|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje vreemde stelling, al zeg ik het zelf Bruce Banner |
|
Een homogen zou zichzelf niet theorethisch moeten uitroeien, aangezien er als er kindjes gemaakt worden, er altijd random modificaties optreden. Er worden toch ook mensen geboren die geen kinderen willen krijgen? |
|
quote: Meen je dat nou echt Don't blush when I rip you open |
|
quote: Niet per se. Als het genetisch is bepaald kun je aannemen dat het gen voor homofilie recessief is. Homofiel ben je dan alleen bij twee zulke allelen. Je bent dus al hetero indien je een homo-gen hebt en een hetero-gen. het is dan ook onmogelijk om alle homogenen te verwijderen en er zullen altijd homofielen geboren worden. maar zo simpel is het niet. |
|
art thou being sarcastic, or not? Bruce Banner |
|
quote: shit praat je ook zo als je eigen zoon homo blijkt te zijn? |
|
quote: nee, erger, dan gaan ze het ontkennen, en willen ze er niks over horen, triest genoeg Bruce Banner |
|
quote: Dat is waar.. Ik dacht even niet goed na.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Bruce Banner |
|
waarschijnlijk is men dus uitgekeken op drugs en sterke drank, bungie jumpen en andere extreem sproten zijn dus ook al allemaal gedaan,..... wat gaat men dus doen, op zoek naar de nieuwe kick die net zo dodelijk kan zijn. De mens zal altijd wel gestoord blijven Alleen gaat ik liever dood aan de drank, dan dat ik de laatste 9 maanden van mijn leven net zo snel aftakel als mijn opa in 40 jaar tijd, en er daar bij nog eens bij ziek word. Ik promoot dus liever "Dood door drank !!!" Wiegen Meister ! |
|
Dus jij zegt dat homo's allemaal dood gaan aan aids? For your information zijn er nog legio homofielen die er een normaal liefdesleven op na houden (net als heterofielen) met als enige verschil dat ze hun tampeloeris constant in een aars drukken en niet als heterofielen kunnen wisselen tussen kut en aars. Men is wel erg dom bezig als men denkt dat die randdebielen die in een gay parade staan het stereotype homofiel is. Laat die mensen met rust, kijk maar eerst eens goed wat je zelf om je eikel hebt bungelen. |
|
quote: |
|
Jeetje ik had hier nog helemaal niet van gehoord!! Wel een erg rare manier om zelfmoord te plegen in feite. Wat ik me af vraag is of die mensen wel behandeld willen worden tegen aids. Als je expres ziek wilt worden lijkt het me toch logisch dat je niet behandeld wilt worden of wel? LAI LAI HEI |
|
quote: Hmmz, met de medicijnen van tegenwoordig kun je het nog vrij lang uithouden met HIV/aids, en die mensen willen waarschijnlijk nog naar meer "feesten" dus denk wel dat ze medicijnen willen. Ook heb je volgens mij veel minder last van de ziekte als je medicijnen gebruikt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote: Maar op die feesten willen andere mensen dan toch weer besmet worden dus dan lijkt t mij toch dat het dan niet uit maakt of je wel of niet aan de medicatie zit? Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang je nog kan leven nadat je echt aids hebt LAI LAI HEI |
|
offtopic: je zou sorpresa toch blijven gebruiken? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Kweenie, wil proberen gewoon even deze naam te gaan gebruiken. Vind mn eigen naam veel mooier. LAI LAI HEI |
|
quote: Het gaat hier toch niet over homo zijn toch??T gaat over hun ziekelijke "ik neuk je zonder rubber in je aids geinfecteerde stink anus"hobby toch?? spelfout weggehaald... |
|
quote:Respect voor anderen is ook een kunst *hint* Mja...of homo's zichzelf uitroeien...rare vraag, maar ik denk het niet (genen bepalen dat soort dingen lijkt me) en heus niet alle homo's hebben onveilige sex lijkt mij. |
|
quote: Ik heb absoluut GEEN respect voor homo's die mekaar bewust zonder rubber leggen te neuken. spelfout weggehaald... |
|
Niet alles homo's hebben aids. Jij neukt je vrouw toch ook zonder condoom? |
|
quote: Maar daar gaat dit topic toch niet over... this user is dead |
|
so what een zwakke maatschappij schept 'anderen' dus zolang mensen zo vertroeteld worden, krijgen ze teveel vrijheid en krijg je dit soort dingen, is mij mening. niet alleen dit soort dingen btw, ik bedoel nu alles wat zwak is Je moeder. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |