|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
De haren op het hoofd zijn heel belangrijk voor de schoonheid van een vrouw. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
OGEN! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
excuus, IG heeft gelijk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De taille, zonder uitzondering. Dit slaat nergens op. |
|
quote: wat is een gewelfd buikje nu weer? |
|
quote: ..en het ontbreken ervan 'beneden' nog belangrijker! Weg met die rommel! |
|
quote: Eens! |
|
quote: ja inderdaad, alleen snappen ze dat vaak niet.. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:Daar beneden kan er anders ook iets moois mee gedaan worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vlechten? Oud Vuil. |
|
dreadlocks |
|
quote: Dat het een boogvorm vertoont. Ik bedenk me net iets: oorlellen! Ik vind van die niet-bestaande oorlellen erg lelijk. Een mooi lelletje wil ik zien, verdorie. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Laten we hopen van niet! Ik geloof dat dreadlocks niet zo vaak gewassen worden |
|
quote: euh oke, die probeer ik nu dmv buikspieroefeningen weer te verwijderen, zo'n kinderbuikje is niets |
|
quote: Geen hongersnoodbuik he, gewoon een lichte welving (naar buiten toe!); plat is ook niet alles vind ik. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Mee eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het mooiste aan een vrouw is toch zeker wel de ogen en het karakter (Natuurlijk is een mooi figuurtje ook leuk, maar dat weegt minder zwaar dan de ogen en het karakter ) FREEZE |
|
Ik kijk altijd naar het totaalpakket.Innerlijk/karakter is net zo belangrijk als het uiterlijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Helemaal correct! En als je dan iemand vind die allebei super is FREEZE |
|
quote:Ik heb het geluk iemand te zijn tegengekomen die zowel van innerlijk alsook uiterlijk heel mooi is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Vuile mazzelreet! Goed gedaan kerel! FREEZE |
|
quote:Ach,ik mag ook wel eens mazzel hebben Maar ik mag me inderdaad erg gelukkig prijzen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eigenlijk gun ik het je niet Spontaniteit en openheid. Is niet echt onderdeel van het uiterlijk maar merk je wel direct. TotZiens |
|
Omdat mensen mij eerst niet geloofden,... nog maar een keer dan de benen, ruglijn, uitstraling de ruglijn vind ik dan nog het meest interesante !!! Wiegen Meister ! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |