![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
goeie pun Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Moet een mens eerst verliefd worden/sex hebben met iemand om achter zijn of haar eigen geaardheid te komen? ![]() |
|
quote: Dat is wel de manier om er achter te komen of je je aangetrokken voelt tot iemand van het zelfde geslacht ja. dat leuk vinden dan.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Maar nu je doelgroep opeens 2x zo groot is geworden ben je nog steeds single? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Misschien heeft ie z'n doelgroep juist wel vergroot in een poging het single zijn sneller ongedaan te maken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ach, er is zoveel te doen, als je het maar wil zien. https://www.ad.nl/bizar/vrouw-31-tot-over-haar-oren-verliefd-op-stevige-populier~a4adb11a/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Er gaat sowieso wel iets vergroot worden, ja. Als ik alle dickpics zou uitprinten die (ongevraagd) geoogst zijn tijdens 1 uur activiteit op 1 gay dating app, dan hoefde ik dit jaar geen nieuwe kerstslingers meer te kopen. ![]() |
|
Dating Apps zijn gay. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Slik je ook Slegthyd? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
iedereen slikt, zelfs moslims tijdens de ramadan. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Moet dat voor homosexuele moslims niet ramaman zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het lijkt me best wel een beetje ingrijpend als je 'ineens' na tig jaar merkt (of denkt) dat je anders geaard bent dan je altijd hebt gedacht. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote:Valt nog best mee eigenlijk. Ik wist het natuurlijk al langer, maar zat er tegen aan te hikken om het ook naar de buitenwereld uit te dragen. De plotselinge behoefte om roze shirtjes te dragen is nog te onderdrukken. @filosofem: als je van tevoren verse ananas eet zijn dingen in overleg mogelijk. ![]() |
|
quote: En als ie nou de voorkeur geeft aan vooraf een pondje asperges te verorberen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dan enkel met condoom. ![]() |
|
Ieder zijn ding maar ik denk dat mijn leven niet minder compleet wordt als ik er voor kies dit topic niet meer te lezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |