IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Wat is het mooiste van het vrouwelijk lichaam? Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-06-2003 9:09 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 12:22 schreef No Nonsense het volgende:
Die is er wel maar daar kun jij nog niet in.

hahahaha, das dan pech voor hem

Maaruhm, wat ik aan een vrouw mooi vind...
Alles, tenzij het karakter stinkt.
Een beetje in de trant van MetalgirlOphelia zal ik zeker niet afslaan.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 9:14 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik houd gewoon van slanke vrouwen met lang stijl haar. Yep, ik ben nog van de goede oude stempel die nog graag bängt op de machtige tonen van Possessed en Dark Angel.

Dikke vrouwen zijn een plaag. Ik houd niet van dikke vrouwen, ook al hebben ze een goede persoonlijkheid.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-06-2003 10:04 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 9:14 schreef bonobo het volgende:
Ik houd gewoon van slanke vrouwen met lang stijl haar. Yep, ik ben nog van de goede oude stempel die nog graag bängt op de machtige tonen van Possessed en Dark Angel.

Dikke vrouwen zijn een plaag. Ik houd niet van dikke vrouwen, ook al hebben ze een goede persoonlijkheid.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-06-2003 10:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

campske666
Usericon van campske666
Posted 15-06-2003 10:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

hoofd: mooi gezicht, blauwe ogen, blond (niet geverfd), lang haar
lichaam: strak kontje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ideale vrouw:
hoofd+haar lichaam met borsten, 2 armen, 2 benen en wat extra'tjes

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:11 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Extra kilootjes zeker, en u refereerde naar uwsgelijke. Is het niet?

Zeg, goulash-bitch, enig idee waneer ons aller Hollandsmetaal-forum weer in de lucht komt? Ik denk dat ik vroeg of laat hier toch weer wordt gebanned.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik weet niets, ik ben de ideale vrouw, ik kan alleen koken

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 11:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 11:18 schreef ghoulliette het volgende:
Wassen? Stofzuigen? Pijpen?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-06-2003 11:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 11:18 schreef ghoulliette het volgende:

Kan je ook goed je mond houden? Dat zou dan perfect zijn

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

voor sie zaken heb ik nog een leraar nodig

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 11:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 11:20 schreef ghoulliette het volgende:
voor sie zaken heb ik nog een leraar nodig
Te provocerend.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zal vandaag kiekjes schieten van mooie vrouwen/ meisjes als het wat is dan scann ik ze wel enzo.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:25 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Goulash-deerne, wees er dan van verzekerd dat u die vrouwen zoekt ver buiten uw familiekringen aangezien plaatjes van runderen de goede sfeer op dit forum weleens zouden kunnen ruïneren.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 11:25 schreef bonobo het volgende:
Goulash-deerne, wees er dan van verzekerd dat u die vrouwen zoekt ver buiten uw familiekringen aangezien plaatjes van runderen de goede sfeer op dit forum weleens zouden kunnen ruïneren.

en dat moet ik erg vinden?

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:28 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zeer zeker niet! Gras schijnt voedzaam te zijn, en in overvloed op dit tijdstip van het jaar.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-06-2003 11:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Gister een super mooie vrouw gezien.

Blond opgestoken haar,
Wit overhemd + stropdas
Megakort rood geruit plooirokje
Hoge witte laarzen
En een paar benen van een hockeyspeelster

Je zag echt alle mannen naar haar kijken in een straal van 40 meter, ze liepen nog net niet overal tegen aan

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 11:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

campske666
Usericon van campske666
Posted 15-06-2003 11:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

bonobo heeft gelijk

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:32 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Vampie-o-barones-des-nachts, en ik wilde nog wel met u copuleren? Vanwaar dat gebaar van afwijzing? U bent toch niet breder dan dat u lang bent?

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 15-06-2003 11:39 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Dat lijkt me duidelijk, er zijn alleen geen vaste maten voor, dat verschilt per vrouw, zolang de verhoudingen maar goed zijn, en het hoofd geen rotte appel is, zit het vaak wel goed.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 11:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Om maar even serieus te zijn:

De nek en dan vooral de nekspieren.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-06-2003 11:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

De corpsepaint

Zenial

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 15-06-2003 11:53 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

Je hoort ook vaak zoiets als 'het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk', maar face it, da werkt nie !

optie 1. Je vindt een meid zo lelijk dat je er niet mee in gesprek mee wilt komen

optie 2. Ze is zoooo mooi dat je tijdens het gesprek zo druk aan het kijken bent dat je nix hoort

Dus ja dat innerlijk komt dan later wel

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

even in het goffert checken of ik nog een lekker lichaamsdeel heb

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com