![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat aids wel anders is ja... Als je rookt KAN je kanker krijgen, als je auto rijdt KAN je een ongeluk krijgen, als je leeft KAN je door de bliksem worden geraakt, maar die kansen zijn lang niet zo groot als de kans op aids wanneer je je in de kringen begeeft waar die selecte groep amerikanen zich in begeeft.. in die docu kwamen lui aan het woord en die zeiden dat ze eigenlijk niemand kenden binnen 'hun' kringen die boven de 35 was en geen aids / hiv had.. en daarnaast is het (zoals ik al eerder zei) een soort aantrekkingskracht om bij de groep hiv-ers te horen.. er zijn van die groepen die feesten geven waar je alleen als hiv-houdend-persoon ( ![]() .. ![]() |
|
quote: I was just foolin' around ![]() Je hebt gelijk hoor Valorian ![]() quote: Uiteraard! En het vrijwillig oplopen van HIV staat lijnrecht tegenover de strijd tegen HIV/ AIDS. Maar, de moeilijkheid is dat de overheid, ondanks het feit dat dergelijke praktijken (voor de meeste mensen) onethisch zijn, iemand uiteraard niet kan verbieden zichzelf zoiets aan te doen. quote: Ik denk niet dat dit een trend gaat worden, het zijn getuige de berichten uit de VS enkele homo's die dit leuk vinden. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat door het handjevol extra besmettingen die op deze manier plaatsvinden de wachtlijsten in de ziekenhuizen langer worden en de premies gruwelijk stijgen ![]() Dat het misbruik van gemeenschapsgeld is ben ik wel met je eens maar sja, als dat strafbaar wordt moeten 1.5 miljoen Nederlanders een boete krijgen ![]() ![]() |
|
Hmm waarschijnlijk veel meer. Als je alle rokers die longkanker krijgt gaat tellen. Als je alle veteters gaat tellen die hart en vaatziekten krijgen. TotZiens ![]() |
|
Die gasten zijn gewoon levensmoe, ziektekosten moeten ook voor die lui zelf zijn. Oke, vraag me niet wie dat zou moeten controleren, maar toch. Op die reetneuk-feestjes moet gewoon een straf staan. ![]() |
|
quote: De kansen van een SOA zoals AIDS oplopen en doodgaan zijn vele malen groter. ![]() |
|
Niet als je een beetje nadenkt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: loze opmerking... Mensen opeen hoop gooien heeft geen zin ![]() er zijn zat hetero's met aids die express met andere mensen neuken om de ziekte te verspreiden, en dat zijn er ooknie weinig. En dan raak je ook nog eens onschuldigen. dus zijn dan opeens alle hetero's slecht ![]() ![]() |
|
Wat maakt het uit dat homo's zichzelf afmaken? het zijn maar voorwerpen. ![]() ![]() |
|
Gay Parade in Amsterdam. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Aha, nu weet ik waar jij aan je trekken komt. ![]() ![]() |
|
quote: LOL ![]() ![]() |
|
quote:Shit! Helemaal vergeten!!! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:\ Is dat sigaretje voor de zware arbeid die hebt verricht? ![]() ![]() ![]() |
|
Maar homofielen kunnen "zichzelf" niet uitroeien. Het is toch geen soort apart? Homo's komen toch niet voort uit homo's? Homo's komen voort uit hetero's! Daarom zullen waarschijnlijk altijd tot de laatste generatie mensen homofielen worden geboren. Of er zou een gen voor homofilie moeten bestaan of zoiets en dat kunnen uitschakelen. Maar dat is volgens mij volledige onzin. ![]() |
|
Homo zijn is in de mode, net zoals gabbermuziek in de mode was. Zodra deze mode weer voorbij is sterft het grootste deel wel weer uit, op de die-hards na. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dan ben je pas echt gek als je iets met een andere vent doet vanwege de mode. Dat wil je of dat wil je niet, dat kun je niet faken. Ik zou volledig over mijn nek gaan vrees ik en ik denk de meeste mensen als ze tegen de zin sex met het "verkeerde"geslacht zouden hebben. Dus ik vraag me wel af of het een modeverschijnsel is. ![]() |
|
quote:Wanneer??? ![]() ![]() |
|
quote: Zonde hé, nu ben je te laat. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Er is een gen voor homosexualiteit. (Ik viel bijna van m'n stoel toen ik het ontdekte, maar het schijnt te bestaan!). Ik heb het gevonden in de database van het Human Genome Project, dat al onze genen in kaart heeft gebracht.. (http://gdbwww.gdb.org/). Zoekresultaat: http://e250.bioinfo.sickkids.on.ca:2000/text_search/text_search.do_search?inStr=homosexuality Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Stelletje viezerikken met hun gore reetridderhobbys.Ik hoop dat hun dood een lange lijdensweg gaat worden. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hehe, niet te snel wezen! Dit gen staat in de database, maar verder is er geen info over te vinden.. Ik meen me trouwens te herinneren dat deze sequentie op de lange arm van het X-chromosoom staat (welke vaders uiteraard niet aan zoons doorgeven).. Het kan best zijn dat het om een mutatie gaat die frequent voorkomt, zodat er van erfelijkheid helemaal geen sprake is. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Ja kut man ![]() Gelukkig morgen niet, dan zit ik in Amsterdam ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |