|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alleen die eerste E er nog tussen uit dus Maar ik snap het. Ok bedankt. Trouwens in dit topic gelieve niet te lopen lullen over welke gitaren je allemaal hebt in rare cijfer- en getal-combinaties. Daar is het gitaren-topic voor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het enige wat ik nog irritant vind is die kut bijgeluiden als ik van acoorden ovestap op noten |
|
quote: Kan je de snaren dan niet gewoon vlug stilleggen met je rechterhandpalm? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Is wel een goede techniek. Edward van Halen zei ooit eens in een interview dat hij altijd de snaren dempte die hij niet speelde: "If you have 10.000 watts breathing behind you, you have to be able to control it." gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: LOL!! sorry, ik ben zo gewend aan die 7 snaren, pfffff, maar je hebt helemaal gelijk |
|
quote: Rood? Die van mij bloedden toen ik gitaar probeerde te spelen |
|
quote: wow, oja na 2/3 weken viel er vel af bij mij. grrr |
|
quote: zonder velletje is sowieso veel hygienischer |
|
quote: hoezo dat dan? grrr |
|
quote: |
|
quote: ok, ik interpreteerde het te serieus . Ik dacht nietmeteen aan een verminkte lul grrr |
|
quote: Zo stem ik mijn gitaar trouwens ook wel eens: M-A-E-W-G-B ...of komt dat omdat ik eigenlijk een bassist ben |
|
Ik stem zo: BbEbAbDbGbBbEb |
|
quote: m !??!?!? W !??!?!?!?! |
|
quote: Ehehehe mega laag.... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Dat zal t zijn. het heeft helemaal niks te maken met t feit dat je nogal veel zuipt? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: jawel, maar daar ben ik nog niet zo geoefend in, was ik altijd te lui voor nu demp ik soms de verkeerde snaar, how irritatingk |
|
een tip: neem erg veel tijd, en (nu komt het Oefen je helemaal de anustering Bruce Banner |
|
Ik heb als stemming B-E-A-D-F#-B |
|
ben in goede stemming After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Beetje les kan geen kwaad. Heb zelf zo goed als geen les gehad, maar dit in combinatie met mn eigenwijsheid zorgde ervoor dat ik de plectrum niet goed vasthield en na een jaar of 5 dat moest gaan veranderen. dat was pas kloten met peren. verders gewoon veel met cd's meespelen en als je merkt dat je geen talent hebt je gear weer verkopen. |
|
Claw, gezien je muzieksmaak en waarschijnlijk de onbedwingbare behoefte om de muziek van je helden na te willen kunnen spelen kan ik je alleen maar aanraden op een stel handremkabels op een stofzuiger te spannen. Ik denk dan dat je aardig in de buurt komt. Talent is niet nodig, kijk maar naar mij. |
|
Hou je achterlijke kutsmoel, wormpje. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Bier voor Wordfuhrer Wanneer komen jullie weer eens in de buurt trouwens? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |