|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
jah, lekker desolate zieke bm. Obscure Arcana Mortis is ook erg gaaf! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
En ze zoeken nog optredens in NL. voor november. Tis dat we dan vol zitten, maar anders..... |
|
Die cd is inderdaad vet ja. Maar alles wat van Selbstmord service komt is vet. Er heerst een heerlijke mistroostige sfeer op die cd. En dan dat wanhopige gekrijs van de zanger erdoorheen. Prachtig allemaal. Vooral het eerste nummer met die vervormde zang is extreem. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
"Songs To Leave" is een prachtige doomy black metal CD! Het klinkt allemaal erg ziek. |
|
de nieuwe schijnt wat tegen te vallen...weg met de katatonia & dolorian invloeden - ik heb hem zelf nog niet beluisterd |
|
heerlijk schijfje! wat een elite bands daar op selbstmord service [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 19-06-2003 11:42] I welcome you to a world pitch black |
|
quote: |
|
Wat een trieste lui... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: vrienden van jou dus You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hopelijk komen ze een beetje dichtbij op hun toer in november, en hopelijk komen er dan nog toffe lui op af "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Muziek is misschien wel ok maar voor de rest behoorlijk achterlijk. |
|
Idioten... |
|
quote: klopt maargoed het gaat me om de muziek, en je hebt nog geeneens de ergste foto van die site laten zien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Op die site staat te lezen dat de fans dit hebben ingestuurd |
|
klopt maar meneer herr morbid moedigde het wel aan door de prijsvraag. maarja ze kiezen er zelf voor en ze vallen anderen er niet mee lastig dus ja "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Och .. Die fans nemen het allemaal iets te serieus .. en zichzelf ook vrees ik. Maar goed, ik zal eens wat van de muziek gaan beluisteren. |
|
ach, tenminste wel een orginele prijsvraag... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die fans nemen zich zelf te serieus? Ik kan zeggen van die gozer uit Zweden dat hij zichzelf echt niet is gaan snijden voor een stomme prijsvraag. Nee hij snijdt zich, omdat hij een zieke geest heeft. En dat is nou precies iets wta bij Forgotten Tomb past, zo ook bij black metal. |
|
quote: zieken zul je altijd hebben, maarja ik heb hier geen last van. en bovendien in hun gedachtes kan ik me beter vinden dan in die van een nsbm band. en ook in hun daden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, dat bedoelde ik ook .. z'n zieke geest is boven z'n ratio komen te staan |
|
Jammer van die rare acties, maar ik ben nu de cd 'Songs To Leave' aan het luisteren en ik vind het wel een prima mix van Black en Doom metal. Introotje lijkt een beetje teveel op Dolorian trouwens... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Cut your flesh for satan was toch van een andere band? |
|
quote: Als je je beter kunt vinden in destructie van je lichaam dan in NS waardes zit er ook een steekje los als je het mij vraagt. |
|
Volgens mij is dat ongeveer van hetzelfde niveau, maar goed. |
|
Trots zijn op jezelf, eervol zijn,respect hebben voor dieren/natuur staat toch een stuk hoger dan zelfverminking i.m.h.o |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |