|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nemen jullie je geluidsman dan wederom niet mee ? Ennuhm, met wie staan jullie nog meer? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Wat is "tremolo picking" en hoe doe ik dat? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Sweeppicking ken ik wel. Tremolo picking, daar heb je 2 plectrums voor nodig. Neem 1 in elke hand. Sla vervolgens met de plectrums tegen elkaar aan. Zie daar-->tremolo picking Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Tremelo picking is gewoon zo hard als je kan over de snaren gaan, hoor je vaak bij (meestal ook eenvoudige) blackmetal enzo. |
|
quote: Ok, dat kan kloppen. Dat is best lastig eigenlijk, hehe. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nah, is een van de eenvoudigste dingen (vind ik dan). Je moet alleen ff de snelheid ontwikkelen en je hoort de fouten in je spel een stuk minder (het is redelijk a-ritmisch). |
|
Nouja, bij Transsilvanian Hunger lukt het natuurlijk wel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Met je pick of met je fretting hand? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Slaghand (pick) Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Zowiezo is je slag het eerste dat je moet leren beheersen. Vanuit je slagtechniek kun je dan weer naar de solo's gaan. Doen veel blues en jazz-gitaristen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
LOL, Azzie was je je username na zoveel tijd eindelijk beu? |
|
quote: Veel betere gitarist What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Oke, ik zie nu je profile. Je bent toch iemand anders. |
|
quote: Klopt, maar Rutan is een betere gitarist dan Treyke...op solo gebied dan wel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hoe zet ik mijn vingers bij zo'n akkoord?
Wat ik nu doe is wijsvinger op E1 en met mijn pink de A3 en D3 afdekken. Maar het probleem is dat ik de D3 dan soms stiekem mute. Doe ik het wel goed, of moet het anders? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ben ook een beginneling, maar volgens mij moet je voor de A3 je middelvinger gerbuiken en D3 je ring vinger. Tenminste ik ik zit nu met mijn gitaar op schoot, en zo vind ik het lekkerst pakken grrr |
|
Dat is ook voor 1 zo'n greep wel fijner ja. Maar als je snel van 1-3-3 naar 2-4-4 naar 3-5-5 moet wisselen bijvoorbeeld schuift dat stukken lastiger Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: KUt, ik las die 3 voor 2. Hmm, ik denk dan dat je met je wijs gewoon E1 pakt en A3 met ring en D3 met pink. en die snelheid... oefening baart kunst [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 04-08-2003 19:51] grrr |
|
quote: E1 Wijsvinger A3 Ringvinger D3 Pink je hebt nu je middel vinger vrij om het volgende akkoord te pakken
Dit is de F majeur (De vorige was een F Mineur) Je moet gewoon onthouden dat je je wijsvinger het laagste neerzet, daarna je middelvinger daarna je ringvinger en als onderste je pink. Op die manier komen je vingers niet in de knoop. Je ziet dit ook in hoe je het akkoord pakt. Als onderste je wijs vinger (1), daarna je middelvinger (2) en je ringvinger en pink op 3 |
|
Ok, thanks. Het is dus fout om aan te leren met 1 vinger 2 snaren proberen te pakken? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee, niet in dit geval
Dit is een Bes majeur Daar kan je die 3X 3 met je ringvinger pakken (niet met je middelvinger want die "hoort" op 2 in dit geval) En ik het geval van andere barré akkoorden. Zoals de volgende (die je als beginnende gitarist waarschijnlijk niet gaat/wilt/kan gebruiken)
en
|
|
Ok ok ok, riffjes waar dat in voorkomt zullen nog wel even duren voordat ik die ga proberen Maar bedankt voor de tips! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die akkoorden gebruikje in grooves, jazz en dat soort dingen, de meeste vooral de harde(lees lompe) black en death metal zal niet zo snel 7 akkoorden gebruiken. (Maar ze klinken wel vet) |
|
quote:Doe wat aan je zinsopbouw en leestekens. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |