|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waar niks mis mee??? met de muziek??? of met de venten zelf??? |
|
quote: ik vind de muziek best leuk..grappig..mijn zoon vind ze helemaal geweldig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dan zou ik je zoon maar zonder eten naar bed sturen en beter opvoeden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ik kan er niet van slapen brrr, hammerfall is eng |
|
Sadistik Exekution , bozere muziek kan ik niet verzinnen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bang van metal?? lol.. als er iets in de buurt komt dan is het misschien nog de soundtrack van Requiem for a dream (Clint Mansell and the Kronos Quartet), of die van Koyaanisquatsi (bijna valse piano's van Phillip Glass..) |
|
Argentum is trouwens ook best om bang van te worden! Vooral als er achteruit gegrunt wordt!! BUHUHUHUHU BANG!!! (voor zover we het "bang" kunnen noemen!) I Find That I Am Not There... |
|
Als bands zoals Metallica en Slayer (en nu zelfs Arch Enemy) zich ten prooi laten vallen aan elementen uit de nu-metal, dan wordt ik bang! (en ook een beetje boos ) Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Ik vind The X Factor van Maiden ook best angstaanjagend... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
OTEP.Wat Shamaya uit haar strotje krijgt, damn!! das niet alleen angstaanjagend, maar laat je pijn voelen die je ooit,of zelf gehad hebt, of nooit wil voelen...niet te verwarren met Opeth...tis OTEP!!! Sevas Tra! [Dit bericht is gewijzigd door Sje op 30-08-2003 21:10] |
|
Aghast - Hexerei im Zwielicht Der Finsternis Hoewel metal... maar wel "angstaanjagend"... |
|
quote:Ik blijf er bij...zij verdienen de award... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
In Battle is soms ook wel angstaanjagend. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Sacramentum - the coming of chaos. Bazzio Attacks!!! |
|
Stryper wordt ik best bang van ja...en misselijk ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: "Void of Silence" is geen CD, drollie [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 10-09-2003 20:05] this user is dead |
|
Ooh ik ben zo bang als ik metal luister. |
|
In dit hele topic mis ik echt 1 zeer angstaanjagende niet metal groep. Jullie moeten je schamen! Coph Nia! Luister dat als je alleen in het donker fietst Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Het eerste wat in me opkomt is toch wel Baltak. Die screams!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jammer alleen dat Baltak toch niet zo angstaanjagend is als "The wind of Orion" van Rev. Kriss Hades! Compleet van de pot gerukt en absurd paranoide !! - Mutatis mutandis - |
|
Bunkur Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mijn eigen muziek On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
michael van notre dame signature |
|
quote:kenknie. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |