![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal binnenkort is een foto maken van mij oorlogs wond opgelopen in 2005 ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Neehoor, Vietnam 2005 ![]() ![]() |
|
quote:vietnam was toch geen oorlog man, dat was een speeltuin! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() Leuke speeltuin ![]() ![]() |
|
FF topicje omhoogschoppen voor killing zoe. Ben je nog met die Arnhem excursie meegeweest vorige week? Ging langs Elizabethgasthuis etc. met gids. Ik vond het een beetje prijzig iig. ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Hadden ze in WW2 al een Tommygun? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() |
|
"All production guns were fed by a 20-round box magazines although those adapted prior to the M1 series could use 50-round drum magazines." Dat wou ik weten. Zag Nicolas Cage door een moeras hupsen met zo'n ding. WW2 film Windtalkers. Thanks WR. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Al? Een tommygun is van ver voor ww2.. een thompson is bijvoorbeeld ook een tommygun model. ![]() |
|
Die is aardig correct. maarem, nooit WO2 shooters gespeeld? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Thompson wel. Medal of Honor ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ach so, ja waarom niet met een drum mag? Je wilt niet weten hoeveel Yanks met rotzooi "van thuis" aan het front liepen, van drum mags voor hun Thompsons tot en met keukenmessen en .38 revolvers die ze van pa meekregen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Aha. Heb nog niet eerder een Thompson met drum gezien in een WW2 film. Sowieso gaaf spul uit die tijd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
De russen gebruikte wel een PPSh-41, wat er een beetje op lijkt. ![]() ![]() |
|
Sorry, maar de enige overeenkomst tussen een PPSh en een Thompson is de mogelijkheid van een trommelmagazijn. Daarna houdt het ook echt op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik zeg toch ook "een beetje"? ![]() |
|
kay thx bye Suck my piss ![]() |
|
waar is die Tweede wereld eigenlijk? ![]() signature ![]() |
|
Voor mogelijke geinteresseerden: een schitterende flash-voorstelling over de veldslagen in het oostfront tijdens de 2de wereldoorlog. http://english.pobediteli.ru/ ![]() |
|
mooi gedaan! Goeie tip zeg! Herman van de bakker ![]() |
|
![]() Mooi spul. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nu nog een geschikte weg vinden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Beide banen van de A28. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Die gedachtenlijn volgende neem ik dus aan dat de 3e wereldoorlog zal plaatsvinden in Afrika? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |