|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Eeuh. Vertaling? Of zit dat er niet in? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Shoot me.... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ach 't was toch niks meer ik zal er niet wakker van liggen |
|
Ik ga het effe ergens anders nakijken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja zou officieel zijn gezegd door immortal in persbericht Do androids dream of electric sheep? |
|
Ze zijn inderdaad gestopt...helaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Waar staat dat dan? |
|
Godver... zou hun geplande live-cd nog uitkomen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ook te vinden op de noorse metalsite! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ach zoals Warrior_of_Odin al zei: het was toch al bergafwaards gegaan. Gelukkig kun je nog steeds fijn Battles in the North en eerdere cd's opzetten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
mja ik heb het van noorse kennis, dus moet kloppen heeft hij me verzekerd Do androids dream of electric sheep? |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan ieman dat noors ff vertalen dan? |
|
quote: Immortal legde open! Onverwacht en van veel kjipt. Welig ien geïnformeerd via het email wanneer dat dat onverwacht was gebeurd. van veel zal genoeg gesplitst te komen als een schok. meer laatste. ". met dat srgelige boodschap wanneer dat IMMORTAL vandaag heb gegeven bescheid wanneer dat de versnelling zich met onmiddelijke effect. Alle plande het concert dat hsten is dan selvflgelig afgezegd " Welig ien. Scream Magazine he he ... |
|
euhm ... heeft Panda dat voor je vertaald ofzo |
|
Minder, had ze nog wel een keer live willen zien. |
|
Ach.. ze hadden op hun hoogtepunt moeten stoppen, 4 jaar geleden dus headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
neen, ze hadden het beter op hun hoogtepunt gehouden en platen gemaakt in the vein van Battles in the North Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
mij boeit het niets dat ze zijn gestopt hun concert op laatst tour vond ik wel vermakelijk en op cd ook soms best leuk maar om nu te zeggen, dat ik ze ga missen... Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Dat vind ik nou juist! Ze zijn gestopt op hun hoogtepunt nu (niet dat de laatste 2~3 album de besten waren, ik vind alles van hen goed) i.p.v. een potentiele misser te leveren. Thanks for the memories!! |
|
Under the banner of Blashyrkh we ride.....into retirement. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wees gerust: Immortella gaat wel door! |
|
quote: Explain thyself? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Eindelijk. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:We hebben hier een vrouwke uit vroomshop ronddribbelen die zich Immortella noemt, C_U, je komt hier te weinig |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |