|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ze na al die jaren elkaar beu zijn geworden. Kan ik me ook wel inkomen. |
|
precies, er komt een moment dat je geen clown meer wil zijn... Don't blush when I rip you open |
|
De make up gaat af, de neus wordt opgeborgen. Het malle pakkie op de kapstok .... |
|
quote: Maak het nou niet nog erger!!! bhoehoehoehoe Even alle gekheid op een stokje , vind het dus echt heel jammer dat ze gestopt zijn, was erg benieuwd naar hun nieuwe materiaal en 'k vind eigenlijk al hun albums goed, al heb ik natuurlijk ook zo m'n voorkeuren... Voor de fans is het altijd jammer wanneer een band stopt denk ik... En laat ik nou 's een grote Immortal-fan zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jammer, een van de grote (en steeds melodischer wordende) blackmetalbands is ermee gestopt. Wat ik niet snap is dat mensen de albums als Full Moon en Pure holocaust verkiezen boven At the heart of winter en Damned in black. Maar goed, dit zijn dezelfde mensen die marduk ook weten te appreciëren. Immortal werd live steeds technischer en abbath leek de gitaarpartijen steeds beter onder de knie te krijgen. Wat ik niet snap is dat gehoer met die bassist, want de baslijnen zijn zeker niet moeilijk, en iedereen wil toch in een succesvolle band bassen? Maar goed, dat is achteraf, wellicht hadden ze gewoon geen zin meer om telkens iemand in te werken. Over een paar jaar weer een reunie met de "old-school" bezetting (Abbath, Demonaz en Horgh) Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Zo zou ik me ook voelen als een band als Edguy of Battlelore er mee zou nokken Bruce Banner |
|
quote: Hmmm, ik ben absoluut geen Marduk fan, maar ik vind Pure Holocaust toch echt veel beter dan At the heart of Damned in Black... Dit album is gewoon rauwer en meer puur, meer Immortal voor mij, al zeg ik hiermee dus niet dat ik de rest niet goed vind... De "old-school" bezetting is Abbath, Demonaz, Jorn Inge Tunsberg (gitarist) en Armagedda (1e drummer van Immortal)... Horg kwam er pas in '96 bij... Maar goed, ik hoop wel dat die reünie er komt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Blij dat iemand het begrijpt ... Trouwens, ik zie dat ik een mede-Battlelore liefhebber heb gevonden! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ,maargoed deze muziek vond ik wel zeer ok (een groot deel van de uitgebrachte albums iig...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Juischt! heb je ze 23/05 gezien? Bruce Banner |
|
quote: Nee dus ... Daarom heb ik d'r een tijdje geleden ook een topic over geopend, omdat ik benieuwd was hoe ze live zijn en hoe hun eerste cd is... Ik heb alleen Sword's Song, maar die vind ik zwaar ok, al ben ik normaal gesproken niet zo'n fan van heel melodieuze bands met ook nog eens vrouwelijke zang... Maar Battlelore is gewoon 'anders'... Anders maar verder gaan in 't Battlelore topic, dit is wel erg offtopic allemaal... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daarom stond "old-school" ook tussen aanhalingstekens. Zowiezo zie ik Immortal nooit meer teruggaan naar een 4 mans bezetting, armagedda is een luie hond die abbath en demonaz er nooit bij willen hebben, Eirik is dood, blijft Hellhammer en Horgh over. Gezien Horgh de drumpartijen al 7 jaar verzorgt zie ik Hellhammer niet zo snel terugkomen. Dat je pure holocaust beter vindt dan...is puur een kwestie van smaak. Ik vind het wel een goed album, maar veel minder technisch dan de latere albums. Jij zult van het rauwe underground geluid houden, ik hou liever van melodie in muziek. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Nu zeg je dus wel iets wat klopt... Hoe je de verschillende albums van Immortal vindt is púúr een kwestie van smaak. Er is een groot verschil tussen de eerdere albums en de latere albums van Immortal... Welke je het beste vind hangt echt af van het feit of je inderdaad meer van technisch/melodieus of van rauw/underground houdt... Wat Immortal betreft ben ik dus meer voor het laatste... Sorry wat betreft dat "old-school", ik dacht dat je puur doelde op de 1e bezetting van Immortal ... Zie ik inderdaad ook niet weer gebeuren, al zou ik het wel gaaf vinden als Hellhammer voor een keertje terug zou komen ... Heb niks tegen Horgh (geweldige drummer), maar Hellhammer ... edit: beetje vaak 'puur' geschreven [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-07-2003 11:22] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Immortella, volledig met je eens. Het is grote zonde dat ze gestopt zijn, daarom in tribute ook de icon van een van hun beste albums. R.I.P. Immortal, we kunnen alleen hopen dat ze het corpse-paint vrije leven zat worden en het black metal bloed uiteindelijk kruipt waar het niet gaan kan. Een reunie tour van Immortal over drie jaar, dat zou mooi zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen, ik gaf een beetje onvolledige informatie.... De 1e bezetting zou ik zowiezo niet terug willen zien, want dan krijg je echt zo'n koekblikken geluid op het podium . Heb je trouwens die filmpkes van live in koln concert, met eirik nog op drums??Das echt true, grappig en gaaf. Hellhammer komt pas drummen als er veel te ca$hen valt...en horgh is ondertussen een volwaardig member of the horde geworden. Wat ook grappig is, die clip "grym and frostbitten kingdoms", het drumstel van Hellhammer staat zo opgesteld dat het onmogelijk is om daar nog een fatsoenlijk geluid uit te krijgen (toms staan rechtop etcetc) Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Thanx Phriar!!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Neej, heb geen filmpjes, waar kan ik die downloaden dan? Heb alleen de cd's, (pic)elpees en de videoband... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ze zijn te downloaden ja, via kazaa heb ik ze toendertijd binnengehaald. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
let er ook op hoe hij geen pedalen heeft en met zn voeten gewoon een beetje sneeuw wegtrapt Winter is coming |
|
quote: Bedoel je van de videoband 'Masters of Nebulah frost' of een gedownload filmpje? ..."Hate can only create more hate"... |
|
die videos sucken allemaal jammer genoeg Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Tuurlijk niet!!! Da's toch evil joh, met je niet-ingeplugde gitaar op een besneeuwde bergtop staan 'ronddansen'... whahaha... ..."Hate can only create more hate"... |
|
de clip van grim and frostbitten kingdoms was het geloof ik maar al hun clips zijn inderdaad erg grappig ik heb ook 6 clips van live in cologne '94, ook erg leuk materiaal, abbath maakt de vreemdste podiumbewegingen ooit Winter is coming |
|
Ik melde het ook via news submit, immortal is niet definitief uit elkaar! Ze nemen slechts een pauze Dit komt van de duitse nuclear blast site: "The rumours about the split of Immortal aren’t 100% correct. In fact, IMMORTAL will simply take a long break, as the musicians need to rest a while after 12 months of excessive touring. In the meantime, both Abbath and Horgh will concentrate on their own projects. To start with, the debut album of Grimfist will probably be released in September on Candlelight records, with Horgh on drums. So folks, don’t worry, you know what “IMMORTAL” means " |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |