|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Later eens true disco chick |
|
TotZiens |
|
Neus en heupen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
De ogen zucht keer 10.. |
|
Cool man wat denken jullie er goed en serieus over na...Echt cool Vrouwen denken dat mannen alleen maar op de 3 b's vallen, maar de meeste zeggen juist andere dingen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
des te meer bier op, des te meer de meningen gaan veranderen. Oud Vuil. |
|
Pffff.... Wat een vraag weer. De tieten natuurlijk. Borsten als meloenen en tepels als karrewielen, dat wil een man zien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Hmmm, dat valt te bezien true disco chick |
|
quote: It is me, Kelly! I vill dump the basketsloefkesgast for you! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Hmmm, misschien valt er nog wel iets van je te maken of ik trek gewoon een zak over je hoofd true disco chick |
|
quote: Koop maar een goe grote. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Voor mij iig de rondingen. Ben een echte kont en borst freak ... Maar daarnaast de ogen (niet voor niets spiegels van de ziel), en de hals (moet bijtbaar zijn!) |
|
quote: Maar wat ik mooi aan een vrouwenlichaam vind is de ogen en de (b)lik true disco chick |
|
quote: Varkensoogjes en ossentong. Je staat er goed op! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:hmm mijn vermogen om te reageren is weggevallen ineens true disco chick |
|
Zie je wel dat eerlijkheid een mens niks oplevert. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: wel |
|
quote:ach, ik kan er tegen hoor true disco chick |
|
quote: Nietes! quote: Nu ik nog. Handen moeten trouwens ook mooi zijn. Ik haat die stompe vingertjes met afgekloven nagels. Bah. (Mijn eigen handen zijn er na 3 dagen Unic ook niet al te best aan toe, maar dat komt wel slim.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Wellus! |
|
quote: Niete... Zo, dat wordt al snel saai. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: saai mooiste aan een vrouwelijk lichaam: Koppie, vorm (NEE, geen zak met botten please) en een lief karakter (das geen lichaam huh? maar daar kijk ik dus wel het meest naar ) |
|
quote:idd, bah! true disco chick |
|
quote: Oh oh, ik ben lief! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |