IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wat vindt men nu echt angstaanjagende metal? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 13:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lol

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 03-07-2003 13:58 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 3 juli 2003 11:46 schreef R. het volgende:
Botulistum, overduidelijk botulistum

jij vind botulistum ENG?

11.45: restate my assumptions

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 14:49 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:46 schreef R. het volgende:
Botulistum, overduidelijk botulistum

Met nummers als Moord En Pootslag vind ik ze eerder grappig

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-07-2003 14:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

"Het monster van de zompige vlakten" dan

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Metal is niet angstaanjagend.
Het enige wat ik angstaanjagend vindt kwa muziek, is van die gortige R&B horen op de radio, en dan beseffen dat mensen liever naar die troep luisteren dan naar [Metalband naar keuze]. DAT is angstaanjagend.

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 14:52 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 10:56 schreef rvanderholst het volgende:
The Grand Psychotic Castle!!! BUHUHUHUHUH!!!!

Ik zit overigens nog steeds op dat The Thrill zijproject van hem te wachtten. Dat nummers met dat 'kinderkoortje' was extreem sfeervol. Vooral als je met andere dingen bezig bent en dat nummer zet de sfeer ondertussen kan ik kippevel er van krijgen.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-07-2003 14:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:52 schreef Egregius het volgende:
Ik zit overigens nog steeds op dat The Thrill zijproject van hem te wachtten. Dat nummers met dat 'kinderkoortje' was extreem sfeervol. Vooral als je met andere dingen bezig bent en dat nummer zet de sfeer ondertussen kan ik kippevel er van krijgen.

Dat THE THRILL ken ik niet, vertel eens wat meer....

I Find That I Am Not There...

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-07-2003 14:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb momenten gehad dat ik een aantal stukken The World Is Coming Down van Type O Negative eng vond. Maar dan ging het meer om de bij geluiden dan de muziek.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-07-2003 14:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 11:08 schreef campske666 het volgende:
Burzum: Angstaanjagend slecht.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-07-2003 15:40 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:40 schreef IronGlory het volgende:
ROFL bang van muziek!!!
doe's normaal mensen

idd..

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 16:08 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:54 schreef rvanderholst het volgende:
Dat THE THRILL ken ik niet, vertel eens wat meer....

Ik dacht dat jij The Grand Hypnotic Castle had? De laatste 2 nummers zijn bonustracks, en dat Letzidah's Hypnotic Children Waltz is een voorproefje van z'n 'opkomende project' The Thrill (andere bonustrack was een voorproefje op The Red Jewel).

Oh wacht lees net dat die bonustracks op de rerelease staan. Wel checken!
Anyway in 2000 of 2001 zei ie dat een volledig The Thrill album in de herfst zou komen..

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 16:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:08 schreef Egregius het volgende:
Anyway in 2000 of 2001 zei ie dat een volledig The Thrill album in de herfst zou komen..

Misschien staat z'n horloge stil.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-07-2003 16:40 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:09 schreef campske666 het volgende:
Misschien staat z'n horloge stil.

Dude ik heb Tartaros - The Grand Psychotic Castle maar die heb ik meteen gekocht toen ie uitkwam, en mijns inziens staan hier geen bonus tracks op.... jammer genoeg dus...

maar ik hou hut wel effe in de gaten!

I Find That I Am Not There...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2003 16:45 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:38 schreef Tormented soul het volgende:
Burzum - War

ben bang dat hij mij ook vermoord met dat geschreeuw van hem

ZAAAAALIG nummer

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-07-2003 16:47 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

The Genitortures- het zweepje voel ik nu al

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2003 16:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2002 23:02 schreef webblaster wim het volgende:
Ik ben dus zwaar fan sinds 1985 van Mercyful Fate en ik kniel zo ongeveer terwijl ik dit tiep, maarrr Don't Break The Oath is in mijn opinie de beste Black Metal plaat ooit gemaakt, daar is COF echt een kinderbandje bij. Als iemand me niet geloofd, probeer eens het nummet "the Oath" ergens te downloaden, als je het hebt over een creepy sfeer, weirde breaks en complexe melodiën, check dit nummer uit...trouwens, koop gewoon de hele ceedee(of lp) en geniet!

Oud Vuil.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-07-2003 16:59 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

macabre mensen....macabre

wait for me dragon, we'll meet in the sky

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-07-2003 2:41 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

het album "Storm of the Light's Bane" van Dissection wat tevens mijn favoriete metalalbum aller tijden is...

no text supplied

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 2:43 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:59 schreef she_devil het volgende:

macabre is cool, vooral als je probeerd met die gasten te praten damn dan begin je je echt afvren tot hoever in de min iq wel niet kan lopen

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-07-2003 3:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:59 schreef she_devil het volgende:
jah, eng zeg.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-07-2003 13:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Als ik een ceedeetje wat te luid heb opgezet is de pijn in m'n rechteroor soms wel angstaanjagend.

mvg wk10

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-07-2003 13:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Bethlehem op Dictius Te Necare zet ook wel een behoorlijk schizofreen sfeertje neer.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-07-2003 13:33 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

komt direct Stratovarius..... dat soort metal moet uitgeband worden

None of us are saints - Albert Fish

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2003 13:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Cradle natuurlijk. Ik bibber van die enge gezichten!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-07-2003 14:10 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Cradle EN Stratovarius....brrrrrr

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com