IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Volgende pagina
Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:05 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Dus.
Hier op ZM of in je eigen omgeving.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 1:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:05 schreef Blackjack het volgende:
Dus.
Hier op ZM of in je eigen omgeving.

treehugger

hm, ik ken wel een familie waar het in (schijnt) te zitten, zelf denk ik dat het flauwekul is...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-06-2003 1:08 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Een goede vriend heeft kracht inz ijn handen waarmee hij zwakke plekken en ziektes kan vinden en verzachten.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:08 schreef Possessedpacman het volgende:
Een goede vriend heeft kracht inz ijn handen waarmee hij zwakke plekken en ziektes kan vinden en verzachten.
Hmm... zoiets als reiki dus, maar dan zoals ik het heb das heel cool, maar het vreet soms wel energie...

Ik schijn het te zijn... of ik het moet geloven weet ik niet, maar ik weet wel dat ik meer zie/voel dan andere mensen...


FREEZE


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-06-2003 1:10 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:05 schreef Blackjack het volgende:
Dus.
Hier op ZM of in je eigen omgeving.


Vertel eens iets over het paranormale gebeuren van jezelf, altijd interessant!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:11 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Was natuurlijk handig geweest asl ik wat meer info had gegeven...

Ik ben behalve genezer (hand op de zieke plaats leggen en t is over), ook empaat/empath: als er ergens op een plaats ooit was intens is gebeurt, voel ik wat dat was.
Aanleg voor helderziendheid en mediumschap zijn in ontwikkeling.
Het is geen bullshit, ik heb dingen meegemaakt die je niet voor mogelijk zou hebben gehouden.

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-06-2003 1:12]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 1:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Helderziend...ja...wat versta je daaronder? ik heb wel eens deja-vu's van 5 minuten en langer


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:13 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Onder helderziendheid versta ik behalve hele visioenen ook een zeker "weten" van wat ergaat gebeuren. Ongelukken, of ziektes ofzo.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:14 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:11 schreef Blackjack het volgende:
Was natuurlijk handig geweest asl ik wat meer info had gegeven...

Ik ben behalve genezer (hand op de zieke plaats leggen en t is over), ook empaat/empath: als er ergens op een plaats ooit was intens is gebeurt, voel ik wat dat was.
Aanleg voor helderziendheid en mediumschap zijn in ontwikkeling.
Het is geen bullshit, ik heb dingen meegemaakt die je niet voor mogelijk zou hebben gehouden.
Dat is cool soms... wel freaky hoor... ik had in Tjechie een "concentratiekamp" bezocht en daar kreeg ik de hele tijd de pijn, de angst en het verdriet dat die mensen daar hadden te voelen... en beelden van executies en martelingen zag ik... was behoorlijk eng... gelukkig wist ik dat ik zowiezo veilig was dus kon ik het allemaal rustig verwerken... Maar het was wel beangstigend


FREEZE


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 1:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:13 schreef Blackjack het volgende:
een zeker "weten" van wat ergaat gebeuren. Ongelukken, of ziektes ofzo.


kut, ja dat heb ik dus wel (soms) maar dat kan volgens mij ook gewoon je onderbewustzijn zijn dat op je inspeeld


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:14 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:09 schreef Phantom Lord het volgende:
Hmm... zoiets als reiki dus, maar dan zoals ik het heb das heel cool, maar het vreet soms wel energie...

Ik schijn het te zijn... of ik het moet geloven weet ik niet, maar ik weet wel dat ik meer zie/voel dan andere mensen...



Leg een uit, als je wilt?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-06-2003 1:15 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het klinkt allemaal wel bijzonder maar ik vind het altijd moeilijk om dat soort dingen te geloven, net als verhalen over geesten en dergelijke.


R.
Usericon van R.
Posted 18-06-2003 1:15 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben best wel paranormaal en hoogbegaafd, als figuurpoepen meetelt.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 1:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:15 schreef B6R6A6M het volgende:
Het klinkt allemaal wel bijzonder maar ik vind het altijd moeilijk om dat soort dingen te geloven, net als verhalen over geesten en dergelijke.


[nuchtere-hippie-modus]daar heb ik dus ook moeite mee[/nuchtere-hippie-modus]


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:16 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:14 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
kut, ja dat heb ik dus wel (soms) maar dat kan volgens mij ook gewoon je onderbewustzijn zijn dat op je inspeeld
Je onderbewustzijn weet meer dan je bewustzijn...
quote:
Op 18 juni 2003 1:14 schreef Blackjack het volgende:
Leg een uit, als je wilt?
Nou, dat ik dus hetzelfde heb als jij is de beste uitleg denk ik


FREEZE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:18 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:14 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat is cool soms... wel freaky hoor... ik had in Tjechie een "concentratiekamp" bezocht en daar kreeg ik de hele tijd de pijn, de angst en het verdriet dat die mensen daar hadden te voelen... en beelden van executies en martelingen zag ik... was behoorlijk eng... gelukkig wist ik dat ik zowiezo veilig was dus kon ik het allemaal rustig verwerken... Maar het was wel beangstigend



Klopt, been there, done that, bought the T-shirt. Ik heb dat met kerkhoven, slagvelden, plekken van zelfmoordenaars etc. etc.
Soms ook neutrale ervaringen: een brand van 500 jaar geleden, een bataljon soldaten dat 50 jaar geleden ergens ingegraven zat, huizen waar familie in heeft gewoond terwijl ik er nooit ben geweest.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:19 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:18 schreef Blackjack het volgende:
Klopt, been there, done that, bought the T-shirt. Ik heb dat met kerkhoven, slagvelden, plekken van zelfmoordenaars etc. etc.
Soms ook neutrale ervaringen: een brand van 500 jaar geleden, een bataljon soldaten dat 50 jaar geleden ergens ingegraven zat, huizen waar familie in heeft gewoond terwijl ik er nooit ben geweest.
Heb je het in meerde mate dan ik... maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik 1) vroeger bang geworden ben
2) ik te horen heb gekregen dat ik dat allemaal maar verzin en ik het nu wegmoffel

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 18-06-2003 1:19]


FREEZE


R.
Usericon van R.
Posted 18-06-2003 1:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik heb een paar keer geesten gezien (waren allenmaal zwart van gedaante ipv wit, zoals in films). Maar dat hou ik liever voor mezelf.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:19 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:16 schreef Phantom Lord het volgende:
Je onderbewustzijn weet meer dan je bewustzijn...
Nou, dat ik dus hetzelfde heb als jij is de beste uitleg denk ik


Sorry, te laat met reageren: my bad.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:20 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:19 schreef R. het volgende:
Ik heb een paar keer geesten gezien (waren allenmaal zwart van gedaante ipv wit, zoals in films). Maar dat hou ik liever voor mezelf.
Geesten komen meestal niet in witte vorm... tenzij ze je moeten beschermen, dan zijn ze wel wit... bij mij in ieder geval


FREEZE


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 1:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:16 schreef Phantom Lord het volgende:
Je onderbewustzijn weet meer dan je bewustzijn...



creapy shit, ik wil me d'r eigenlijk niet in mengen, mij teveel energie+tijdrovend...ach als er echt iets ergs gebeurt dan voel ik het vaak vanzelf.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 18-06-2003 1:21 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Vroeger toen ik klein was had ik het idee dat ik het was.

Kon beter dan toeval zou suggereren een getal onder de 10 in iemands hoofd raden, en voelde iets aankomen (dat seconden erna al kwam overigens).

Maar nu heb ik m'n twijfels er over (ook al ben ik sehr open minded imo).


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:21 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:19 schreef Phantom Lord het volgende:
Heb je het in meerde mate dan ik... maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik 1) vroeger bang geworden ben
2) ik te horen heb gekregen dat ik dat allemaal maar verzin en ik het nu wegmoffel



Gezellig. En zonde, maar dat hangt af van hoe je er tegen aan kijkt: persoonlijk denk ik dat iedereen ongeveer dezelfde aanleg voor paranormale gaven heeft, alleen drukken veel mensen het (on)bewust weg, en ontwikkelen sommigen het bewust.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:22 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:20 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
creapy shit, ik wil me d'r eigenlijk niet in mengen, mij teveel energie+tijdrovend...ach als er echt iets ergs gebeurt dan voel ik het vaak vanzelf.
Als je het echt creapy vind moet je ook zeker niet het verder te gaan uit bouwen


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:21 schreef Blackjack het volgende:
Gezellig. En zonde, maar dat hangt af van hoe je er tegen aan kijkt: persoonlijk denk ik dat iedereen ongeveer dezelfde aanleg voor paranormale gaven heeft, alleen drukken veel mensen het (on)bewust weg, en ontwikkelen sommigen het bewust.
Precies en de laatste maanden ben ik heel bewust bezig om mijn "gaven" verder uit te bouwen... maar op de een of andere manier word ik tegen gehouden


FREEZE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:24 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Tegen gehouden? Door wie? (eens kijken of ik in de goeie richting zit te denken)


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen