IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wat vindt men nu echt angstaanjagende metal? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2006 15:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 11:40 schreef zillah-morte het volgende:
Je vergeet LIEF meisje.

Ik vind weinig metal angstaanjagend. Vaak als iets zo bedoeld is, vind ik het eerder kicken.
Dus het is eerder de metal zelf die ik op een andere manier dan bedoeld beangstigend is.
Ow, dus als het 2e deel van je post serieus is, mag je eerste deel onzinnige poep zijn? Mooi, want ik wil even zeggen dat Altx zich weer als teddybeer gedraagt tegenover de n00bvrouwen.

Geheel metal is angstaanjagend, bahbah, wat een kutherrie!

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 16:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 15:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ow, dus als het 2e deel van je post serieus is, mag je eerste deel onzinnige poep zijn? Mooi, want ik wil even zeggen dat Altx zich weer als teddybeer gedraagt tegenover de n00bvrouwen.

Geheel metal is angstaanjagend, bahbah, wat een kutherrie!

Heb je er last van?

Owja, nu moet ik ook nog met iets ontopics komen... Hmz... Grindcore vind ik persoonlijk angstaanjagende k*therrie.

edit: Tussen twee haakjes, ik gedraag me tegenover iedereen als een teddybeer... Ja, ook tegenover jou...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 16-01-2006 16:03]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2006 16:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Revenge vind ik tamelijk beklemmende teringherrie.

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 16-01-2006 16:26 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Ik denk dat hij ook serieus genómen wil worden...

Maarre, ik vind dat van Burzum (ik heb zelf Det Som Engang Var) juist wel zijn charme hebben. Het heeft op zich gewoon een lekker sfeertje.

Kind toch, wanhopig op zoek?
Dat Burzum een lekker sfeertje heeft, ben ik compleet met je eens. Het klinkt ook gewoon lekker! Maar zodra je eenmaal hoort dat het ritmisch gezien erg zwak is, vind ik het lachwekkend. Zelfde met Graveland. Erg lekkere muziek, maar ritmisch een lachtertje!

altx
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 16:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 16:26 schreef Marjolijn het volgende:
Kind toch, wanhopig op zoek?
Dat Burzum een lekker sfeertje heeft, ben ik compleet met je eens. Het klinkt ook gewoon lekker! Maar zodra je eenmaal hoort dat het ritmisch gezien erg zwak is, vind ik het lachwekkend. Zelfde met Graveland. Erg lekkere muziek, maar ritmisch een lachtertje!

Op zoek naar wat? Kun jij even meehelpen zoeken? Of me uberhaupt vertellen wat ik kwijt ben? Dan weet ik het ook.

Maarre, ik ben zelf zo a-muzikaal als de pest. Dus dat die bands ritmisch zo zwak zouden zijn, dat hoor ik zelf gelukkig niet echt...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-01-2006 16:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 12:17 schreef Marjolijn het volgende:

Soms vind ik Burzum ook eng. Ik heb een cd van die gast(en?) waarom de maat voor geen ene meter klopt. Als je daar eenmaal op gaat letten, klnint het erg irritant en nogal stom eigenlijk.

1) Burzum was een eenmansband, dus het betreft hier idd één gast.
2) In geval je het eerste (titelloze) album bedoelt: daar krijg ik ook wel een tamelijk ongemakkelijk gevoel van - en niet eens alleen door dat baggerslechte spel.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2006 17:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En Burzum zit in de gevangenis en wil alleen ontsnappen met een Volvo.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 16-01-2006 20:40 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Knap dat ong. 30 man denkt een leuke grap te maken door 'angstaanjagend' te verbinden met in hun ogen klotemuziek. Scherp!

Maargoed, heul heul vroeger wist het begin van Iced Earth's Dante's Inferno mij wel in een satanische houdgreep te knellen, maar met alle BM van tegenwoordig is er weinig wat ik echt kan rekenen tot een 'angstaanjagend' hoorspel. Xasthur komt zeker in de buurt, alsmede Blut Aus Nord.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 16-01-2006 20:45 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Probeer dan eens duidelijk te beargumenteren wat jij enge metal vindt?
Ik versta onder eng muziek die ritmisch niet klopt, slechte studiokwaliteit en dat soort dingen.

Corpspaint, spikes, leer en gegrunt wat je niet verstaat vind ik persoonlijk vreselijk dom en lachwekkend, en absoluut niet eng. Kinderachtig eerder. Maar das mijn mening.

altx
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 20:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:45 schreef Marjolijn het volgende:
Ik versta onder eng muziek die ritmisch niet klopt, slechte studiokwaliteit en dat soort dingen.

Corpspaint, spikes, leer en gegrunt wat je niet verstaat vind ik persoonlijk vreselijk dom en lachwekkend, en absoluut niet eng. Kinderachtig eerder. Maar das mijn mening.

Doorgaans heeft een topic daar een openingspost voor...

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 16-01-2006 20:48 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:

Als een of ander kutbandje een brakke demo opneemt, is ie toch niet meteen eng? Slecht ja, slecht in de zin van kut en bagger. Ben je nou echt zo dom? 'Angstaanjagend', zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen. En elke imbeciel die een beetje nadenkt snapt wel dat de topicstarter niet doelt op frans bauer en britney spears. Jezus zeg.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-01-2006 20:48 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Angstaanjagend is RHAAARGHH, eng is boeh.

Ik zet don't break the oath van mercyful fate maar weer eens op.

altx
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 20:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:48 schreef Oud Vuil het volgende:
Angstaanjagend is RHAAARGHH, eng is boeh.

Ik zet don't break the oath van mercyful fate maar weer eens op.

Idd en - zoals ik al eerder postte - de intro van King Diamond - House of God heeft iets zeer onheilspellends over zich.

King Diamond is echt de meester van de angstaanjagende (heavy) metal.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-01-2006 20:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:

Ik vind muziek vaak "eng" door een bepaalde associatie die ik ermee heb (bijvoorbeeld als het bepaalde herinneringen oproept, of als het in een hele enge film zat) of doordat het op het eerste gehoor "normaal" is, maar dat er ergens, onder de oppervlakte, een steekje aan los zit...

In de eerste categorie valt voor mij bv. bijna alles van Angelo Badalamenti (vaste componist van David Lynch). Dat is voor mij bij vlagen echt enge muziek.
In de tweede categorie valt voor mij iets als Placebo. Da's gewoon pop, maar iets klopt er niet en ik kan er de vinger niet achter krijgen wàt dan precies niet.... en dat vind ik dus "eng" als je het zo kunt noemen.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2006 20:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:52 schreef altx het volgende:
Idd en - zoals ik al eerder postte - de intro van King Diamond - House of God heeft iets zeer onheilspellends over zich.

King Diamond is echt de meester van de angstaanjagende (heavy) metal.

Angstaanjagend homofiel ja.

altx
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 21:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:56 schreef Snaack het volgende:

Ach, ik weet wie het zegt.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-01-2006 21:05 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 januari 2006 20:56 schreef Snaack het volgende:

Jajaja, dat ouwe king diamond hate him or love him gedoe. Maar ik had het niet over de man zelf, ik heb het specifiek over don't break the oath. Voornamelijk de sfeer die over het hele album hangt, die eigenlijk gewoon veroorzaakt werd door enorm veel galm te gebruiken, die blijft geweldig duister. Magistraal album! Dat hebben ze in mijn ogen alleen maar met deze plaat bereikt.

Slayer - hell awaits, ook zoiets. Die sfeer, dat geluid!

altx
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 21:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:05 schreef Oud Vuil het volgende:
Jajaja, dat ouwe king diamond hate him or love him gedoe. Maar ik had het niet over de man zelf, ik heb het specifiek over don't break the oath. Voornamelijk de sfeer die over het hele album hangt, die eigenlijk gewoon veroorzaakt werd door enorm veel galm te gebruiken, die blijft geweldig duister. Magistraal album! Dat hebben ze in mijn ogen alleen maar met deze plaat bereikt.
(...)

Damn... ik moet 'm nog steeds een keer aanschaffen...

Maar na dit verhaal staat hij nu helemaal bovenaan mijn verlanglijstje.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-01-2006 21:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 januari 2006 21:08 schreef altx het volgende:
Damn... ik moet 'm nog steeds een keer aanschaffen...

Maar na dit verhaal staat hij nu helemaal bovenaan mijn verlanglijstje.

Ik kan 'em je echt aanraden. Na +/- 21 jaar verveelt de plaat (tegenwoordig al een tijdje de cd) me nog steeds geen één moment.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2006 21:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 16:10 schreef Snaack het volgende:
Revenge vind ik tamelijk beklemmende teringherrie.

Wie kent dit nog meer?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-01-2006 21:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Snaack het volgende:
Wie kent dit nog meer?

Hebbie mp3 ergens?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2006 21:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De Revenge van Triumph.Genocide.Antichrist?

Ik vind het niet zo...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2006 21:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 januari 2006 21:22 schreef M. het volgende:
Hebbie mp3 ergens?

http://osmoseproductions.com/Muzik/REVENGE-Triumph%20Genocide%20Antichrist-Altar%20Of%20Triumph.mp3

Als het dezelfde is

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-01-2006 21:23]

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2006 21:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ja dat is em.

Suck my piss

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2006 21:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 januari 2006 21:25 schreef skullfuck het volgende:
ja dat is em.

Ah toch wel

Dacht dat het een andere was aangezien Snaack niet echt van de BM is, hehe.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com