|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: treehugger hm, ik ken wel een familie waar het in (schijnt) te zitten, zelf denk ik dat het flauwekul is... |
|
Een goede vriend heeft kracht inz ijn handen waarmee hij zwakke plekken en ziektes kan vinden en verzachten. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Hmm... zoiets als reiki dus, maar dan zoals ik het heb das heel cool, maar het vreet soms wel energie... Ik schijn het te zijn... of ik het moet geloven weet ik niet, maar ik weet wel dat ik meer zie/voel dan andere mensen... FREEZE |
|
quote: Vertel eens iets over het paranormale gebeuren van jezelf, altijd interessant! |
|
Was natuurlijk handig geweest asl ik wat meer info had gegeven... Ik ben behalve genezer (hand op de zieke plaats leggen en t is over), ook empaat/empath: als er ergens op een plaats ooit was intens is gebeurt, voel ik wat dat was. Aanleg voor helderziendheid en mediumschap zijn in ontwikkeling. Het is geen bullshit, ik heb dingen meegemaakt die je niet voor mogelijk zou hebben gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-06-2003 1:12] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Helderziend...ja...wat versta je daaronder? ik heb wel eens deja-vu's van 5 minuten en langer |
|
Onder helderziendheid versta ik behalve hele visioenen ook een zeker "weten" van wat ergaat gebeuren. Ongelukken, of ziektes ofzo. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Dat is cool soms... wel freaky hoor... ik had in Tjechie een "concentratiekamp" bezocht en daar kreeg ik de hele tijd de pijn, de angst en het verdriet dat die mensen daar hadden te voelen... en beelden van executies en martelingen zag ik... was behoorlijk eng... gelukkig wist ik dat ik zowiezo veilig was dus kon ik het allemaal rustig verwerken... Maar het was wel beangstigend FREEZE |
|
quote: kut, ja dat heb ik dus wel (soms) maar dat kan volgens mij ook gewoon je onderbewustzijn zijn dat op je inspeeld |
|
quote: Leg een uit, als je wilt? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Het klinkt allemaal wel bijzonder maar ik vind het altijd moeilijk om dat soort dingen te geloven, net als verhalen over geesten en dergelijke. |
|
Ik ben best wel paranormaal en hoogbegaafd, als figuurpoepen meetelt. |
|
quote: [nuchtere-hippie-modus]daar heb ik dus ook moeite mee[/nuchtere-hippie-modus] |
|
quote:Je onderbewustzijn weet meer dan je bewustzijn... quote:Nou, dat ik dus hetzelfde heb als jij is de beste uitleg denk ik FREEZE |
|
quote: Klopt, been there, done that, bought the T-shirt. Ik heb dat met kerkhoven, slagvelden, plekken van zelfmoordenaars etc. etc. Soms ook neutrale ervaringen: een brand van 500 jaar geleden, een bataljon soldaten dat 50 jaar geleden ergens ingegraven zat, huizen waar familie in heeft gewoond terwijl ik er nooit ben geweest. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Heb je het in meerde mate dan ik... maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik 1) vroeger bang geworden ben 2) ik te horen heb gekregen dat ik dat allemaal maar verzin en ik het nu wegmoffel [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 18-06-2003 1:19] FREEZE |
|
Ik heb een paar keer geesten gezien (waren allenmaal zwart van gedaante ipv wit, zoals in films). Maar dat hou ik liever voor mezelf. |
|
quote: Sorry, te laat met reageren: my bad. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Geesten komen meestal niet in witte vorm... tenzij ze je moeten beschermen, dan zijn ze wel wit... bij mij in ieder geval FREEZE |
|
quote: creapy shit, ik wil me d'r eigenlijk niet in mengen, mij teveel energie+tijdrovend...ach als er echt iets ergs gebeurt dan voel ik het vaak vanzelf. |
|
Vroeger toen ik klein was had ik het idee dat ik het was. Kon beter dan toeval zou suggereren een getal onder de 10 in iemands hoofd raden, en voelde iets aankomen (dat seconden erna al kwam overigens). Maar nu heb ik m'n twijfels er over (ook al ben ik sehr open minded imo). |
|
quote: Gezellig. En zonde, maar dat hangt af van hoe je er tegen aan kijkt: persoonlijk denk ik dat iedereen ongeveer dezelfde aanleg voor paranormale gaven heeft, alleen drukken veel mensen het (on)bewust weg, en ontwikkelen sommigen het bewust. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Als je het echt creapy vind moet je ook zeker niet het verder te gaan uit bouwen FREEZE |
|
quote:Precies en de laatste maanden ben ik heel bewust bezig om mijn "gaven" verder uit te bouwen... maar op de een of andere manier word ik tegen gehouden FREEZE |
|
Tegen gehouden? Door wie? (eens kijken of ik in de goeie richting zit te denken) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |