|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Rock bitch |
|
quote: Die had ik laatst gehoord, een van de weinige blackmetal bands die ik daadwerkelijk leuk vind |
|
Ze zijn inderdaad geniaal! Maar het is nu ook net de enige van mijn rijtje welke niet meer bestaat. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat is dan ook weer typisch voor mij drommels drommels en nogeens drommels |
|
quote:Jazeker!! Voor HATE FOREST heb ik denk ik wel vrij veel geld over om ooit nog live te zien. |
|
Diamond Head Forbidden Manilla Road Cannon Morgana Lefay Ostrogoth Killer Van Halen Witchfynde Artillery Cirith Ungol King Diamond / Mercyful Fate Satan Blitzkrieg http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Iron Maiden Metallica Nargaroth, ik wil die show weleens zien Arkhon Infaustus, ben erg benieuwd naar hun liveshow, schijnt behoorlijk ver te gaan soms... Maarja, wat is 'ver' gaan vandaag de dag nog he |
|
quote: ik vond het ver gaan in de dimensie van kutheid was verder ook niks speciaals (02-2002, groningen) qua show behalve het hoge aantal keren 'satan!' per zin... Je moeder. |
|
okay, laat dan maar zitten... Dan ga ik wel gewoon nog een keer naar Morbid Angel. Ik zou mn eigen band wel een keer live willen zien spelen, zelf in de zaal staan, en te kijken hoe het overkomt. ja, ik weet wat een videocamera is... |
|
Skyfire Penumbra Marilyn Manson Metallica Prodigy Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Flesh Grinder Arcturus Haggard Therion Tartaros Sopor Aeternus Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
wat ik wil zien maar nog niet gezien heb: Bal-Sagoth Enslaved wat ik al eens heb gezien maar nog eens wil zien: The Kovenant Satyricon Mortiis Underworld (of mocht t alleen metal zijn?) Aphex Twin Katatonia Thyrfing Finntroll wat ik live wil zien maar wat niet (meer) mogelijk is: Emperor Diabolical Masquerade Otyg en nog wel wat andere... |
|
quote: Geloof me, dat wordt na een paar uur wel echt saai. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
weer: morbid angel armagedda black witchery lugubre taake (en dit keer zonder barstende koppijn) nog niet eerder gezien(en zal wel zo blijven..): blasphemy beherit maniac butcher mütiilation nog te komen: lugubrum krieg Je moeder. |
|
quote: , ben jij de bob? |
|
quote: hehe heb ze al 4 keer live gezien, word elke keer beter... dus nee ik geloof je niet |
|
quote: ik ben altijd de bob maar niet richting den haag Je moeder. |
|
Depeche Mode The Pogues Whitesnake Blue Oyster Cult Monster Magnet At the gates Death Carcass ... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Ieder zijn pleziertje On topic: Amon Amarth moet ik absoluut eens te zien krijgen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: heb je een groot bed |
|
nee heb jij een auto voor me dan? *ik voel een compromis opkomen* [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2003 19:15] Je moeder. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-05-2003 19:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: spelen zei niet op utbs? Trieste gast |
|
vorig jaar en gecancelled geloof ik Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |