|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals op die tab staan aangegeven niet, maar tabs hoeven niet altijd goed te zijn. |
|
Nee inderdaad, ik heb het nu helemaal. Alleen klinkt het nog wel wat anders dan op de Storm cd, hehe Maar daar spelen ze waarschijnlijk ook op een accoustische gitaar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Oh yeah! Been there, done that, cursed my guitar... Ik heb dat een jaar lang gedaan: 7 uur per dag spelen om toegelaten te worden. Helaas , maar ik heb toen wel lichtsnelheid gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 14-07-2003 23:52] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Na een tijdje voel je toch gewoon niks meer in je vingertoppen? :| Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Wact maar tot dat je bends enzo gaat oefenen |
|
quote: Ja. Dat kwam bij mij na een jaar of 3 geloof ik (wel inclusief tappen, bends, hammer-ons en pull-offs, slides en alle mogelijke akkoorden. Totdat je alles geoefend hebt wat je wilt en je handen er aan gewend zijn blijft t pijn doen) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Pijn is fijn en wie mooi wilt doen ( want zijn, zijn we toch al niet ) moet pijn lijden. Oftewel spelen en pijn hebben, ultieme combi. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hear hear! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Speel nu een half jaartje gitaar, en heb vandaag weer 5 uur achter elkaar mijn gitaar bespeelt, en op een beetje een raar gevoel in mijn schouder (waarop hij hing, dus linker schouder) na nergens last van... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja dat heb ik ook weleens. Bij mij werkt het om de gitaar precies op de juiste hoogte te hangen. Oftewel dat de linkerarm totaal in rust positie alle fretjes kan bereiken. Misschien een beetje moeite doen voor de hoge noten maar dat hoort bij de show. Let er dus op hoe die hangt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Mwah, heb er vrij weinig last van op zich.... en van andere dingen eigenlijk helemaal nooit last gehad... helemaal in het begin toen ik heel enthousiast (en dus veel spelen) begon, wat last van een stijve pols, maar pijnlijke vingertoppen en dergelijke niet... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ach ik zit gewoon heel brak in elkaar en gedraag me als een mietje Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Wat betekent "Drop D Tuning" ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Is dat niet dat de gitaar een hele toon lager gestemd wordt? (dus ipv E-A-D-G-B-E, D-G-C-F-A-D?) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Klinkt logisch, bedankt. In ieder geval begin ik daar nog maar niet aan dan. Steeds opnieuw stemmen is een beetje lastig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
je hebt daar van die handig rijmpjes voor: E tuning Een Aap Die Geen Bananen Eet D tuning Daar Gaan Christen Fokkers Aaan Dood [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-07-2003 15:24] |
|
Hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Meestal doe je een drop D door alleen je lage E af te stemmen naar een D. Zo kan je door je vinger plat te leggen een power akkoorden indrukken. Heel simpel. Doordat de rest nog hetzelfde is hoef je niet al te moeilijk na te denken. Het is echt iets voor Nu-Metal gitaristen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Drop D = DEADGBE Dus alleen de dikke E is naar D gestemd |
|
quote: Drop D is het alleen lager stemmen van de lage E-snaar dus de stemming is dan van laag naar hoog D A D G B E gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ha! dezelfde reactie op het zelfde moment gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik heb zelf via Comfort Card gisteren een Ibanez RG7-420 gekocht voor 750 eurootjes. Die mag ik in 24 maanden afbetalen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ik heb pas een RG7-620 met Dimarzio Evolutions voor EUR 600 weggedaan... |
|
quote: Comfort Card zit in Houten en heeft postbus nummer 90. Ahhhh, ik word gek van dat vakantie werk. Je moet toch wat over hebben voor een gitaar. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |