|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou dat is pas klote dan voel je wel klote ja hah ha Dan zijn de acties ik heb het gelukkig niet meegemaakt alleen dat eens een meid bij me thuis kwam en dat ze een cd van Emperor meenam omdat we de andere dag in een plaatselijke kroeg hadden afgesproken eind van het liedje was dat ze niet kwam opdagen maar dat vond ik niet erg alleen dat ze me cd nog had |
|
quote: Je weet het nog ook ! On-topik: Wat het dichtst bij 'angstaanjagende' metal in de buurt komt is King Diamond. (Qua sfeer dan) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Hehehehehe Masturbatie Op Het Lijkwade Van Jezus Christus Ik vind ze imho wel komisch. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Shape of despair vind ik wel een duister sfeertje neerzetten, maar of dat me nou angst aanjaagd Dat vind ik juist prettig [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 11-07-2003 12:05] true disco chick |
|
Negura Bunget! Te komplex en te vaag om op Marduk-schaal gepropageerd en verkocht te worden maar desalniettemin zeker niet minder goed. |
|
Ik word altijd bang van linkin park ,omdat die zanger niet kan zingen en live al helemaal niet .. |
|
Ik word gewoon bang van nu-metal opzich.. het valt niet eens metal te noemen.. het is gewoon verkrachting van metal... |
|
quote: Het is alsof de beste man z'n slokdarm er bij uit krijst. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Beetje aan imagebuilding proberen doen hé?! Newbie!! Ik heb je weel door hoor! |
|
Ik vind... niets eng eigenlijk |
|
ik vind persoonlijk IRON MAIDEN's Seventh Son of a Seventh Son (Moonchild enzo) een akelig sfeertje hebben |
|
nou nee probeer niets aan me image te doen hoor....zo ben ik niet |
|
quote: suuuuuuuuuuuuuuure Bruce Banner |
|
In 'In The Deepest Silence' van SUP komt een sample voor waarvan ik me altijd weer kapot schrik Het nummer kabbelt vrij rustig voort, en ineens komt daar zooooo'n raar en evil geluid in... heel even maar, en ik ben er nooit op bedacht... eng |
|
Void Of Silence...dat is de enige metal CD die mij doet sidderen van angst...best eng. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lin om 08.00 s'morgens zingend over Tragdor voor mijn tent is best scary.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja daar hebben we allemaal trauma's aan overgehouden... TROGDOOOR!!! The Burninator!!! Zenial |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nu vat ik het HE-LE-MAAL! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Manowar..straks valt de stroom uit. |
|
Thrash is de meest brutale, aggressieve en adrenalinebeladen muziekstroming binnen de metal........ |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hammerfall |
|
quote: zeer goede muziek! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |