|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Esoteric. Thread kan dicht. |
|
quote: |
|
Lultus, zij hebben een hondenmoordenaar en een satanische heksenmeester in de band,die dodelijke vibes hoor je ook in hun muziek terug Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dat klinkt erg overtuigend |
|
enger dan Papa Roach wordt het echt niet... no text supplied |
|
FRANSCH BAUER Bruce Banner |
|
Geen zak met metal te zin eigenljk, maar gisteren teovallig die MTV-icon (een deel, de rest wou ik niet meer zien) van Metallica gezien,--het enige min of meer goed was ONE door Korn , maar Wat die Snot Dog lul daar neerzette was verschrikkellijk, echt angstaanjagend!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind Storm at the Light's bane van Dissection behoorlijk angstaanjagend en Nightside Eclipse van Emperor Verder Bathory de eerste schijf zeer En het nummer Godless van Danzig met 6 tikken elke keer na het refrein!!! |
|
Angstaanjagende Metal? Is dit intressant, ik bedoel die topic natuurlijk Is er wel angstaanjagende Metal 'n slaapliedje is nog angstaanjagender dan de meeste Metal muziek. En heeft Bonobo al gereageerd. Want wie heeft de meest angstaanjagende username En wie heeft de meest angstaanjagende antwoorden Juist ja. GODLESS NORTH buy it now. |
|
hmm ik kan me alleen abrubtum, De Profundis Mors Vas Cousume, bedenken. Het gekrijs en dan de verhalen dat ze elkaar zouden martelen in de studio om het 'gewenste effect' te krijgen. En of dat waar is en of het echt angstaanjagend is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is inderdaad een pracht van een nummer op die heruitgave, ik zit er sindsdien ook al lang op te wachten en overal rond te kijken. Zelfs necropolis gemaild daaromtrent maar ik kreeg een nietszeggend antwoord terug. Ik vrees dat we kunnen blijven wachten, het zou toch fantastisch zijn mocht deze CD ooit uitkomen, die vent heeft er echt gevoel voor! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
DOM GELUL HIER BOVEN. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Ga dan ergens anders zeveren pipo of ruk je ergens af i.p.v. je hier aan te stellen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Ik denk dat hij reageerde op Cadaveria's post. |
|
quote: Dom gelul hierboven. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Rot nou eens een keer op met je "Dom gelul hierboven" Alsof er bij jou iets zinnigs uitkomt man ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Damn, als ie nu zelfs jou al over de zeik krijgt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, idd ik ben een vredelievend mens, maar zulke zeikerds moeten echt aan een hele hoge boom gehangen worden. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Kijk dat bedoel ik nou. Kinderachtige gelul. Echt een kleuter. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: ROTTUH!!! I Find That I Am Not There... |
|
kLeUtEr zIjN iS L33T mAn ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
jesus ik ben zelfs zo'n kleuter dat ik nog geeneens goed die hoofd/kleine letter gebruik Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
volgens mij spel je 1337 toch echt zo en niet met echte letters no text supplied |
|
quote: Zoals Konerak? Wel hysterische vocalen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |