![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Homo's zijn geen probleem, maar ze moeten niet provoceren, niet te koop lopen met het feit dat het nichten zijn. Ik bedoel Gayparade is een grote provocatie, en dan vinden ze het raar dat een groep daarnaartoe stampt en die flikkers bij bosjes inmekaar gaan slaan. ![]() |
|
Daarom maak ik voor mezelf altijd een verschil tussen homosexuelen en nichten. Nichten vallen wat mij betreft in de zelfde groep als de 'swingers', 'parenclubbezoekers' en 'bisexuelen'. Oftewel een stelletje sick bastards die alleen maar aan hun gerief willen komen zonder daarbij geïnteresseerd te zijn in de gevolgen of de gevoelens van een ander. oftewel: in de gaskamers daarmee. ![]() |
|
quote: dat doen homo's lesbi's zelf ook trouwens. maar als die mensen nou zo zijn, bedoel er zijn vast mensen die zich storen aan de profileringsdrang van metalheads en goth's. laat ze lekker hun gang gaan. ![]() |
|
ik word ook niet geil van condooms maar jezelf expres besmetten getuigd niet echt van hoge intelligentie ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Wat mij betreft heb je gelijk. Hoe meer homo's hoe beter, krijgen de wat minder attractieve hetero 's (such as myself) tenminste ook nog eens een kans (want best vaak schijnen vrouwen homo 's te beschouwen als mooie mannen qua uiterlijk zeg maar). Ik geef toe dat ik ook altijd een beetje ongemakkelijk wordt als mannen echt overdreven nichterig doen, maar ik wordt zowiezo ongemakkelijk van overdreven gedrag in het algemeen dus dat is geen uitzondering. En nee, omdat de homo 's een Gay Pride parade hebben hoeven ze nog niet in elkaar geslagen te worden, maar dan mogen wij ook een hetero pride parade houden ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Mja daarvoor hoef je maar een blik te werpen in het mooie-mannen-topic. Een en al homo en babyface wat je daar ziet ![]() Zenial ![]() |
|
quote: en hun mogen hem 1 weekend in het jaar en wij de overige ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
"ik roei mijzelf ook uit, ben ik dan homo" Zegt de ene dodo tegen de andere. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: opzich is dat weer iets heel anders natuurlijk Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: nee dat vind ik ook niet. maar die mening zal wel in de familie zitten... HOI BROERTJE!!! ![]() (ik ook van jou ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-09-2003 14:45] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() eindelijk iets goeds gemeld ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Die fags zijn niet goed wijs. ![]() ![]() |
|
quote: nee we kiezen er ook zelf voor enzo. ![]() |
|
quote:Echt waar? Waarom heb je er dan voor gekozen? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: T is al erg genoeg dat je een condoom moet gebruiken om het er gezond vanaf te brengen (wat een kut-dingen toch eigenlijk ![]() ![]() ![]() |
|
@ camske666 ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
ik weet niet hoe het gebeurd is, maar plots zit ik naar Dimmu Borgir te luisteren signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
eg waor ![]() en nu ga ik Moulin Rouge kijken ![]() signature ![]() |
|
quote:Veel plezier. ![]() ![]() |
|
dankje nee, Feast 3 ![]() signature ![]() |
|
quote:Vast even slecht. ![]() ![]() |
|
Heb net the Birdcage aangezet... Film met een 'open einde' Por Vida ![]() |
|
Het zou hier Mongol worden, maar de computer heeft blijkbaar geen zin. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |