|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Panther maakte als 12-jarig jochie veel indruk. Wist niet dat de tank in restauratie is. Weet je toevallig waar in Breda de Panther staat? uit m'n hoofd de generaal mazcekstraat en dan op de hoek van het wilhelmina plantsoen(ook uit m'n hoofd) Deze werd geschonken door de polen en het is geloof ik de laatste uitvoering zonder mg aan de voorkant Een echte Hetzer? Dan bedoel ik niet een Hetzer van het Zwitserse leger http://www.oorlogsmusea.nl/artikel/32 Ziet er behoorlijk duits uit maar ik ben geen expert [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 28-03-2007 19:31] Herman van de bakker |
|
quote: He, da's deze: volgens mij is het een jagdpanther. |
|
quote: Nee, een jagdpanther heeft z'n loop in het midden. de hetzer iets links, als je er voor staat. check m'n foto van een pagina hiervoor maar. grappig origamie plaatje trouwens [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 28-03-2007 21:46] Herman van de bakker |
|
quote: Dat bedoelde ik eigenlijk... Enkele exemplaren die tegenwoordig in musea staan zijn van na 1945. |
|
quote: Waar zit um het verschil in? weet je dat toevallig? Herman van de bakker |
|
Euh... oorlogservaring. Volgens mij zijn wel wat kleine verschillen tussen beide tanks. Kan echter even niet vinden welke... |
|
quote: Je hebt gelijk En de Jagdpanther met z'n 88 mm kanon is ook nog een stukje lomper dan de Hetzer |
|
vette foto eeeh tekening na de panther de mooiste tank... [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 29-03-2007 12:31] Herman van de bakker |
|
Tering, ik zit hier echt te kwijlen, laatst ook weer zo'n docu over WO2 tanks gekeken en wat heersen die Duitse tanks toch !!!ik moet zo'n ding toch echt eens in het echie zien... Fuck the world and fuck you |
|
quote: jezus, paar posts hiervoor heb ik practisch het adres gegeven van een vette panther! of is Breda te ver voor je. Hij staat daar gewoon langs de weg. Het scheelt, ik zit de hele dag langs de weg en dan kom je dat soort dingen wel eens tegen. Duitse begraafplaats in Ijsselsteyn bijvoorbeeld of afgelopen week het Reichswald met de begraafplaats. Daar rij ik dan toevallig langs. Heerlijk om dan even uit te stappen en die dingen te checken... [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 29-03-2007 22:00] Herman van de bakker |
|
Ik kom niet zo vaak mijn huis uit. En als ik dan al mijn huis uitga vaak met behoorlijke tegenzin. En ik zit klote met vervoer, maar misschien als Herr er eens op uit gaat dat ik dan mee mag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bij mijn weten is Rotterdam Zuid goed voorzien van metro's, trams, bussen en treinen. Hoezo klote met vervoer? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik zat wat te dollen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Waarschijnlijk heeft ie elke denkbare taxi, bus, trein en tram al eens ondergekotst en is daarom ietswat minder welkom bij de gemiddelde vervoerder. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Stel je trouwens ff voor... ben ik aan het werk bij een klant (meubeltjes), denk ik ineens, ik ken dit huis ergens van. Blijk dat ik sta te monteren in het ouwe huis van Seys Inquart op de loolaan in Apeldoorn... Herman van de bakker |
|
quote:no shit das wel extreem bizar hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tis nou een Makelaarskantoor Herman van de bakker |
|
quote:Hehe. Zit wat in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Verdomme, jullie hebben echt een heel verkeerd beeld van me gekregen zo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb je ooit wel eens overwogen om veiligheidshalve met een emmer om je nek op stap te gaan? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Wellicht. Aan de andere kant heb jij zelf hard gewerkt om je beeld meer op dat van Gekke Henkie dan op dat van Baruch Spinoza te lijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: daar heeft mn ma nog jaren gewerkt, mooi pand! wel na de oorlog overigens hehe Je moeder. |
|
Chelman, in dit geval moet ik je helaas gelijk geven.was het niet met mijn posts hier dan wel met vage compleet gestoorde acties. maar volgens mij valt het de laatste tijd best mee. of niet ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: lol, tuurlijk. Heette ze toevallig Helga? Herman van de bakker |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |