IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waardeloze Nederlandse bands die ongelooflijke gehypt worden Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Anouk
Krezip
Green lizard
Peter pan speedrock

Over al deze bands wordt volgens mij in de reguliere (en soms zelfs in metalbladen ) zeer positief geschreven. volledig onterecht want het zijn allen matige tot nikszeggende bands naar mijn mening.

Peter Pan speedrock zou de hardste band van Nederland zijn? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHa. wie dat heeft geschreven heeft de laats 15 jaar in een coma gelegen en de eerste plaat die hij/zij hoorde moet dan wel P.P.S, zijn geweest.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je hebt wel gelijk, attila, maar ik ga toch meer voor fantastische Nederlandse bands die ongelooflijk onderschat worden .

Maar wat denk je van een After Forever of Ayreon zeg, pfff.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-06-2003 16:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wat mensen nou idd aan pps vinden, ik zal het wel nooit begrijpen, de meeste oude punk-bands rammelen hen er vierkant uit.

die belachelijke cover ook, schoppenaas(ace of spades), motorhead was 20 jaar geleden al harder!!!

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 16:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is dit niet hetzelfde als het "meest overschatte bands" topic?

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Je hebt wel gelijk, attila, maar ik ga toch meer voor fantastische Nederlandse bands die ongelooflijk onderschat worden .

Maar wat denk je van een After Forever of Ayreon zeg, pfff.

ja, dat klopt allemaal wel maar ik moet al de hele dag PINKPOP aanhoren en al die schijtbands komen (alweer) voorbij. gekombineerd met een hype-artikel in de Volkskrant!!!!!!!!!! over P.P.S. werd het me gewoon allemaal effe te veel. Ik moest het gewoon effe kwijt.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-06-2003 16:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Duh! Het zijn POP-bands!

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:10 schreef ghoulliette het volgende:
is dit niet hetzelfde als het "meest overschatte bands" topic?

Deze bands zijn nog een categorie erger.

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:14 schreef Claw het volgende:
Duh! Het zijn POP-bands!

helemaal niet DUH. er zijn ook goede popbands (weliswaar uiterst weinig maar toch).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:13 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat klopt allemaal wel maar ik moet al de hele dag PINKPOP aanhoren en al die schijtbands komen (alweer) voorbij. gekombineerd met een hype-artikel in de Volkskrant!!!!!!!!!! over P.P.S. werd het me gewoon allemaal effe te veel. Ik moest het gewoon effe kwijt.

Moet je Pinkpop aanhoren?? Brr vreselijk.

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Moet je Pinkpop aanhoren?? Brr vreselijk.

idd, ik hoop maar dat het festival snel failliet gaat. dan ben ik van die jaarlijkse kwelling ook af.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jij woonde toch ergens in Roosendaal, en Pinkpop is toch in Landgraaf? Of zit je jezelf te kwellen met een radio/TV-uitzending?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-06-2003 16:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zag net nog Peter pan speedrock via ned3, wel grappig. Maar idd het festival is echt helemaal niks

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Jij woonde toch ergens in Roosendaal, en Pinkpop is toch in Landgraaf? Of zit je jezelf te kwellen met een radio/TV-uitzending?

mijn allerliefste wil graag op tv kijken naar o.a. krezip. dus kijk je beleefd even een stukje mee. maar naar Pinkpop ga ik nog niet al krijg ik een kaartje voor niks.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-06-2003 16:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 9 juni 2003 16:15 schreef attila_de_hun het volgende:
helemaal niet DUH. er zijn ook goede popbands (weliswaar uiterst weinig maar toch).

open dan een topic over die paar wel goeie bands, in plaats van een topic over honderduizend prut-pop bands...

dit is een beetje hetzelfde als een topic "vind jij Ja-Rule ook zo kut?"

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 16:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

pinkpop was dit jaar toch niet uitverkocht? muhaha

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 09-06-2003 16:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juni 2003 16:16 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, ik hoop maar dat het festival snel failliet gaat. dan ben ik van die jaarlijkse kwelling ook af.

uurtje geleden zag ik op teevee een band uit brighton,UK. wat een ellende zeg, die waren slecht.

maar iig niet nederlandsch, gelukkig.

ik word altijd zo moe van die teksten van blof.

Daar komt mijn schip al aan

Ik kijk vanaf het strand

Schrijven in het zand

Is voor mij nu wel gedaan

Want de letters van je naam

Blijven in het zand niet staan

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind blof juist heel mooie teksten hebben
"regent harder dan ik hebben kan"

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 09-06-2003 16:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je buien maken vlekken

Op mijn hagelwit humeur

Ik heb m'n handen op je heupen

Maar m'n hoofd is bij de deur

doe dat hoofd aub Tussen de deur!!!

Oud Vuil.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-06-2003 16:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

kvind het zouteloos.

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
Posted 09-06-2003 16:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:20 schreef Claw het volgende:
open dan een topic over die paar wel goeie bands, in plaats van een topic over honderduizend prut-pop bands...

Ik laat de eer geheel aan jou over.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 16:37 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Within Temptation

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-06-2003 16:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 juni 2003 16:37 schreef Possessedpacman het volgende:
Within Temptation
Waardeloos zou ik ze totaal niet noemen, het is een knappe band, met toch een mmoi palmares, Enter en The Dance zijn echt wel mooie cd's, nummers als The Other Half of Me (mijn favo nummer van hen ) , Enter, Blooded zijn echt wel prachtnummers, op Mother Earth staan ook nog steeds mooie nummers, alhoewel minder mooi dan op hun vroegere cd's, maar het is een goeie band als je het mij vraagt.

Over hun succes heden ten dage kan ik kort zijn:
Ze verdienen het ook wel een beetje, heb het er ook al over gehad met Mark, die ooit bij After Forever speelde, hij vind het ook, ze verdienen het eigenlijk wel.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 16:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er zijn wel meer metalbands die het verdienen, betekend nog niet dat ze allemaal rare schmink op hun gezicht moeten smeren

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:24 schreef webblaster wim het volgende:
Je buien maken vlekken

Op mijn hagelwit humeur

Ik heb m'n handen op je heupen

Maar m'n hoofd is bij de deur

doe dat hoofd aub Tussen de deur!!!

Hahaha, verschrikkelijk he die teksten, echte überkitsch, ongelooflijk!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 16:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alleen omdat het in het nederlands is volgens mij, als het in het engles geschreven zou zijn dan lagen jullie je er nu allemaal bij af te rukken

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-06-2003 16:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmm ja, echt wel...

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com