IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wat vindt men nu echt angstaanjagende metal? Vorige pagina | Volgende pagina
winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 04-10-2003 12:28 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

ik vind marduk wel angstaanjagend

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2003 12:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vooral als je het in de auto luistert, je valt zo in slaap!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 12:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 12:39 schreef Sater het volgende:
Vooral als je het in de auto luistert, je valt zo in slaap!

inderdaad ja, gevaar op de weg

"This one is older than shit, heavier than time!"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-10-2003 12:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wormphlegm...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-10-2003 19:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 20:05 schreef JFrost het volgende:
"Void of Silence" is geen CD, drollie
Maar de cd van Void Of Silence die ik heb, is wel eng hoor.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 04-10-2003 20:02 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Cimmerii

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-10-2003 20:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Angstaanjagende metal.... het geluid van een een stellage die in elkaar zakt terwijl je erop staat om de binnenkant van een stoomketel van de Amercentrale te onderhouden

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-10-2003 21:09 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ik word bang van hammerfall. Maar dat komt niet door de muziek, maar door een herinnering die eraan is verbonden.

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2003 21:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik wordt bang als jij over je vriendjes gaat vertellen...

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-10-2003 21:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

in de nummers 2 en 3 van mutilation - majestas leprosus zit een echt ziekelijke sfeer

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-10-2003 21:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 21:18 schreef Sater het volgende:

Ja en dat is maar goed ook.

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 05-10-2003 14:35 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Het is niet zo dat ik er nu bang van wordt, maar het is wel iets wat ik altijd duidelijk heb bij Immolation. En dat is meteen ook de kracht van die superband. De beklemmende en onheilspellende sfeer geeft echt een soort angststemming. En dat is een hele prestatie!

Ik wil ook zeker eens wat meer bands horen die hier genoemd worden want sinds ik dat bij Immolation heb gehad is het me wel beginnen te boeien. Dit is ook zeker geen onzin topic, hoewel sommige mensen er graag een geintje van lijken te maken...

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 05-10-2003 20:28 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

Als het optreden van een band je zo vreselijk mentaal misvormd dat je krijsend je buurman in mekaar begint te beuken met een net kapotgeslagen glas, dan heeft metal een angstaanjagende uitwerking.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-10-2003 20:30 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 21:18 schreef Sater het volgende:

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-10-2003 20:41 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 12:46 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wormphlegm...

Wormfluim?

No meat is sweater

Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 06-10-2003 16:15 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Esoteric is zeer zeker angst aanjagend. Laatst tijden mijn paddo-trip naar geluisterd...... zeer verontrustend!

Sort Vokter boezemt mij ook volop angst. Maar Ebonylake spant zeker wel de kroon voormij! Dat is zo erg freaky!

~ We are a virus with shoes

campske666
Usericon van campske666
Posted 06-10-2003 16:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 20:41 schreef Infaustus het volgende:
Wormfluim?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-10-2003 16:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 20:41 schreef Infaustus het volgende:
Wormfluim?
Yup.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-10-2003 16:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

De eerste Laibach..
Alsof je het Centerparks equvalent (sorry voor evt fouten) van Evil Dead in huis hebt.

Of het gehele repetoire van Frans B als ik net weer de separeer ingetrapt ben.

Een kleine snol zit zo vol.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 16:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle cd's van Bethlehem behoorlijk creepy vindt. De vocalen op de cd's zijn zo ontiegelijk ziek... De eerste keer dat ik S.U.I.C.I.D.E hoorde was echt bruut en even slikken. Zang staat gelijk aan een schitzofrene draak die een psychose krijgt Met name die "zangeres", maar dat neemt niet weg dat Marco van Deinonychus op die cd ook een mega-emotionele/bizarre/maniakale strot heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-10-2003 22:28]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-10-2003 17:48 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De laatste van Fear factory was angstaanjagend. Je kon zo horen dat hun einde nabij was.

mvg wk10

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 19-10-2003 17:49 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Fall Silent - Any Way You Want It.

Verdorie, helium stem en dan van die kleffe zooi zingen.

I am the 1%.

Christenhond
ik blaf niet...
Usericon van Christenhond
Posted 19-10-2003 17:51 by Christenhond Wijzig reactieProfiel van ChristenhondQuote dit bericht

Optredens van Sadistik Execution zijn angsaanjagend. Of op z'n minst zorgwekkend.

"Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2006 14:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

pink floyd - echoes na 12 minuten ofzo, ben vannacht 3 keer wakker geworden
maar ik kende dat deel ook nog niet van het nummer

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

oscura
Usericon van oscura
Posted 15-01-2006 14:31 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ik vind prog en powermetal angstaanjagend...

carcasstrid

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com