![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lol en prima, natuurlijk. poidh hoeft niet, natuurlijk. ![]() "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Moet ie inderdaad helemaal zelf weten. En nee, idd. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
OWW is niet die ene user. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote:Worst, ND. Ga je nu wel stoppen met bijhouden hoe lang mijn cervelaat is? ![]() Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: Spannend, hoor! "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
tja, als de dames niet happen hier God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote: Ik hoef niks bij te houden. Geen behoefte aan ook. Maar 16cm is maar matig voor een cervelaat. Het gewicht is waarschijnlijk met schoenen aan. ![]() https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3971088/13 [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-09-2020 18:48] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
bijhouden...? zit er nog rek in dan? En ondertussen weet je het op de cm nauwkeurig ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Serieus, er zit een link in mijn post. Lees daar eens voordat je hier kleutertje bijdehand uit gaat hangen. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
zozo, ik raak iets aan merk ik ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Zal Tom leuk vinden. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
dat staat als een paal boven water pfff. "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
damn... ![]() "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
quote: Is hij het jaloerse tiep? God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Geen idee. Hij claimt bi dus kieskeurg lijkt ie me niet. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Even normaal doen tegen mijn nieuwe geaarsdheid. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
spectre lijkt je wel te willen helpen. ik vermoed dat ie oefenmateriaal voor je heeft. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Heb jij ook als het goed is. *gespannen sfeer* Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
mijn oefenmateriaal is niet beschikbaar. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Geen lol zonder Flunitrazepam. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: Tijd voor corona-barebackingparties inmiddels? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Gewoon een mondkapje op tijdens de oral creampie. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: zijn ook pillen voor /justsayin [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-10-2020 12:46] God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Maar maar... ik heb vragen.. ben je al eens verliefd geweest op een dude dan? Hoe weet je dat je Bi bent? want vaak kom je daar pas achter als je een vent leuk vind.. zoveel vragen.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |