![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Later eens ![]() true disco chick ![]() |
|
![]() TotZiens ![]() |
|
Neus en heupen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
De ogen zucht keer 10.. ![]() |
|
Cool man wat denken jullie er goed en serieus over na...Echt cool Vrouwen denken dat mannen alleen maar op de 3 b's vallen, maar de meeste zeggen juist andere dingen. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
des te meer bier op, des te meer de meningen gaan veranderen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Pffff.... Wat een vraag weer. De tieten natuurlijk. Borsten als meloenen en tepels als karrewielen, dat wil een man zien. ![]() ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:Hmmm, dat valt te bezien ![]() ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: It is me, Kelly! I vill dump the basketsloefkesgast for you! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Hmmm, misschien valt er nog wel iets van je te maken of ik trek gewoon een zak over je hoofd ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: Koop maar een goe grote. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Voor mij iig de rondingen. Ben een echte kont en borst freak ... ![]() Maar daarnaast de ogen (niet voor niets spiegels van de ziel), en de hals (moet bijtbaar zijn!) ![]() |
|
quote: ![]() Maar wat ik mooi aan een vrouwenlichaam vind is de ogen en de (b)lik ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: Varkensoogjes en ossentong. Je staat er goed op! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:hmm ![]() mijn vermogen om te reageren is weggevallen ineens ![]() true disco chick ![]() |
|
Zie je wel dat eerlijkheid een mens niks oplevert. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: wel ![]() |
|
quote:ach, ik kan er tegen hoor ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: Nietes! quote: Nu ik nog. Handen moeten trouwens ook mooi zijn. Ik haat die stompe vingertjes met afgekloven nagels. Bah. (Mijn eigen handen zijn er na 3 dagen Unic ook niet al te best aan toe, maar dat komt wel slim.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Wellus! ![]() ![]() |
|
quote: Niete... Zo, dat wordt al snel saai. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: saai ![]() mooiste aan een vrouwelijk lichaam: Koppie, vorm (NEE, geen zak met botten please) en een lief karakter ![]() ![]() ![]() |
|
quote:idd, bah! true disco chick ![]() |
|
quote: Oh oh, ik ben lief! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |