![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor ö. Linkeralt ingedrukt houden. 148 op numerieke toetsenbord intikken. alt loslaten. En daar staat ie dan. ![]() |
|
quote: Moeilijk hè? De meeste letters met iets geks erboven liggen tussen de 120 en 150 in. Beetje uitproberen. ![]() |
|
Ennuh Altx, met zonnebril lijk je verdacht veel op een expenvriendje, maar die heette geen Xander... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() *ik kende de principe al hoor maar even goed bedankt ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Graag gedaan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 03-01-2004 20:07] ![]() |
|
quote: Erm... ik durf het bijna niet te vragen... maar is dat goed of slecht? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Sorry. Verkeerde emoticon. Ben niet zo wakker. ![]() |
|
Bedankt voor de tips wat betreft de ö (jaa hij doet het) en Altx: beide. Had leuk hoofd (jij ook vast, als je je scheert) maar bleek alleen maar op wijvenjacht. Minder... ![]() |
|
quote: Ja, nou weet ik het wel... ![]() ![]() ![]() Jij bent persoon nummer zoveel die dat zegt... (Ik heb de hints ondertussen tot me door laten dringen en een paar weken geleden toch eens afscheid genomen van mijn sik/snor/bakkebaarden... maar als het helemaal aan mezelf lag, had ik dat niet gedaan, maar ik heb bijna m'n diploma en moet dan gaan solliciteren...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: FOTO'S!!!!! ![]() |
|
Ontopic, stelletje trutten! ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: wanabee mod! ![]() |
|
quote:Nope... twee keer... Ken geen Erik en Erik (zijn wel veel Eriks die ik wel ken... ![]() En nee, ik was afgelopen dinsdag niet in de stort... kom daar wat minder... (beetje platzak ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Your wish is my command... ![]() En dan nu weer verder met mooie vrouwen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
k vind zo'n heupbot mooi maar dan moet er wel n mooie buik bij zitten en niet zo'n gratenkast wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
De kleine teen. ![]() |
|
quote:wat is daar mooi aan? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
die is zo schattig ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ogen voorhoofd,lang zwart of blond haar, liefst geen bruin. de onvermijdlijke rondingem zoals dat hier genoemd word en ze moet niet langer als ik zijn dit is mijn Signature ![]() |
|
quote: My kind of guy! ![]() (ik heb een hele speciale kleine teen die een eigen leven leidt en truukjes kan ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee meisje dat is een penis ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Tss.. misschien moet ik echt wel een filmpje maken zodat iedereen mijn verborgen talent kan aanschouwen. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |