|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
time will tell if Immortal really is mortal or not ... |
|
aarschok is gay |
|
Dus ze zijn nog niet gestopt? mvg wk10 |
|
quote:Nee ze gaan vrolijk verder natuurlijk |
|
quote: Jawel. |
|
Wat een gezeik nog steeds of ze nou wel of niet doorgaan. Volgens Olve zelf zijn ze gestopt dus waarom nog discussieren hierover met het welles-nietes spelletje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik geloof het ook wel, ik vond het bericht op de Aardschok site alleen wat verwarrend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Logisch,die berichten moeten een hele tijd van te voren al geschreven zijn.De Aardschok moet ook nog gedrukt en verdeeld worden over het land...logisch dat ze dan niet up-to-date zijn met het allerlaatste nieuws. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar dit staat op hun webpagina. Dus wat is nu waar? |
|
quote: De aard-schok pagina wordt altijd een week opvoorhand gedrukt. |
|
quote: Grmbl, dan moet je kiezen of je Aardschok of Abbath gelooft. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mail naar Immortal????Dan weet je het zeker... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Misschien gewoon de Immortal website bekijken. Duidelijk toch, dacht ik. Zullen ze tof vinden, dat al die blinde piwi's blijven mailen om te vragen of het nu echt echt echt echt wel waar is. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Moeilijk Abbath gedraagt zich als een leipo op het podium, en zingt over besneeuwde evile bossen. De aardschok zegt dat het nieuwe metallica album goed is. Abbath is dus het meest geloofwaardig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
edit: zoiets stond dus al ergens... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 12-08-2003 22:38] |
|
ik zag een nieuw t shirt van immortal, 3 mannetjes op een troon, erg sneu ben blij met hun uitmekaargaan |
|
quote: "Demons of metal" , was een beetje manowar goes black metal hé. Op zich wel mooi, maar past echt niet bij Immortal,............ maar als je een keer bij Nuclear Blast tekent vrees ik dat zo'n zooi onvermijdelijk wordt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik vind dat bij een band al immortal geen geel en rood op het shirt hoort, bij geen enkele blackmetalband eingelijk |
|
Geel?, dan heb heb ik wat anders voor vrees ik, rood vind ik dan nog wel kunnen, heb ik altijd uitstekend bij zwart vinden passen, maar da's een kwestie van smaak en verschrikkellijk offtopic. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
er is een ander immortal shirt ook met veel geel en rood, ook erg jammer die oude shirts waren veel mooier maar ja toen waren ze nog enigzins goed |
|
quote: Crisis, waar mensen al geen probleem van maken zeg, zoek anders een hobby. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik heb nog nooit Immortal geluistert dus ik weet niet wat ik heb gemist (gelukkig). Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: gelukkig zegt ie dan... |
|
quote: Anders zou ik het nog erg gaan vinden dat ze stoppen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |