IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm volgens mij hefet het in principe NIETS met homofiliteit te maken, er zijn ook heterofielen die bewust onveilig vrijen terwijl ze weten dat ze HIV/AIDS hebben.

Sterker nog, er zijn een flink aantal gevallen bekend waarbij heterofiele aids-patienten mensen bijvoorbeeld bijten of voor bloedcontact zorgen (in een aantal landen staan aidspatienten buiten de wet (aangezien ze toch al doodgaan))


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2003 20:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

aids is gewoon geweldig: alleen achterlijke lui negeren die waarschuwing en ze zullen betalen voor hun laksheid, we hebben toch niks aan dat soort uitschot dat het niet erg nauw neemt met moraal en normen en waarden.

roeit het probleem zichzelf lekker uit

alleen die bloedtransfusies blijven riskant...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. het is een nieuwe manier van Moeder Natuur om de mensheid in te dammen.

En de domme mens denkt dan dat het alleen bij homofielen kan gebeuren.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-08-2003 20:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:27 schreef Jenje het volgende:
Niet alles homo's hebben aids.
Jij neukt je vrouw toch ook zonder condoom?




Ik bedoelde dus de homo's die weten dat ze besmet zijn....


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:38 schreef varanus het volgende:
Ik bedoelde dus de homo's die weten dat ze besmet zijn....
ha ok


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-08-2003 20:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:38 schreef varanus het volgende:
Ik bedoelde dus de homo's die weten dat ze besmet zijn....
Duidelijk . Dan heb je inderdaad gelijk ja


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand bewust met AIDS besmette is moord, ergo: doodstraf


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 21:34 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:40 schreef Jenje het volgende:
Iemand bewust met AIDS besmette is moord, ergo: doodstraf


Niet als die andere gast het ook zelf wil.

EDIT: In dat geval moet de gene die AIDS op wilde lopen dood, omdat dat soort mensen het niet verdienen om te leven.

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 06-08-2003 21:35]


this user is dead


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 2:08 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

mooi! Dat bespaard ons minutie!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-08-2003 2:12 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

munitie


No meat is sweater


Galspuwer
In den Ghoot by Kaerschlight
Usericon van Galspuwer
Posted 03-09-2003 19:08 by Galspuwer Wijzig reactieProfiel van GalspuwerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 2:08 schreef zherckvhermaeler het volgende:
mooi! Dat bespaard ons minutie!


en Zyklon-B


Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 19:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:31 schreef Jenje het volgende:
Hmm volgens mij hefet het in principe NIETS met homofiliteit te maken, er zijn ook heterofielen die bewust onveilig vrijen terwijl ze weten dat ze HIV/AIDS hebben.

Sterker nog, er zijn een flink aantal gevallen bekend waarbij heterofiele aids-patienten mensen bijvoorbeeld bijten of voor bloedcontact zorgen (in een aantal landen staan aidspatienten buiten de wet (aangezien ze toch al doodgaan))


psv ole ole.

er is zelfs een speciaal park in eindhoven waar ze je tegen betaling aids of hiv verstrekken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:09 schreef ghoulliette het volgende:
psv ole ole.

er is zelfs een speciaal park in eindhoven waar ze je tegen betaling aids of hiv verstrekken.
En wie is 'ze' in jouw bewering?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:38 schreef Jenje het volgende:
En wie is 'ze' in jouw bewering?

die gast die steeds met zijn kop op het NOS journaal komt ( fons van der poel?, en zijn "soortgenoten" waarvan er 1 gister 14 maanden cel gekregen heeft.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 19:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:39 schreef ghoulliette het volgende:
die gast die steeds met zijn kop op het NOS journaal komt ( fons van der poel?, en zijn "soortgenoten" waarvan er 1 gister 14 maanden cel gekregen heeft.
Oh ... sukkels bedoel je ....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 19:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja die!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zeg da dan


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 20:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

homo's roeien zichzelf trouwens niet uit, want ze kunnen zich sowieso al niet voortplanten. het maakt dus geen zak uit of ze allemaal aids krijgen en dood gaan. er worden toch wel nieuwe mensen geboren die homosexueel zijn. handig man.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 20:16 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:09 schreef ghoulliette het volgende:
homo's roeien zichzelf trouwens niet uit, want ze kunnen zich sowieso al niet voortplanten. het maakt dus geen zak uit of ze allemaal aids krijgen en dood gaan. er worden toch wel nieuwe mensen geboren die homosexueel zijn. handig man.
Nou ja, als ze allemaal doodgaan zullen er iig minder homo's zijn. Maar ze worden idd wel weer geboren en zullen dus nooit uitgeroeid zijn. Gelukkig maar!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja wie moet er anders mijn haar doen! *gooit haar naar achter*


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 20:17 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
ja wie moet er anders mijn haar doen! *gooit haar naar achter*
Precies!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-09-2003 21:01 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl




anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 21:02 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 21:01 schreef ZwaarMetaal het volgende:

terug!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-09-2003 21:03 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

gezeik over homeaux altijd.. bah



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 21:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 21:03 schreef ZwaarMetaal het volgende:
gezeik over homeaux altijd.. bah
Ik zeur er niet over. Niks mis met homo's, heb er verder ook niks over te zeggen hier.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen