![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
De haren op het hoofd zijn heel belangrijk voor de schoonheid van een vrouw. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
OGEN! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
excuus, IG heeft gelijk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
De taille, zonder uitzondering. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: wat is een gewelfd buikje nu weer? ![]() |
|
quote: ..en het ontbreken ervan 'beneden' nog belangrijker! Weg met die rommel! ![]() |
|
quote: Eens! ![]() ![]() |
|
quote: ja inderdaad, alleen snappen ze dat vaak niet.. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote:Daar beneden kan er anders ook iets moois mee gedaan worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: vlechten? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
dreadlocks ![]() ![]() |
|
quote: Dat het een boogvorm vertoont. ![]() Ik bedenk me net iets: oorlellen! Ik vind van die niet-bestaande oorlellen erg lelijk. Een mooi lelletje wil ik zien, verdorie. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Laten we hopen van niet! Ik geloof dat dreadlocks niet zo vaak gewassen worden ![]() ![]() |
|
quote: euh oke, die probeer ik nu dmv buikspieroefeningen weer te verwijderen, zo'n kinderbuikje is niets ![]() |
|
quote: Geen hongersnoodbuik he, gewoon een lichte welving (naar buiten toe!); plat is ook niet alles vind ik. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Mee eens ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Het mooiste aan een vrouw is toch zeker wel de ogen en het karakter ![]() (Natuurlijk is een mooi figuurtje ook leuk, maar dat weegt minder zwaar dan de ogen en het karakter ![]() FREEZE ![]() |
|
Ik kijk altijd naar het totaalpakket.Innerlijk/karakter is net zo belangrijk als het uiterlijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() En als je dan iemand vind die allebei super is ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote:Ik heb het geluk iemand te zijn tegengekomen die zowel van innerlijk alsook uiterlijk heel mooi is ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Goed gedaan kerel! ![]() FREEZE ![]() |
|
quote:Ach,ik mag ook wel eens mazzel hebben ![]() Maar ik mag me inderdaad erg gelukkig prijzen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Eigenlijk gun ik het je niet ![]() Spontaniteit en openheid. Is niet echt onderdeel van het uiterlijk maar merk je wel direct. TotZiens ![]() |
|
Omdat mensen mij eerst niet geloofden,... nog maar een keer dan de benen, ruglijn, uitstraling ![]() de ruglijn vind ik dan nog het meest interesante !!! Wiegen Meister ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |