|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ogen, gezicht, haar, hals, en geheel! |
|
quote: De anticipatie op die lichamelijke reactie maakt de esthetische ervaring er alleen maar intenser op, of zoiets I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ja |
|
Okee. Me and my big mouth. Nu ga ik allemaal slechte excusen aanvoeren om eronderuit te komen. Ben een digibeet, heb geen scanner en al helemaal geen homepage waar zoiets op gezet moet worden ofzo... |
|
quote: Idd. Hele, hele slechte smoesjes... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is toch echt zo....aaaaaaaaaahhh |
|
ik heb een hele elegante ellenboog, is dat ook mooi? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ja, want die zijn moeilijk te vinden... Veel ellebogen hebben eelt, en dat is bah. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dat ligt eraan hoe je hem gebruikt... |
|
quote: Het mooiste van een vrouw... alles... een vrouw is pas echt mooi als alles een beetje klopt... het hoeft niet perfect te zijn, dat vind ik dan weer niets, maar het moet wel allemaal in verhouding met elkaar kloppen FREEZE |
|
Offtopic: muppetfanaat of zomaar swedish chef? |
|
quote:Offtopic: Muppet fan FREEZE |
|
Mn broer ook (ik zit nou toch niet heel per ongeluk...)...kan het niet meer zien of luchten... En toen weer ontopic.. |
|
De navel vind ik... Daarna alles wat eromheenzit changed to 'ouwe' |
|
en meervoudig gepiercete navels? |
|
quote:Vind ik dan weer kinky... FREEZE |
|
quote: Dan moet je nog ff geduld hebben.... |
|
quote:Und wieso? Buik en navel zijn ook mooi bij een vrouw ja... soms En natuurlijk: de benen, de borsten, de billen, het haar, de ogen en de lippen FREEZE |
|
Wil nog een hoop gaten daaro...maar eerst wil ik sporten. Buik mag wel enigszins iets minder voordat ik het volprik. Als beloning voor het afvallen. Ja ik weet het, ik ben een wijf! Zeg het maar! |
|
Je bent een wijf Subtiel kamerolifantje |
|
Dank u. |
|
wat een vrouw mooi maakt vind ik is als alles in proportie is |
|
quote: Gedverde .... Ik wilde net gaan slapen mensen *is geen piercing fan dus nee....* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: He, dat zei ik gister nog I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |