|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor ö. Linkeralt ingedrukt houden. 148 op numerieke toetsenbord intikken. alt loslaten. En daar staat ie dan. |
|
quote: Moeilijk hè? De meeste letters met iets geks erboven liggen tussen de 120 en 150 in. Beetje uitproberen. |
|
Ennuh Altx, met zonnebril lijk je verdacht veel op een expenvriendje, maar die heette geen Xander... |
|
quote: Dat kan jë nïët mënën! *ik kende de principe al hoor maar even goed bedankt * KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Graag gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 03-01-2004 20:07] |
|
quote: Erm... ik durf het bijna niet te vragen... maar is dat goed of slecht? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wat heb ik nou gedaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sorry. Verkeerde emoticon. Ben niet zo wakker. |
|
Bedankt voor de tips wat betreft de ö (jaa hij doet het) en Altx: beide. Had leuk hoofd (jij ook vast, als je je scheert) maar bleek alleen maar op wijvenjacht. Minder... |
|
quote: Ja, nou weet ik het wel... Jij bent persoon nummer zoveel die dat zegt... (Ik heb de hints ondertussen tot me door laten dringen en een paar weken geleden toch eens afscheid genomen van mijn sik/snor/bakkebaarden... maar als het helemaal aan mezelf lag, had ik dat niet gedaan, maar ik heb bijna m'n diploma en moet dan gaan solliciteren...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: FOTO'S!!!!! |
|
Ontopic, stelletje trutten! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: wanabee mod! |
|
quote:Nope... twee keer... Ken geen Erik en Erik (zijn wel veel Eriks die ik wel ken... ) En nee, ik was afgelopen dinsdag niet in de stort... kom daar wat minder... (beetje platzak ) FREEZE |
|
quote: Your wish is my command... En dan nu weer verder met mooie vrouwen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
k vind zo'n heupbot mooi maar dan moet er wel n mooie buik bij zitten en niet zo'n gratenkast wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De kleine teen. |
|
quote:wat is daar mooi aan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
die is zo schattig Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ogen voorhoofd,lang zwart of blond haar, liefst geen bruin. de onvermijdlijke rondingem zoals dat hier genoemd word en ze moet niet langer als ik zijn dit is mijn Signature |
|
quote: My kind of guy! (ik heb een hele speciale kleine teen die een eigen leven leidt en truukjes kan ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:*webcam fimlpje!!!!!!!!!!* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee meisje dat is een penis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tss.. misschien moet ik echt wel een filmpje maken zodat iedereen mijn verborgen talent kan aanschouwen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |