|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
lol |
|
quote: jij vind botulistum ENG? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Met nummers als Moord En Pootslag vind ik ze eerder grappig |
|
Metal is niet angstaanjagend. Het enige wat ik angstaanjagend vindt kwa muziek, is van die gortige R&B horen op de radio, en dan beseffen dat mensen liever naar die troep luisteren dan naar [Metalband naar keuze]. DAT is angstaanjagend. |
|
quote: Ik zit overigens nog steeds op dat The Thrill zijproject van hem te wachtten. Dat nummers met dat 'kinderkoortje' was extreem sfeervol. Vooral als je met andere dingen bezig bent en dat nummer zet de sfeer ondertussen kan ik kippevel er van krijgen. |
|
quote: Dat THE THRILL ken ik niet, vertel eens wat meer.... I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb momenten gehad dat ik een aantal stukken The World Is Coming Down van Type O Negative eng vond. Maar dan ging het meer om de bij geluiden dan de muziek. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: idd.. |
|
quote: Ik dacht dat jij The Grand Hypnotic Castle had? De laatste 2 nummers zijn bonustracks, en dat Letzidah's Hypnotic Children Waltz is een voorproefje van z'n 'opkomende project' The Thrill (andere bonustrack was een voorproefje op The Red Jewel). Oh wacht lees net dat die bonustracks op de rerelease staan. Wel checken! Anyway in 2000 of 2001 zei ie dat een volledig The Thrill album in de herfst zou komen.. |
|
quote: Misschien staat z'n horloge stil. |
|
quote: Dude ik heb Tartaros - The Grand Psychotic Castle maar die heb ik meteen gekocht toen ie uitkwam, en mijns inziens staan hier geen bonus tracks op.... jammer genoeg dus... maar ik hou hut wel effe in de gaten! I Find That I Am Not There... |
|
quote: ZAAAAALIG nummer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
The Genitortures- het zweepje voel ik nu al |
|
quote: Oud Vuil. |
|
macabre mensen....macabre wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
het album "Storm of the Light's Bane" van Dissection wat tevens mijn favoriete metalalbum aller tijden is... no text supplied |
|
quote: macabre is cool, vooral als je probeerd met die gasten te praten damn dan begin je je echt afvren tot hoever in de min iq wel niet kan lopen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:jah, eng zeg. |
|
Als ik een ceedeetje wat te luid heb opgezet is de pijn in m'n rechteroor soms wel angstaanjagend. mvg wk10 |
|
Bethlehem op Dictius Te Necare zet ook wel een behoorlijk schizofreen sfeertje neer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
komt direct Stratovarius..... dat soort metal moet uitgeband worden None of us are saints - Albert Fish |
|
Cradle natuurlijk. Ik bibber van die enge gezichten! |
|
Cradle EN Stratovarius....brrrrrr You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |