![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry om effe offtopic verder te gaan, maar de belgen zijn de beste brouwers. Als je dat nog niet vind moet je maar snel een van de trappistenbieren gaan drinken dan denk je daar wel anders over. Maargoed weer effe ontopic, tering zeg in dat boek staat een foto van de plek waar iemand verdampt is door de atoombom ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Tamelijk nare manier om zo tenonder te gaan ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
der zijn duizenden mensen op die manier tenonder gegaan. Vreemd dat er daarna nog zoveel wetenschappers en dictatoren en presidenten hebben meegehoplen aan de verdere ontwikkeling ervan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: En tegenwoordig zijn er leuke Clusterbommen, Daisy cutters en ander leuk vuurwerk ![]() ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
quote: hoezo dat ![]() ![]() of wou je zeggen dat hij weer condenseert al het wat kouder wordt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: eigelijk is de helf van de bunkers bezet door junks en ander uitschot, en dat museum kan eigelijk ook wel beter ![]() maar dan is het nog wel meer dan de rest van nederland ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Duitse junks? ![]() |
|
quote: Bridge Too Far was toch (ook) deels in Nijmegen opgenomen? Deventer wist ik niet. In de buurt van Bronckhorst zijn wel opnamen gemaakt. Pony van mijn tante was ook nog in de film te zien... ![]() ![]() |
|
quote: ach jah wat maken nationaliteiten nog uit hierzo, we zijn toch allemaal even debiel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zou eens een gaskamer van binnen willen zien. En ook al die ovens waar de joden werden verbrand. ![]() |
|
quote: kijk maar eens in 1 van de oude trucfoto topics ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Daar is niets meer dan een beetje gruis en wat ingestorte stukjes beton van over "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Mijn badkamer heeft er wat van weg. ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: Auschwitz is er nog.. ![]() |
|
quote: Hmm..volgens mij zijn er in Polen nog een paar concentratiekampen over..maar Auswitch is de meest indrukwekkende Verdeel en heersch ![]() |
|
quote: De gaskamers en crematoria van Auschwitz zijn opgeblazen. Alleen in het eerste kamp Auschwitz 1 hebben ze een replica gemaakt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: In Auschwitz is ook een hele berg haar te zien, die schijn zo indrukwekkend te zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
wij gaan nu ook lebensraum creeren volgens minister Verdonk ![]() ![]() stom wijf is het ![]() |
|
quote: junks er uit hengsten met een vlammenwerper ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Dat is nog eens een mooie reactment, je geeft de junks gewoon duitse uniformen en je laat zien wat ze vroeger met vlammenwerpers deden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: neh je laat die junks gewoon hun kloffies aanhouden en alsnog die vlammenwerper erover heen ; Purge & Flame ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ik vond de duitse uniformen toch mooier, doe ze dan maar Hiphop zooi aan ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: sterk plan ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Inderdaad geen handig citaat van de minister..Hier moet toch iets mee gedaan kunnen worden met kopspijkers ![]() Verdeel en heersch ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |