IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-08-2003 13:45 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Een homogen zou in theorie uit zichzelf moeten verdwijnen, daar homo's zich niet voort kunnen planten.. Probleem is echter dat er een hoop homo's zijn die eerst een kind verwekken bij een vrouw (of lesbische vrouwen zijn die eerst een kind krijgen van een man) en daarna pas "full-time" homo worden.

Volgens mij kan het homo zijn je echter ook aangepraat worden, net als zo veel dingen.

Zichzelf uitroeien met AIDS lijkt me ook niet gaan, want er zijn altijd mensen die echt niet vrijwillig AIDS "nemen", hoe gay ze ook zijn..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 13:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

beetje vreemde stelling, al zeg ik het zelf


Bruce Banner


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 13:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een homogen zou zichzelf niet theorethisch moeten uitroeien, aangezien er als er kindjes gemaakt worden, er altijd random modificaties optreden.

Er worden toch ook mensen geboren die geen kinderen willen krijgen?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 06-08-2003 13:52 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 6 augustus 2003 13:45 schreef Phaestus het volgende:
Volgens mij kan het homo zijn je echter ook aangepraat worden, net als zo veel dingen.



Meen je dat nou echt


Don't blush when I rip you open


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 13:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:45 schreef Phaestus het volgende:
Een homogen zou in theorie uit zichzelf moeten verdwijnen, daar homo's zich niet voort kunnen planten


Niet per se. Als het genetisch is bepaald kun je aannemen dat het gen voor homofilie recessief is. Homofiel ben je dan alleen bij twee zulke allelen. Je bent dus al hetero indien je een homo-gen hebt en een hetero-gen. het is dan ook onmogelijk om alle homogenen te verwijderen en er zullen altijd homofielen geboren worden.

maar zo simpel is het niet.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 13:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

art thou being sarcastic, or not?


Bruce Banner


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 06-08-2003 13:58 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 2 augustus 2003 17:45 schreef varanus het volgende:
Stelletje viezerikken met hun gore reetridderhobbys.Ik hoop dat hun dood een lange lijdensweg gaat worden.


shit praat je ook zo als je eigen zoon homo blijkt te zijn?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 13:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 13:58 schreef ZwaarMetaal het volgende:
shit praat je ook zo als je eigen zoon homo blijkt te zijn?

nee, erger, dan gaan ze het ontkennen, en willen ze er niks over horen, triest genoeg


Bruce Banner


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-08-2003 14:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Niet per se. Als het genetisch is bepaald kun je aannemen dat het gen voor homofilie recessief is. Homofiel ben je dan alleen bij twee zulke allelen. Je bent dus al hetero indien je een homo-gen hebt en een hetero-gen. het is dan ook onmogelijk om alle homogenen te verwijderen en er zullen altijd homofielen geboren worden.



Dat is waar.. Ik dacht even niet goed na..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 14:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Bruce Banner


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 06-08-2003 14:27 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

waarschijnlijk is men dus uitgekeken op drugs en sterke drank, bungie jumpen en andere extreem sproten zijn dus ook al allemaal gedaan,.....

wat gaat men dus doen, op zoek naar de nieuwe kick die net zo dodelijk kan zijn.

De mens zal altijd wel gestoord blijven

Alleen gaat ik liever dood aan de drank, dan dat ik de laatste 9 maanden van mijn leven net zo snel aftakel als mijn opa in 40 jaar tijd, en er daar bij nog eens bij ziek word.

Ik promoot dus liever "Dood door drank !!!"


Wiegen Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus jij zegt dat homo's allemaal dood gaan aan aids?

For your information zijn er nog legio homofielen die er een normaal liefdesleven op na houden (net als heterofielen) met als enige verschil dat ze hun tampeloeris constant in een aars drukken en niet als heterofielen kunnen wisselen tussen kut en aars.

Men is wel erg dom bezig als men denkt dat die randdebielen die in een gay parade staan het stereotype homofiel is.

Laat die mensen met rust, kijk maar eerst eens goed wat je zelf om je eikel hebt bungelen.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 06-08-2003 14:45 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 14:31 schreef Jenje het volgende:
Dus jij zegt dat homo's allemaal dood gaan aan aids?

For your information zijn er nog legio homofielen die er een normaal liefdesleven op na houden (net als heterofielen) met als enige verschil dat ze hun tampeloeris constant in een aars drukken en niet als heterofielen kunnen wisselen tussen kut en aars.

Men is wel erg dom bezig als men denkt dat die randdebielen die in een gay parade staan het stereotype homofiel is.

Laat die mensen met rust, kijk maar eerst eens goed wat je zelf om je eikel hebt bungelen.





Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-08-2003 14:54 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Jeetje ik had hier nog helemaal niet van gehoord!!

Wel een erg rare manier om zelfmoord te plegen in feite. Wat ik me af vraag is of die mensen wel behandeld willen worden tegen aids.
Als je expres ziek wilt worden lijkt het me toch logisch dat je niet behandeld wilt worden of wel?


LAI LAI HEI


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-08-2003 14:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 augustus 2003 14:54 schreef Sarah het volgende:
Jeetje ik had hier nog helemaal niet van gehoord!!

Wel een erg rare manier om zelfmoord te plegen in feite. Wat ik me af vraag is of die mensen wel behandeld willen worden tegen aids.
Als je expres ziek wilt worden lijkt het me toch logisch dat je niet behandeld wilt worden of wel?


Hmmz, met de medicijnen van tegenwoordig kun je het nog vrij lang uithouden met HIV/aids, en die mensen willen waarschijnlijk nog naar meer "feesten" dus denk wel dat ze medicijnen willen. Ook heb je volgens mij veel minder last van de ziekte als je medicijnen gebruikt



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-08-2003 14:58 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 14:56 schreef Kramy het volgende:
Hmmz, met de medicijnen van tegenwoordig kun je het nog vrij lang uithouden met HIV/aids, en die mensen willen waarschijnlijk nog naar meer "feesten" dus denk wel dat ze medicijnen willen. Ook heb je volgens mij veel minder last van de ziekte als je medicijnen gebruikt



Maar op die feesten willen andere mensen dan toch weer besmet worden dus dan lijkt t mij toch dat het dan niet uit maakt of je wel of niet aan de medicatie zit?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang je nog kan leven nadat je echt aids hebt


LAI LAI HEI


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2003 15:00 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

offtopic: je zou sorpresa toch blijven gebruiken?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-08-2003 15:10 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 15:00 schreef HgarrothwulfF het volgende:
offtopic: je zou sorpresa toch blijven gebruiken?


Kweenie, wil proberen gewoon even deze naam te gaan gebruiken. Vind mn eigen naam veel mooier.


LAI LAI HEI


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-08-2003 20:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:58 schreef ZwaarMetaal het volgende:
shit praat je ook zo als je eigen zoon homo blijkt te zijn?



Het gaat hier toch niet over homo zijn toch??T gaat over hun ziekelijke "ik neuk je zonder rubber in je aids geinfecteerde stink anus"hobby toch??


spelfout weggehaald...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-08-2003 20:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:05 schreef varanus het volgende:
Het gaat hier toch niet over homo zijn toch??T gaat over hun ziekelijke "ik neuk je zonder rubber in je aids geinfecteerde stink anus"hobby toch??
Respect voor anderen is ook een kunst *hint*

Mja...of homo's zichzelf uitroeien...rare vraag, maar ik denk het niet (genen bepalen dat soort dingen lijkt me) en heus niet alle homo's hebben onveilige sex lijkt mij.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-08-2003 20:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:07 schreef Elfensteen het volgende:
Respect voor anderen is ook een kunst *hint*




Ik heb absoluut GEEN respect voor homo's die mekaar bewust zonder rubber leggen te neuken.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet alles homo's hebben aids.
Jij neukt je vrouw toch ook zonder condoom?



JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 20:28 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:27 schreef Jenje het volgende:
Niet alles homo's hebben aids.
Jij neukt je vrouw toch ook zonder condoom?




Maar daar gaat dit topic toch niet over...


this user is dead


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2003 20:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

so what

een zwakke maatschappij schept 'anderen' dus zolang mensen zo vertroeteld worden, krijgen ze teveel vrijheid en krijg je dit soort dingen, is mij mening. niet alleen dit soort dingen btw, ik bedoel nu alles wat zwak is


Je moeder.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen