|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind marduk wel angstaanjagend |
|
Vooral als je het in de auto luistert, je valt zo in slaap! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wormphlegm... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Maar de cd van Void Of Silence die ik heb, is wel eng hoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Cimmerii respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Angstaanjagende metal.... het geluid van een een stellage die in elkaar zakt terwijl je erop staat om de binnenkant van een stoomketel van de Amercentrale te onderhouden "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik word bang van hammerfall. Maar dat komt niet door de muziek, maar door een herinnering die eraan is verbonden. |
|
ik wordt bang als jij over je vriendjes gaat vertellen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
in de nummers 2 en 3 van mutilation - majestas leprosus zit een echt ziekelijke sfeer |
|
quote: Ja en dat is maar goed ook. |
|
Het is niet zo dat ik er nu bang van wordt, maar het is wel iets wat ik altijd duidelijk heb bij Immolation. En dat is meteen ook de kracht van die superband. De beklemmende en onheilspellende sfeer geeft echt een soort angststemming. En dat is een hele prestatie! Ik wil ook zeker eens wat meer bands horen die hier genoemd worden want sinds ik dat bij Immolation heb gehad is het me wel beginnen te boeien. Dit is ook zeker geen onzin topic, hoewel sommige mensen er graag een geintje van lijken te maken... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Als het optreden van een band je zo vreselijk mentaal misvormd dat je krijsend je buurman in mekaar begint te beuken met een net kapotgeslagen glas, dan heeft metal een angstaanjagende uitwerking. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Wormfluim? No meat is sweater |
|
Esoteric is zeer zeker angst aanjagend. Laatst tijden mijn paddo-trip naar geluisterd...... zeer verontrustend! Sort Vokter boezemt mij ook volop angst. Maar Ebonylake spant zeker wel de kroon voormij! Dat is zo erg freaky! ~ We are a virus with shoes |
|
quote: |
|
quote:Yup. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
De eerste Laibach.. Alsof je het Centerparks equvalent (sorry voor evt fouten) van Evil Dead in huis hebt. Of het gehele repetoire van Frans B als ik net weer de separeer ingetrapt ben. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle cd's van Bethlehem behoorlijk creepy vindt. De vocalen op de cd's zijn zo ontiegelijk ziek... De eerste keer dat ik S.U.I.C.I.D.E hoorde was echt bruut en even slikken. Zang staat gelijk aan een schitzofrene draak die een psychose krijgt Met name die "zangeres", maar dat neemt niet weg dat Marco van Deinonychus op die cd ook een mega-emotionele/bizarre/maniakale strot heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-10-2003 22:28] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De laatste van Fear factory was angstaanjagend. Je kon zo horen dat hun einde nabij was. mvg wk10 |
|
Fall Silent - Any Way You Want It. Verdorie, helium stem en dan van die kleffe zooi zingen. I am the 1%. |
|
Optredens van Sadistik Execution zijn angsaanjagend. Of op z'n minst zorgwekkend. "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
pink floyd - echoes na 12 minuten ofzo, ben vannacht 3 keer wakker geworden maar ik kende dat deel ook nog niet van het nummer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik vind prog en powermetal angstaanjagend... carcasstrid |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |