|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik houd gewoon van slanke vrouwen met lang stijl haar. Yep, ik ben nog van de goede oude stempel die nog graag bängt op de machtige tonen van Possessed en Dark Angel. Dikke vrouwen zijn een plaag. Ik houd niet van dikke vrouwen, ook al hebben ze een goede persoonlijkheid. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoofd: mooi gezicht, blauwe ogen, blond (niet geverfd), lang haar lichaam: strak kontje |
|
ideale vrouw: hoofd+haar lichaam met borsten, 2 armen, 2 benen en wat extra'tjes |
|
Extra kilootjes zeker, en u refereerde naar uwsgelijke. Is het niet? Zeg, goulash-bitch, enig idee waneer ons aller Hollandsmetaal-forum weer in de lucht komt? Ik denk dat ik vroeg of laat hier toch weer wordt gebanned. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ik weet niets, ik ben de ideale vrouw, ik kan alleen koken |
|
quote:Wassen? Stofzuigen? Pijpen? |
|
quote: Kan je ook goed je mond houden? Dat zou dan perfect zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
voor sie zaken heb ik nog een leraar nodig |
|
quote:Te provocerend. |
|
ik zal vandaag kiekjes schieten van mooie vrouwen/ meisjes als het wat is dan scann ik ze wel enzo. |
|
Goulash-deerne, wees er dan van verzekerd dat u die vrouwen zoekt ver buiten uw familiekringen aangezien plaatjes van runderen de goede sfeer op dit forum weleens zouden kunnen ruïneren. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: en dat moet ik erg vinden? |
|
Zeer zeker niet! Gras schijnt voedzaam te zijn, en in overvloed op dit tijdstip van het jaar. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Gister een super mooie vrouw gezien. Blond opgestoken haar, Wit overhemd + stropdas Megakort rood geruit plooirokje Hoge witte laarzen En een paar benen van een hockeyspeelster Je zag echt alle mannen naar haar kijken in een straal van 40 meter, ze liepen nog net niet overal tegen aan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
bonobo heeft gelijk |
|
Vampie-o-barones-des-nachts, en ik wilde nog wel met u copuleren? Vanwaar dat gebaar van afwijzing? U bent toch niet breder dan dat u lang bent? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Dat lijkt me duidelijk, er zijn alleen geen vaste maten voor, dat verschilt per vrouw, zolang de verhoudingen maar goed zijn, en het hoofd geen rotte appel is, zit het vaak wel goed. |
|
Om maar even serieus te zijn: De nek en dan vooral de nekspieren. |
|
De corpsepaint Zenial |
|
Je hoort ook vaak zoiets als 'het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk', maar face it, da werkt nie ! optie 1. Je vindt een meid zo lelijk dat je er niet mee in gesprek mee wilt komen optie 2. Ze is zoooo mooi dat je tijdens het gesprek zo druk aan het kijken bent dat je nix hoort Dus ja dat innerlijk komt dan later wel |
|
even in het goffert checken of ik nog een lekker lichaamsdeel heb |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |