|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL hunter? hehehe |
|
Manowar... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ja dat ook ja!! carcasstrid |
|
Of mortician SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vind het intro van 'Sardonic Wrath' (Darkthrone, ja) wel iets waar je flink wat mensen de stuipen mee op het lijf kunt jagen. |
|
Ik vind Gorgoroth eng. Ik krijg er hoofdpijn van. Wat een klereherrie! |
|
En wat helpt tegen de hoofdpijn? Inderdaad, neuken, dus jaap, zet gorgoroth op. |
|
quote: Phew... Ik was even bang dat je iets negatiefs over Cradle of Dimmu ging zeggen... Dat is normaal gesproken namelijk het eerste dat een n00b hier doet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oja? Nou, toevallig heb ik Stormblast vandaag nog opgehad. Die vind ik erg vet! Over de rest zal ik me dan maar niet uiten. Om heel eerlijk te zijn ken ik Cradle niet echt. Maar als ik zie wat voor volk er naar luistert, begin ik er maar niet aan. Daarbij houd ik niet zo van dat Dani gekrijs. Maar nee hoor, ik heb ze niet afgezeken |
|
Crisis iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
sunn O))) Je moeder. |
|
Sunn O))) valt wel mee, dan zou ik eerder Khanate noemen, alleen al wanwege de vocalen. She Said Destroy in Black New York |
|
idd sterk punt ervan maar sunn o))) live is iig een dusdanige ervaring wat angstaanjagend gaaf is als je er helemaal in op gaat... Je moeder. |
|
Ik heb sunn O))) live nog niet mogen meemaken. Kijk nu erg uit naar het concert in groningen. She Said Destroy in Black New York |
|
idd, heengaan! je wordt weggedreund! Je moeder. |
|
quote:Ox, man. Ox is de shit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Met Earth in het voorprogramma, 1 woord: Geniaal! She Said Destroy in Black New York |
|
quote: +1 |
|
ook vega is wel aardig kippevel opwekkend Je moeder. |
|
Wel een stukje synth muziek op een kekal cd, geeft me een ongemakkelijk gevoel Nummer Via Dolerosa op The Painfull Experience. |
|
Ik vind Fluisterwoud eigenlijk ook wel heel erg eng. Maar ik zag al dat Trol hier ook vertoefd, en Trol is cool, dus zeg ik maar niet dat ik Fluisterwoud eng vind |
|
quote: Denk je niet dat ze dan juist gevleid zijn? |
|
Ja misschien wel. Maar misschien versta jij iets anders onder eng dan ik? |
|
quote: Trol is een nickname. Is het nu niet semi stoer ipv van cool? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |