|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:loa ma gaon daan |
|
quote: Heh, ik vind flaporen altijd wel cute I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL. Dat nu ook weer niet... Moest ik dat leuk vinden ging ik wat vaker voor de spiegel staan... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
hmm dr ogen,lach en ze moet wel een beetje een kont hebben, niet zo'n plank moet wel een beetje hou vast hebben natuurlijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jawel, dat soort imperfectheden vind ik altijd cute. Net als een beetje loenzen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wtf zijn/is loenzen? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-11-2003 22:51] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ha, dank je Orion! [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 30-11-2003 22:52] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Heh, een beetje loenzen vind ik ook soms mooi, maar oren moeten klein en onopvallend zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Beetje scheel kijken. Met de nadruk op een beetje. Dat je het bijna niet ziet maar je wel doorhebt dat er iets niet klopt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Verdorie, ik kon je anders wel aan een paar mensen voorstellen... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ja uh, dat zijn extra's als het meisje reeds leuk is. Het is dus niet iets waar ik actief naar zoek ofzo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ceci n'est pas un fetish? Spijtig... Nog iets: gebruind is lelijk! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: huh?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Niet vergeten: een mooie lach: mooie gezichtsspier-structuur bij het lachen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: damn, was je nou maar vrouwelijk |
|
quote: Bij gasten ziet het er alleen maar onintelligent uit. sorry... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
gelukkig maar dat dat redelijk accuraat is he? |
|
Ik heb geen flauw idee, ik vind de ogen van mn vriendin mooi en ze heeft mooie borsten. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik vindt ogen toch wel het mooiste van vrouwen. Met haar, en lichaamslengte op een goeie tweede en derde plaats. Kleine meisjes met super lang haar.... Voor de perverselingen onder ons... kleine meisjes zijn niet onder de 12 jaar, maar onder de 1.60m "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:o ja! |
|
Mijn vriendin is 1.71, ik zelf 1.85. Ze heeft precies de goede lengte Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nou dat is helemaal niet leuk als je het hebt hoor. Ik heb dat eerder altijd gehad, en het is not funny... Maar gelukkig ben ik er al een aantal jaar vanaf. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volledig afhankelijk van de vrouw in kwestie. |
|
quote: Ach ja, ieder z'n eigen meug zal ik maar zeggen. Maar wel beter dat je er vanaf bent |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |