|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
goffert ???? |
|
Het goffert park in Nijmegen? Zenial |
|
Ze is al weg hoor |
|
ben ik weer even, ja het goffert park ja, in nijmegen sat nu vol loopt met metal wannebe mensjes |
|
jullie snappen het nog steeds niet het zijn echt wel de OGEN die he doen ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alles waar jeje snikkel in kan stoppen (exclusief strontgat) |
|
quote: niet slecht, niet slecht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Klopt Maar de binnenkant van haar mond ga ik ook niet echt zo op letten... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Dank u hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: very nice indeed Trouwens wie wil mijn 'ff-snel-op-m'n-synth-gespeelde' cover van Fear&wonder downleude ? > http://www.angelfire.com/ct/ClemenSatan/dimmu_borgir-fear_wonder-performed-by-Clemens.mp3 |
|
Toch wel de ogen, maar de kont is natuurlijk ook wel interessant. |
|
quote: Idd, mensen kunne zeggen wat ze willen, het uiterlijk speelt wel degelijk een rol. Dat is de natuur. |
|
Der 12 vingerige darm Maar de milt is ook wel mooi ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik val niet zo op vrouwen, maar natuurlijk toch effe reageren, aangezien het toch al heel laat is....................................................... De 'mannen' van tegenwoordig zien er niet uit! Waar zijn de mannen met lang haar en een bijl in hun handen??????? |
|
quote: Daar is ook een topik voor Ik heb een bijl ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ok dan!!!! |
|
quote: *kijkt naar vet slagzwaard aan de muur* ontopic: buiten de waslijst die ik hier eerder noemde: een beetje serieuze heupen is altijd mooi, hoort bij "primitieve" aantrekkingskracht I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 04-01-2008 18:13] |
|
dat zit op dit moment op m,n schoot. sorry people, maar mooier dan dit kan niet. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: We hebben het over menschen niet katten of hamsters ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of rechter handen... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ROFLMAO |
|
Billen, billen, billen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |