|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ja.. whatever... |
|
quote: yeah |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Galspuwer op 04-09-2003 22:05] Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Galspuwer op 04-09-2003 22:04] Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
quote: ik zeur niet hoor, zeg alleen dat het uitroeien door aids kant nog wal raakt. |
|
quote: bassie heeft last van homofobie? |
|
danmed.. weer een n00b met een grote bek erbij.. die hadden we hier nog niet genoeg Hoe harder ze het ontkennen, de te harder ze iets proberen te verbergen Is Galspuwer soms je nieuwe vriendje Björn |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-09-2003 0:44] |
|
Geen beest in de kudde blaat zo hard als de wolf die zich als schaap voordoet "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: 't Is beter te sterven als een wolf, dan te leven als een hond. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: het is veel beter om ontopic te leven en niet zo moeilijk te doen over de sexuele voorkeur van anderen. Ze neueken jou toch niet in je kont of wel soms? anyways in de metro van gister stond een brief mbt religie en homofiele. de christenen hebben volgens die mevrouw geen hekel aan homo's maar aan homofiele, dus eigen zijn chrsitenen dus niet haatdragend volegens deze vrome vrouw. Ziet die doos dan echt niet wat ze zegt!!! Je mag wel homo zijn zolgang je niet homofiel bent!!! dus Message je wordt alleen geaccepteerd als je je voordoet als hetero en je leven in een leugen leeft! Echt ongelooflijk hoe dom dat mens is en al haar christelijke kut vriendjes. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-09-2003 11:20] |
|
quote: Inderdaad. Daarnaast riekt een dergelijke fobie naar angst voor zulke gevoelens bij degene die ze het hardst schreeuwt. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 04-09-2003 16:08] Don't look too far |
|
quote: Aangezien je het ene gedeelte van deze zin nogal letterlijk opvat, neem ik aan dat je nadat je een non gewurgd hebt, nu een lijk van een kind aan het neuken bent... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Galspuwer op 04-09-2003 22:03] Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
cujew? ehm.. tja what can i say... maarja.. ik heb trouwens wel 5 mp3's van botulistum overigens moet ik die lijst op mijn cu2 eens aanpassen, staan een hoop bands op die ik niet meer luister.. oa botulistum. wel vaag dat zon übertrue persoon als jij zn info haalt op cu2 Edithoer: waarom vinden mensen het toch altijd een ramp als misschien wat minder truie mensen dezelfde muziek leuk vinden? ik pretendeer helemaal niet botulistum te kennen.. slechts een paar mp3s die wel leuk klinken.. Edithoer2: geboren: Maandag 22 April 1985 [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 04-09-2003 20:59] |
|
quote: hahaha. die religieuzen hebben toch altijd weer een aparte kijk op de wereld. Net zoals die anti-abortusknakkers in de VS die doden omdat ze het leven willen beschermen. |
|
of mensen die gaan klonen omdat ze denken dat we uitsterven als je gaat klonen krijg je alleen maar inteelt en het lukt ook niet echt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: *applaus* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
zolang gayparade homo's zichzelf door de hersens schieten vind ik er niks verkeerds aan. |
|
Homo ok maar dan moet je het niet laten merken aan de rest van de wereld en AIDS is ook wel handig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
grammaticaal incorrect, beste man. |
|
quote: En dat heeft "METAL FAN (behalve dan als ik pijn aan me oren heb) k luister meest naar Kittie, Opeth, Dimmu Borgir, Cradle of filth en dat soort dingen" bij interesses in zijn profiel staan. Ik moet wel gewoon aannemen dat je je profiel niet serieus ingevuld hebt, anders ben je wel een erg zielig hoopje ellende. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als of ik ooit iets seriues heb gedaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
volgens mij zijn homos nog altijd de grote oplossing in ons overbevolkings probleem! en al helemaal als ze met dit soort dingen bezig gaan! wees er blij mee! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 05-09-2003 4:21] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |