|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dus....? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
oke topic kan dus dicht one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Shit, I knew it! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Immortal is dus toch Mortal |
|
quote: Idd, zelfs de groten (figuurlijk) moeten soms gaan. Wat ik vooral ga missen is de kracht die die gasten live wisten neer te zetten: dat was "gaan" boven alle genres uit, iets wat weinig BM bands kunnen. Maar we hebben wat we hebben dat wat ze achterlaten blijft GROOTS [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 22-07-2003 23:14] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, vanochtend stond dit op blabbermouth IMMORTAL: We Are Finished - July 22, 2003 Norwegian black metallers IMMORTAL have reaffirmed their decision to break up, despite a statement from the band's record company yesterday indicating that the group were merely taking a long break. The following is the latest update from the Nuclear Blast Records web site: "Well, sad news… Although stated differently earlier as it seemed as if the band only wanted to take a long break, here's the 100% official news, directly from the band and management: " 'After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh' " Het is dus echt afgelopen! |
|
Uit een artikel op nrk.no (mini-interview met Abbath): quote: Dusch, kort vertaald: Alle bandleden hebben zin om zelf met iets nieuws te beginnen. Abbath gaat binnenkort alleen de studio met nieuw materiaal. Hij zegt dat hij nog niet weet wat het gaat worden, alleen dat het zwaar zal zijn.. Hij sluit niet uit dat Immortal een afscheidsconcert zal geven, en als dat gebeurt is het zeker in Bergen, en misschien in de herfst, als alle bandleden dan kunnen, want een van hen woont nu in Zweden. Zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ze zijn helemaal niet gestopt. Ze lassen 'n jaar rustpauze in. |
|
quote: Keep on dreaming ..."Hate can only create more hate"... |
|
Volgens Olve(Abbath) is immortal op het hoogtepunt gestopt. Interview te lezen op www.nrk.no Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wie stopt er nu op z'n "hoogtepunt" |
|
quote: Ik vind Damned beter dan SOND, maar dat is puur op smaak. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Tja, ze kunnen moeilijk zeggen: "Ja, het werd toch zo langzamerhand kut met peren." Natuurlijk zeggen ze dat ze op hun hoogtepunt zijn gestopt... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hehehehhe...maar dan zouden ze wel eerlijk zijn What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Kan lekker zijn,effe uitstellen en daarna krijg je nog een beter hoogtepunt (vereist wel oefening ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ... en niet te vergeten wilskracht en bier |
|
quote: Of de nodige rekwisieten What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:misschien gooien ze er nu wel zwaarden bij...(ook met paint uiteraard) |
|
quote: Hele boomstammen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Tja aan abbath was al een tijdje te zien dat ie er niet zoveel meer aan vond volgens mij. Volgens mij heeft dat geëikel op het podium daar ook me te maken en hebben ze zichzelf menigmaal afgevraagd waarom iedereen ze toch serieus bleef nemen. |
|
en fakkels! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:*proest* |
|
Net lees ik op de Aardschok site: In tegenstelling tot de geruchten is het Noorse IMMORTAL niet uit elkaar. Wel heeft de band besloten (na twaalf jaar en zeven albums) een welverdiende rustpauze van een jaar te nemen. Vaag hoor. Wat moet ik nu geloven? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
LOL dat is de 12e keer dat dat bericht gepost word Aardschok is sloom. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |