|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Cat Stevens - The love is in the air |
|
Het recentere werk van Manes - ik ben bang dat het niet slechter kan klinken. Maar dan heb ik natuurlijk de nieuwe Opeth nog niet gehoord. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Is dat niet van John Paul Young ff serieus...ik vind 't begin van The Demon's Whip van Manowar wel angstaanjagend klinken. Ennuhhh... welke band is dat waarbij je de hele tijd zo'n vrouw ertussendoor hoort krijsen en huilen? Mortician of zo? |
|
him |
|
Hmm.. ik dacht (uit m'n hoofd van een docu die ik had gezien) dat Black Sabbath gefacineerd waren door mensen die naar horrorfilms gingen om zich bang te laten maken was en vanuit datzelfde idee begonnen muziek te maken; om mensen bang te maken. Vandaar ook hun naamkeuze. The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
De eerste (en tevens de laatste) keer dat ik 'Venus in Fear' van CoF hoorde,... was heel zacht op de achtergrond, en ik zat bij openstaand raam in een heel eenzaam huis, had ff niet door dat er n CD opstond |
|
quote: brrr.... eng gewoon jah, zo kut |
|
TARTAROS!!! Lekker luid!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: De Noorse! |
|
quote: The Grand Psychotic Castle!!! BUHUHUHUHUH!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Burzum: Angstaanjagend slecht. |
|
Slayer: Angstaanjagend goed Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Gelukkig stel jij die ook niet, met je domme label. Dit slaat nergens op. |
|
Inderdaad! Charmand Grimloch's Tartaros mcd The Grand Psychotic Castle klinkt erg angstaanjagend. Nord... van Setherial ook wel trouwens. |
|
Necromantia - The feast of ghouls Een nummer met angstaanjagende vocals! |
|
Botulistum, overduidelijk botulistum |
|
En immortal - DFM. (met nadruk op die intro) |
|
Burzum - dat stukje puur gekrijs in Speel of Destruction De intro van de eerste cd van The Ravenous Vermeth is ook behoorlijk eng one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Het nr waterworld van Dimension F3H daar zit echt een bizarre sfeer in Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
macabre.....vooral als ze live hun intro's doen ....maar wel ruig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Entombed met het nummer Left hand path; elke keer als na dat Exorcist-achtige thema de gitaar weer inslaat schrik ik me het leplazerus! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een keer was ik Mayhem - Des Mysteriis don Sathanas aan het luisteren in m'n kamer met de lichten uit en volle maan buiten. Ik had het raam open gezet omdat ik aan het blowen was, en de muziek klonk nog nooit zo angstaanjagend slecht (als in het Kwade) om het zo uit te drukken, kreeg overal kippevel en toen ik achterover leunde kreeg ik het gevoel alsof mijn geest zeg maar uit me getrokken werd, ik werd echt helemaal koud van binnen. Ik heb sindsdien geen Mayhem meer gedraaid snachts. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Misschien kwam het ook door het blowen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik had net een paar teugen genomen, en zo weinig blow ik nou ook weer niet dat ik spontaan gaan hallucineren na drie trekjes "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |