IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Vorige pagina | Volgende pagina
Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 07-06-2003 18:51 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Maar ze weten, net als ik trouwens, dat we allemaal dood gaan en dat op ieder moment kan gebeuren.

Als je niet met onzekerheid kan leven waarom hang je dan nog niet?

Zie ik het echt zo verkeerd?

Je weet dat als je rookt je kanker kan krijgen. Dan maar kanker implanteren zodat je zeker weet dat je het niet meer krijgt?

Het zijn slecht enkele voorbeelden.
Is AIDS echt zoveel anders?


TotZiens


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 18:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 18:51 schreef Ajakkes het volgende:
Maar ze weten, net als ik trouwens, dat we allemaal dood gaan en dat op ieder moment kan gebeuren.

Als je niet met onzekerheid kan leven waarom hang je dan nog niet?

Zie ik het echt zo verkeerd?

Je weet dat als je rookt je kanker kan krijgen. Dan maar kanker implanteren zodat je zeker weet dat je het niet meer krijgt?

Het zijn slecht enkele voorbeelden.
Is AIDS echt zoveel anders?


Ik denk dat aids wel anders is ja... Als je rookt KAN je kanker krijgen, als je auto rijdt KAN je een ongeluk krijgen, als je leeft KAN je door de bliksem worden geraakt, maar die kansen zijn lang niet zo groot als de kans op aids wanneer je je in de kringen begeeft waar die selecte groep amerikanen zich in begeeft.. in die docu kwamen lui aan het woord en die zeiden dat ze eigenlijk niemand kenden binnen 'hun' kringen die boven de 35 was en geen aids / hiv had.. en daarnaast is het (zoals ik al eerder zei) een soort aantrekkingskracht om bij de groep hiv-ers te horen.. er zijn van die groepen die feesten geven waar je alleen als hiv-houdend-persoon ( ) welkom bent..

..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2003 19:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 17:57 schreef Valorian666 het volgende:
Fuck man, hoe naief zijn jullie nou???



I was just foolin' around
Je hebt gelijk hoor Valorian

quote:

1. - Er wordt erg veel geld gepomt in het bestrijden / voorkomen / zoeken naar geneesmiddelen tegen HIV + Aids.. wie denk je dat daar aan meebetaald?! Hoe eerder aids van de wereld is hoe beter!


Uiteraard! En het vrijwillig oplopen van HIV staat lijnrecht tegenover de strijd tegen HIV/ AIDS.

Maar, de moeilijkheid is dat de overheid, ondanks het feit dat dergelijke praktijken (voor de meeste mensen) onethisch zijn, iemand uiteraard niet kan verbieden zichzelf zoiets aan te doen.

quote:

2. - In Amerika is een groot deel misschien niet verzekerd maar in Nederland het grootste deel van de bevolking WEL,, medicijnen tegen HIV kosten tienduizenden guldens per jaar.... en dan maar klagen over de hoge premies...


Ik denk niet dat dit een trend gaat worden, het zijn getuige de berichten uit de VS enkele homo's die dit leuk vinden.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat door het handjevol extra besmettingen die op deze manier plaatsvinden de wachtlijsten in de ziekenhuizen langer worden en de premies gruwelijk stijgen

Dat het misbruik van gemeenschapsgeld is ben ik wel met je eens maar sja, als dat strafbaar wordt moeten 1.5 miljoen Nederlanders een boete krijgen


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 07-06-2003 19:29 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Hmm waarschijnlijk veel meer.

Als je alle rokers die longkanker krijgt gaat tellen.

Als je alle veteters gaat tellen die hart en vaatziekten krijgen.


TotZiens


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 07-06-2003 19:50 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Die gasten zijn gewoon levensmoe, ziektekosten moeten ook voor die lui zelf zijn. Oke, vraag me niet wie dat zou moeten controleren, maar toch. Op die reetneuk-feestjes moet gewoon een straf staan.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-06-2003 19:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 19:29 schreef Ajakkes het volgende:
Hmm waarschijnlijk veel meer.

Als je alle rokers die longkanker krijgt gaat tellen.

Als je alle veteters gaat tellen die hart en vaatziekten krijgen.


De kansen van een SOA zoals AIDS oplopen en doodgaan zijn vele malen groter.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-06-2003 19:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Niet als je een beetje nadenkt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-06-2003 21:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
En dan vinden ze het gek dat ze gediscrimineerd worden....


loze opmerking...
Mensen opeen hoop gooien heeft geen zin .

er zijn zat hetero's met aids die express met andere mensen neuken om de ziekte te verspreiden, en dat zijn er ooknie weinig. En dan raak je ook nog eens onschuldigen.

dus zijn dan opeens alle hetero's slecht ?


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 9:56 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

Wat maakt het uit dat homo's zichzelf afmaken? het zijn maar voorwerpen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-08-2003 10:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Gay Parade in Amsterdam.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-08-2003 11:15 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 9:56 schreef reib het volgende:
Wat maakt het uit dat homo's zichzelf afmaken? het zijn maar voorwerpen.

Aha, nu weet ik waar jij aan je trekken komt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2003 11:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 11:15 schreef grindcore het volgende:
Aha, nu weet ik waar jij aan je trekken komt.


LOL


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-08-2003 11:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 10:32 schreef Leviathanica het volgende:
Gay Parade in Amsterdam.
Shit! Helemaal vergeten!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 11:36 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 11:15 schreef grindcore het volgende:
Aha, nu weet ik waar jij aan je trekken komt.




grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-08-2003 11:38 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 11:36 schreef reib het volgende:

\
Is dat sigaretje voor de zware arbeid die hebt verricht?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2003 13:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar homofielen kunnen "zichzelf" niet uitroeien. Het is toch geen soort apart? Homo's komen toch niet voort uit homo's? Homo's komen voort uit hetero's! Daarom zullen waarschijnlijk altijd tot de laatste generatie mensen homofielen worden geboren. Of er zou een gen voor homofilie moeten bestaan of zoiets en dat kunnen uitschakelen. Maar dat is volgens mij volledige onzin.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-08-2003 13:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Homo zijn is in de mode, net zoals gabbermuziek in de mode was. Zodra deze mode weer voorbij is sterft het grootste deel wel weer uit, op de die-hards na.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2003 13:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 13:42 schreef Misanthrope het volgende:
Homo zijn is in de mode, net zoals gabbermuziek in de mode was. Zodra deze mode weer voorbij is sterft het grootste deel wel weer uit, op de die-hards na.


Dan ben je pas echt gek als je iets met een andere vent doet vanwege de mode. Dat wil je of dat wil je niet, dat kun je niet faken. Ik zou volledig over mijn nek gaan vrees ik en ik denk de meeste mensen als ze tegen de zin sex met het "verkeerde"geslacht zouden hebben. Dus ik vraag me wel af of het een modeverschijnsel is.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2003 14:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 10:32 schreef Leviathanica het volgende:
Gay Parade in Amsterdam.
Wanneer???


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-08-2003 14:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 14:57 schreef Iskariot het volgende:
Wanneer???


Zonde hé, nu ben je te laat. Vandaag dus.


Bazzio Attacks!!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-08-2003 15:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 augustus 2003 13:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar homofielen kunnen "zichzelf" niet uitroeien. Het is toch geen soort apart? Homo's komen toch niet voort uit homo's? Homo's komen voort uit hetero's! Daarom zullen waarschijnlijk altijd tot de laatste generatie mensen homofielen worden geboren. Of er zou een gen voor homofilie moeten bestaan of zoiets en dat kunnen uitschakelen. Maar dat is volgens mij volledige onzin.

Er is een gen voor homosexualiteit. (Ik viel bijna van m'n stoel toen ik het ontdekte, maar het schijnt te bestaan!). Ik heb het gevonden in de database van het Human Genome Project, dat al onze genen in kaart heeft gebracht.. (http://gdbwww.gdb.org/).
Zoekresultaat: http://e250.bioinfo.sickkids.on.ca:2000/text_search/text_search.do_search?inStr=homosexuality



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2003 16:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 15:34 schreef mislyd het volgende:
Er is een gen voor homosexualiteit. (Ik viel bijna van m'n stoel toen ik het ontdekte, maar het schijnt te bestaan!). Ik heb het gevonden in de database van het Human Genome Project, dat al onze genen in kaart heeft gebracht.. (http://gdbwww.gdb.org/).
Zoekresultaat: http://e250.bioinfo.sickkids.on.ca:2000/text_search/text_search.do_search?inStr=homosexuality


gek. maar dan goed blijft homofilie toch bestaan. Ik neem aan dat het gen recessief is (en als het slechts eengen is),als het dominant zou zijn zou het mesnelijk ras allang zijn uitgestorven, en kan het door worden omdathet wordt gemaskeerd dor het dominante "normale" gen. Dus zolang dat reciesieve gen niet gemanipuleerd wordt zal tot het eind der mesnheid homofilie bestaan. Leuk, in plaats van die saaie Mendel's erwten kan de kans op homofilie worden berekend bij het volgende biologie examen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2003 17:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Stelletje viezerikken met hun gore reetridderhobbys.Ik hoop dat hun dood een lange lijdensweg gaat worden.


spelfout weggehaald...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-08-2003 18:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 augustus 2003 16:43 schreef attila_de_hun het volgende:
gek. maar dan goed blijft homofilie toch bestaan. Ik neem aan dat het gen recessief is (en als het slechts eengen is),als het dominant zou zijn zou het mesnelijk ras allang zijn uitgestorven, en kan het door worden omdathet wordt gemaskeerd dor het dominante "normale" gen. Dus zolang dat reciesieve gen niet gemanipuleerd wordt zal tot het eind der mesnheid homofilie bestaan. Leuk, in plaats van die saaie Mendel's erwten kan de kans op homofilie worden berekend bij het volgende biologie examen.

Hehe, niet te snel wezen! Dit gen staat in de database, maar verder is er geen info over te vinden.. Ik meen me trouwens te herinneren dat deze sequentie op de lange arm van het X-chromosoom staat (welke vaders uiteraard niet aan zoons doorgeven).. Het kan best zijn dat het om een mutatie gaat die frequent voorkomt, zodat er van erfelijkheid helemaal geen sprake is.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2003 19:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 14:59 schreef bazzio het volgende:
Zonde hé, nu ben je te laat. Vandaag dus.
Ja kut man

Gelukkig morgen niet, dan zit ik in Amsterdam


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen