|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bastards ze heet overgens Helga ; Oostduitse kogelslingeraarster Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
AU, me ogen dit is mijn Signature |
|
gheghe zal jullie leren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Je MOEDER?!?!?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Games workshop verfjes hebben een rare uitwerking op me gehad zoals je ziet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kom kom, 9 van de 10 CD's zijn ook kut, daar luister je toch ook niet naar? Ik ben dol op Vrouwen! Welke zichzelf respecterende kerel, gezond van lijf en leden, is dat nu niet?? Gaat henen rokkenjagen en als je dan het juiste meisje tegenkomt, blijf je je verbazen. (maar heilig is niet het woord dat ik zou gebruiken ervoor, nee ) |
|
quote: en bedankt. ik vind jou ook best lief hoor... |
|
quote: misschien ben jij wel die ene edit: trouwens, 10% is nog best veel leuk vrouwvolk dan. Dan hebben we in Nederland toch zeker zo'n 1600000 erg leuke vrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-01-2004 21:16] |
|
quote: Ik bedoel niet alles kortwieken...tsss..mannen...'t zijn net wijven... ik bedoelde de overtollige haargroei rond je sik. En die sik moet je gewoon bijhouden, staat wat verzorgder. |
|
quote: Ja uhum. Ik beweer altijd dat ik een kutwijf ben (ik kom er tenminste voor uit) maar hoe bot en lomp ik ook ben, op de een of andere manier vinden mannen mij dan wel weer heel erg lief. Wat een wispelturige wezens ook.... |
|
quote: he rekenkundig wonder....er wonen 16.000.000 mensen in NL. Daarvan pakweg de helft vrouw....dussss 10% van 8 miljoen = 800.000 vrouwen...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nog steeds genoeg voor een harem toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oja, vergeten rekening te houden met de mannen... |
|
quote: Wie gaat de vrouwen anders billenkoek geven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:naja zeg Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: sorry... |
|
quote: |
|
He mierenneuker! Mijn berekening klopte, mijn uitgangsgetal zat er een beetje naast maar ik zat in ieder geval in de juiste 'order of magnitude' . KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
he mijn 10% berekening klopte ookwel hoor, alleen was het begingetal fout |
|
quote: Nee mevrouwtje, jij bent bij je berekening vergeten om een bepaalde operatie uit te voeren nl. 50% aftrekken. *tering waar de fok hebben we het over* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Ja, en dat zeg je nu pas... Nee ff serieus, ik had weer ff zin in wat anders. ff weer een frisse start. 'k heb nu een bescheiden ringbaardje en dat blijft-ie voorlopig ook wel... maar ik heb het laatste jaar alleen maar thuis gewerkt en gestudeerd, dus had ik niet zo veel aandacht voor mijn baardgroei... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan halen we de bejaarden weg, de "jailbaits" weg, de gehuwden weg, en alle lelijke dames weg... en dan blijft er nog maar verdomd weinig over. Gelukkig is er bier. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Beer! helping people have sex since....(jaartal vergeten, blijft een geweldige poster) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |