![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lol en prima, natuurlijk. poidh hoeft niet, natuurlijk. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Moet ie inderdaad helemaal zelf weten. En nee, idd. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
OWW is niet die ene user. ![]() |
|
quote:Worst, ND. Ga je nu wel stoppen met bijhouden hoe lang mijn cervelaat is? ![]() ![]() |
|
quote: Spannend, hoor! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
tja, als de dames niet happen hier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik hoef niks bij te houden. Geen behoefte aan ook. Maar 16cm is maar matig voor een cervelaat. Het gewicht is waarschijnlijk met schoenen aan. ![]() https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3971088/13 [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-09-2020 18:48] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
bijhouden...? zit er nog rek in dan? En ondertussen weet je het op de cm nauwkeurig ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Serieus, er zit een link in mijn post. Lees daar eens voordat je hier kleutertje bijdehand uit gaat hangen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
zozo, ik raak iets aan merk ik ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zal Tom leuk vinden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
dat staat als een paal boven water pfff. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
damn... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Is hij het jaloerse tiep? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Geen idee. Hij claimt bi dus kieskeurg lijkt ie me niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Even normaal doen tegen mijn nieuwe geaarsdheid. ![]() |
|
spectre lijkt je wel te willen helpen. ik vermoed dat ie oefenmateriaal voor je heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Heb jij ook als het goed is. *gespannen sfeer* ![]() |
|
mijn oefenmateriaal is niet beschikbaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geen lol zonder Flunitrazepam. ![]() |
|
quote: Tijd voor corona-barebackingparties inmiddels? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Gewoon een mondkapje op tijdens de oral creampie. ![]() |
|
quote: zijn ook pillen voor /justsayin [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-10-2020 12:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maar maar... ik heb vragen.. ben je al eens verliefd geweest op een dude dan? Hoe weet je dat je Bi bent? want vaak kom je daar pas achter als je een vent leuk vind.. zoveel vragen.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |