|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 2x ? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: aha, die jij bedoelde, dat was met het vallende standbeeld van ... and justice for all. godallemachtig, dat slechte geheugen ook. on-topic: als we dan toch goud van oud gaan: napalm death met lee dorrian en bill steer en mick harris. Oud Vuil. |
|
quote: hehehe.. wil je de helft van mijn Waldrock kaartje kopen? Ik hoef namelijk alleen Maiden te zien daar, (na in '98 op DOA al geconstateerd te hebben dat ik Typo bagger vond live op een festival) |
|
Behemoth zou ik wel eens graag willen zien. |
|
Heb ik gezien! VET!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Waren niet zo heel bijzonder... And my marlboro light |
|
quote: Écht wel! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Aahhh meer Tori fans! Ik heb haar gelukkig al 2x mogen aanschouwen. En ja, Atrox zou ik ook wel eens live willen zien. Net als Tactile Gemma. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Ik wil The Haunted nog wel eens live zien... Maar daar komt morgen een oplosing voor Dit slaat nergens op. |
|
CARNIVORE zou ik wel eens live willen zien, en wat ik ook nog graag eens zou willen zien is (de nederlandse) Jewel |
|
DOE MAAR - in de tijden van SKUNK en VIRUS |
|
- Rush - Steve Morse - Crimson Glory ( oude bezetting ) - Fates Warning - Conception - Dizzy Mizz Lizzy - Extreme - Speedica - Form ( met Hans Reinders ) - Lemur Voice - Jason Becker - Viscious Rumors met Carl Albert(R.I.P.) - Death met Chuck (R.I.P.) - Journey - Psychotic Waltz Zo...dit was t zo ongeveer |
|
quote: Hehe, zeker! Toen in de Baroeg met Diabolic en Destroyer666? Ik zou Impaled Nazarene nog live willen zien .. omdat ik zo dom was dat optreden te missen bij het vorige Xmas Metalfest -_- [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 06-05-2003 12:12] |
|
Dying Fetus in de oude bezetting Cryptopsy met lord worm Disgorge(usa) |
|
aanvullinkje: Setherial Lunar Aurora Hades (Almighty) Origin Dismember (15 mei!!) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Metallica (10 jun ) Morbid Angel Obituary Amon Amarth Finntroll Nile (Wacken) Slayer (Wacken) Ancient Rites (Wacken) Satyricon |
|
Ik heb eigenlijk nog een paar bands maar die ga ik de komende maanden zien tijdens festivals vandaar dat ik ze niet genoemd heb,hehehe |
|
quote: Viscious Rumors met Carl Albert |
|
*) Death *) Infernäl Mäjesty *) Pestilence *) Sacrifice *) Psychotic Waltz *) Carcass *) Autopsy *) Messiah *) Suffocation *) Repulsion *) Sadist *) Forbidden *) Brutality *) Gorefest *) Carnage *) Grotesque *) Cynic *) Merciless (nog 3 weken, kan haast niet wachten) *) Pariah *) Holy Terror *) Nocturnus *) Laaz Rockit Zal allemaal wel nooit meer gaan lukken, aangezien (vrijwel) alles uit elkaar is op mijn lijstje. Kwestie van té laat geboren zijn, denk ik Misschien dat Messiah, Infernäl Mäjesty en Brutality binnenkort nog mogelijk zijn. Ben er alleen bang voor. BLASTBEATS FOREVER |
|
The beatles in originele bezetting.... Bruce Banner |
|
Nog te zien..., eh -Carpathian Forest -Alice Cooper (Graspop) -Bewitched -Black Sabbath (nog een rëunietje jongens?) ... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb ze 2 jaar geleden per ongeluk nog in een tentje in San Francisco zien spelen. Ik kende de hele band niet, bleek het dus Viscious Rumours te zijn. Tot wanneer was deze Carl Albert er nog bij? Ik weet alleen nog dat de gitarist ontzettend lang haar had en de drummer vet goed was. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De oude zanger heeft nog tot 1995 bij VR gezeten en daarna is hij helaas verongelukt met dodelijke afloop, toen is t heel lang stil geweest,Geoff Thorpe ( de originele gitarist ) heeft toen ook nog een tijdje gezongen maar dat was helemaal niks en nu hebben ze dus een hele nieuwe bezetting waarin idd de 2e gitarist heeeel lang haar heeft en een heel maf zilveren ding in z'n sik, die nieuwe zanger vind ik ook errug goed, heeft heel veel power en volume en hij zingt errug strak en zuiver, ook bij de hoge uithalen die Carl vroeger zong. Toen stond ik dus zo naar die zanger te kijken |
|
nog te zien: Goratory Prophecy Suffocation Cryptopsy Deeds OF Flesh Dying Fetus Bolt Thrower Testament Disgorge Deicide Nile "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |