willen zien? Vorige pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-12-2003 20:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wil nog wel een keer Satyricon gezien, helft gemist doordat ik met de trein moest.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 20:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik Sodom nog wel een keer.

Net als Annihilator trouwens (tof feestje, net nadat ze op wacken stonden..9 augustus zelfs!)

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:43 schreef Matthijz Filth het volgende:
ow heb wel eens paar live nummers van ze gehoord en dat vond ik toch zeker best strak klinken

Heb Six Feet Under nu twee keer gezien en de laatste keer in Hedon vond ik ze toch zeker heel erg heerschen!! Komt misschien ook wel omdat ik een handje heb gehad van mr. Barnes, maar toch Hij stak z'n duim op omdat ik alle nummers zat mee te bléren
Op X-mass vorig jaar waren ze ook lang niet slecht, alleen jammer van de probleempjes met 't geluid..

..."Hate can only create more hate"...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 20:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:43 schreef Matthijz Filth het volgende:
ow heb wel eens paar live nummers van ze gehoord en dat vond ik toch zeker best strak klinken
Mwah...op Graspop (moet ik toegeven) was het geluid over het algemeen ruk, net als bij D666...

over de frikandellen: We aten alleen frikadellen ('s ochtends al een stuk of drie )

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 15-12-2003 20:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:47 schreef Elfensteen het volgende:
Mwah...op Graspop (moet ik toegeven) was het geluid over het algemeen ruk, net als bij D666...

over de frikandellen: We aten alleen frikadellen ('s ochtends al een stuk of drie )

frikadellen zijn yumyum

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-12-2003 22:41 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Met stip op 1: Iced Earth!!!
Ik weet niet waarom, maar het schijnt me maar niet gegund te zijn. Iedere keer als ik wil gaan, zegt die band af
Verder:
Dark Tranquillity
Flaw
Children of Bodom
Naglfar
Skyfire
Voor de rest heb ik zo ongeveer alles wat ik wilde zien wel al gezien afgelopen anderhalf jaar

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-12-2003 22:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:44 schreef Elfensteen het volgende:
Ik Sodom nog wel een keer.
Ooit gezien op Dynamo...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-12-2003 22:45]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 22:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:45 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ooit gezien op Dynamo...
Ah, Sodom, don't fuck with Sodom you biatch

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 15-12-2003 22:45]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 22:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Sodom dus...

Was best lachwekkend...maar dat kan ook aan mij liggen...op plaat vind ik ze goed te pruimen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 22:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Live zijn ze niet retestrak nee (haha, een woordspeling!)

Op plaat echter maar toch, ik wil ze gewoon zien, is toch altijd wel gaaf

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 22:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oh ja...wie wil ik nog wel eens live zien?

Unholy en Grief

zeg maar dag met je handje...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-12-2003 22:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:48 schreef Elfensteen het volgende:
Live zijn ze niet retestrak nee (haha, een woordspeling!)

Op plaat echter maar toch, ik wil ze gewoon zien, is toch altijd wel gaaf
Same here, die moet ik ook eens zien

quote:
Op 15 december 2003 22:50 schreef Voice Of Doom het volgende:

Unholy en Grief

zeg maar dag met je handje...

Ja , komaan wrijf het er nog eens in...

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 22:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...ik rouw er ook nog elke dag om...

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com