IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Wat is het mooiste van het vrouwelijk lichaam? Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-01-2004 17:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 17:50 schreef invictis het volgende:
ok maar ik heb je gewaarschuwd en dit kost je een biertje

komt íe...de ideale metalsloerie!!!..whuaha!
en ik was nogmaals in centerparcs dat weekend dus ik heb een alibi, de persoon op de foto ken ik dus niet!

*rent hard weg springt achter een struik en verstopt zich *

Idd. Voorlopig kun je maar beter achter die struik blijven zitten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

invictis
Usericon van invictis
Posted 05-01-2004 18:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 17:54 schreef altx het volgende:

Idd. Voorlopig kun je maar beter achter die struik blijven zitten...

bastards
ze heet overgens Helga ; Oostduitse kogelslingeraarster

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

samson
stinkt uit de mond, als een neger ui tde kont
Usericon van samson
Posted 05-01-2004 18:23 by samson Wijzig reactieProfiel van samsonQuote dit berichthttp://www.brightside.tk

AU, me ogen

dit is mijn Signature

invictis
Usericon van invictis
Posted 05-01-2004 18:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe zal jullie leren

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-01-2004 18:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 17:51 schreef Immortella het volgende:
OOOOOOOOOOHHHHH MIJN GOD... *Maammmaaaa!!!!!*
Je MOEDER?!?!?!?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

invictis
Usericon van invictis
Posted 05-01-2004 18:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 18:37 schreef Greycloak het volgende:
Je MOEDER?!?!?!?

Games workshop verfjes hebben een rare uitwerking op me gehad zoals je ziet

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-01-2004 20:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 17:41 schreef Azagthoth het volgende:
Vrouwen zijn heilig?? 9 van de 10 zijn gewoon (kut)hoeren hoor. Kom je vanzelf achter.

Kom kom, 9 van de 10 CD's zijn ook kut, daar luister je toch ook niet naar?

Ik ben dol op Vrouwen! Welke zichzelf respecterende kerel, gezond van lijf en leden, is dat nu niet?? Gaat henen rokkenjagen en als je dan het juiste meisje tegenkomt, blijf je je verbazen.

(maar heilig is niet het woord dat ik zou gebruiken ervoor, nee )

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-01-2004 21:11 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 5 januari 2004 17:41 schreef Azagthoth het volgende:
Vrouwen zijn heilig?? 9 van de 10 zijn gewoon (kut)hoeren hoor. Kom je vanzelf achter.

en bedankt. ik vind jou ook best lief hoor...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 21:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:11 schreef Killing Zoe het volgende:
en bedankt. ik vind jou ook best lief hoor...

misschien ben jij wel die ene

edit: trouwens, 10% is nog best veel leuk vrouwvolk dan. Dan hebben we in Nederland toch zeker zo'n 1600000 erg leuke vrouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-01-2004 21:16]

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-01-2004 21:16 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 3 januari 2004 20:14 schreef altx het volgende:
Ja, nou weet ik het wel...
Jij bent persoon nummer zoveel die dat zegt...

(Ik heb de hints ondertussen tot me door laten dringen en een paar weken geleden toch eens afscheid genomen van mijn sik/snor/bakkebaarden... maar als het helemaal aan mezelf lag, had ik dat niet gedaan, maar ik heb bijna m'n diploma en moet dan gaan solliciteren...)

Ik bedoel niet alles kortwieken...tsss..mannen...'t zijn net wijven... ik bedoelde de overtollige haargroei rond je sik. En die sik moet je gewoon bijhouden, staat wat verzorgder.

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-01-2004 21:19 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 5 januari 2004 21:15 schreef ghoulliette het volgende:

Ja uhum. Ik beweer altijd dat ik een kutwijf ben (ik kom er tenminste voor uit) maar hoe bot en lomp ik ook ben, op de een of andere manier vinden mannen mij dan wel weer heel erg lief. Wat een wispelturige wezens ook....

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 21:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:15 schreef ghoulliette het volgende:

edit: trouwens, 10% is nog best veel leuk vrouwvolk dan. Dan hebben we in Nederland toch zeker zo'n 1600000 erg leuke vrouwen.

he rekenkundig wonder....er wonen 16.000.000 mensen in NL. Daarvan pakweg de helft vrouw....dussss 10% van 8 miljoen = 800.000 vrouwen......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-01-2004 21:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 januari 2004 21:24 schreef Chelman het volgende:
he rekenkundig wonder....er wonen 16.000.000 mensen in NL. Daarvan pakweg de helft vrouw....dussss 10% van 8 miljoen = 800.000 vrouwen......

Nog steeds genoeg voor een harem toch

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 21:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

oja, vergeten rekening te houden met de mannen...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 21:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:35 schreef ghoulliette het volgende:

Wie gaat de vrouwen anders billenkoek geven?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2004 21:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:35 schreef ghoulliette het volgende:
naja zeg

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 21:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:36 schreef kwelgeest het volgende:
naja zeg

sorry...

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-01-2004 21:43 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
he rekenkundig wonder....er wonen 16.255583 mensen in NL. Daarvan pakweg de helft vrouw....dussss 10% van 8 miljoen = 800.000 vrouwen......

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 21:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

He mierenneuker!

Mijn berekening klopte, mijn uitgangsgetal zat er een beetje naast maar ik zat in ieder geval in de juiste 'order of magnitude' .

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 21:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

he mijn 10% berekening klopte ookwel hoor, alleen was het begingetal fout

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 21:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:47 schreef ghoulliette het volgende:

Nee mevrouwtje, jij bent bij je berekening vergeten om een bepaalde operatie uit te voeren nl. 50% aftrekken.

*tering waar de fok hebben we het over*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 21:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2004 0:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 21:16 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik bedoel niet alles kortwieken...tsss..mannen...'t zijn net wijven... ik bedoelde de overtollige haargroei rond je sik. En die sik moet je gewoon bijhouden, staat wat verzorgder.

Ja, en dat zeg je nu pas...

Nee ff serieus, ik had weer ff zin in wat anders. ff weer een frisse start. 'k heb nu een bescheiden ringbaardje en dat blijft-ie voorlopig ook wel... maar ik heb het laatste jaar alleen maar thuis gewerkt en gestudeerd, dus had ik niet zo veel aandacht voor mijn baardgroei...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-01-2004 10:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 januari 2004 21:47 schreef ghoulliette het volgende:

Dan halen we de bejaarden weg, de "jailbaits" weg, de gehuwden weg, en alle lelijke dames weg... en dan blijft er nog maar verdomd weinig over. Gelukkig is er bier.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 11:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Beer! helping people have sex since....(jaartal vergeten, blijft een geweldige poster)

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com