IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Immortal is gestopt Vorige pagina | Volgende pagina
Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 21-07-2003 13:32 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

quote:
Op 21 juli 2003 13:21 schreef Immortella het volgende:
Tuurlijk niet!!! Da's toch evil joh, met je niet-ingeplugde gitaar op een besneeuwde bergtop staan 'ronddansen'...
whahaha...

Vergeet niet ook niet te vermelden dat je ook nog in je blote bast en geschminckte kop met bij 10graden celcius buiten staat te headbangen/

"ooooeeeehhhhhhh, blashyrkh lust geen ravenkwark"

Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 13:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 13:32 schreef Dissection het volgende:
Vergeet niet ook niet te vermelden dat je ook nog in je blote bast en geschminckte kop met bij 10graden celcius buiten staat te headbangen/

"ooooeeeehhhhhhh, blashyrkh lust geen ravenkwark"

Snap je nu waarom Immortal zo 'heerrsscchtt'??? En toch blijf ik fan, lekker puh!

..."Hate can only create more hate"...

Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 21-07-2003 13:54 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Ik heb nergens gezegd dat ik ze kut vond....
Ik ben zelf ook een groot immortal fan en vind het jammer dat ze ermee ophouden.
Vooral abbath's mafheid op het podium zal gemist worden.

Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 13:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 13:54 schreef Dissection het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik ze kut vond....

Weet ik wel! Zat maar te ouwehoeren... Ik zal ze live zeker missen, heb er al heel wat voor over gehad, onder andere vorig jaar op Wacken úúúren vantevoren al vooraan gaan staan (waardoor ik overigens Macabre ook vanaf de hekken heb gezien, maar laat ik dat nou net weinig aan vinden )...
Zat onder de blauwe plekken en schrammen, m'n vriend had 'n paar sneeën in z'n arm en z'n horloge naar de klote...
Maar.... Wel Immortal (weer) vanaf vooraan gezien!

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-07-2003 13:58 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 juli 2003 10:53 schreef FireFox het volgende:
,maargoed deze muziek vond ik wel zeer ok (een groot deel van de uitgebrachte albums iig...)
Hehehe..makkelijk grapje.

Ik ben zelf ook een liefhebber van deze band

Don't blush when I rip you open

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 14:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Naja dan wachten we nog een jaartje op hun nieuwe album om dan tot de conclusie te komen dat in die pauze alle creativiteit is verdwenen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2003 14:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 13:30 schreef phobia4 het volgende:
Ik melde het ook via news submit, immortal is niet definitief uit elkaar! Ze nemen slechts een pauze

Dit komt van de duitse nuclear blast site:

"The rumours about the split of Immortal aren’t 100% correct.
In fact, IMMORTAL will simply take a long break, as the musicians need to rest a while after 12 months of excessive touring. In the meantime, both Abbath and Horgh will concentrate on their own projects. To start with, the debut album of Grimfist will probably be released in September on Candlelight records, with Horgh on drums. So folks, don’t worry, you know what “IMMORTAL” means "

Maar dit komt van de officiele site

S P L I T . U P

After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time.
- Abbath, Demonaz, Horgh

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2003 14:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

IDD heeft even geduurd maar ze hebben eindelijk hun site geupdate.......om te melden dat ze uit elkaar gaan

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik denk eerlijk gezegd dat ze wel uit elkaar zijn... Dat van die 'pauze' daar geloof ik niet zo in, denk dat het meer een poging van Nuclear Blast is om deze band nog een beetje 'warm' te houden, en iedereen blijft uitkijken naar een nieuw album of live album...
De officiële site is al tijden niet meer bijgewerkt maar vandaag opeens wel, en dan met zo'n statement (zie post Cadaveria), dat zegt toch wel wat...

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2003 14:14 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Dus ze zijn gestopt....beetje jammer gekozen bandnaam dan he?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:14 schreef chriz het volgende:
Dus ze zijn gestopt....beetje jammer gekozen bandnaam dan he?

Da's niet meer origineel... (zie bovenstaande 238978934 posts )

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2003 14:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:13 schreef Immortella het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze wel uit elkaar zijn... Dat van die 'pauze' daar geloof ik niet zo in, denk dat het meer een poging van Nuclear Blast is om deze band nog een beetje 'warm' te houden, en iedereen blijft uitkijken naar een nieuw album of live album...
De officiële site is al tijden niet meer bijgewerkt maar vandaag opeens wel, en dan met zo'n statement (zie post Cadaveria), dat zegt toch wel wat...
ach.. we zullen vast over een jaar of 5 van die reunies krijgen.. dat doen toch al die bands. En trouwens de bandleden hoeven we volgens mij op plaat en podia niet te missen (hoop ik) omdat ze allemaal bezig zijn met eigen projecten.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2003 14:18 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2003 14:15 schreef Immortella het volgende:
Da's niet meer origineel... (zie bovenstaande 238978934 posts )

sorry, topic niet gevolgd verder..was meer "op hoop van zege"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-07-2003 14:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

En toch vind ik het zonde.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:17 schreef Cadaveria het volgende:
ach.. we zullen vast over een jaar of 5 van die reunies krijgen.. dat doen toch al die bands. En trouwens de bandleden hoeven we volgens mij op plaat en podia niet te missen (hoop ik) omdat ze allemaal bezig zijn met eigen projecten.

Ja precies, dat wel!! Probeer de concerten van die side-projects dan ook zeker bij te wonen, als die er al komen en mits ze enigszins in de buurt zijn (binnen Nl of Duitsland)... Heb tijdje terug Pain al gezien, dit vond ik een zéér goed optreden...
En hoop inderdaad (zeg het nog maar eens) dat er nog wel 's zoiets als een reünie komt... Is misschien iets voor de donderdagavond op Wacken???? Dan komen er altijd van die reünies

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:18 schreef chriz het volgende:
sorry, topic niet gevolgd verder..was meer "op hoop van zege"

, jammer dan!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2003 14:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2003 14:20 schreef Immortella het volgende:
, jammer dan!

niet geschoten is altijd mis

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:21 schreef chriz het volgende:
niet geschoten is altijd mis

Heb jij helemaal gelijk in... Vond 't alleen leuk om 'ff te zieken

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2003 14:25 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2003 14:22 schreef Immortella het volgende:
Heb jij helemaal gelijk in... Vond 't alleen leuk om 'ff te zieken

aardig gelukt zeggik

maar denk dat we beetje teveel offtopic aan't lullen zijn hier

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2003 14:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:20 schreef Immortella het volgende:
Ja precies, dat wel!! Probeer de concerten van die side-projects dan ook zeker bij te wonen, als die er al komen en mits ze enigszins in de buurt zijn (binnen Nl of Duitsland)... Heb tijdje terug Pain al gezien, dit vond ik een zéér goed optreden...
En hoop inderdaad (zeg het nog maar eens) dat er nog wel 's zoiets als een reünie komt... Is misschien iets voor de donderdagavond op Wacken???? Dan komen er altijd van die reünies
idd.. Misschien blijven ze dan wel doorspelen omdat ze het dan toch weer aantrekkelijk vinden (iron maiden + metallica ect) Je weet het maar nooit. ik ben in ieder geval blij dat ik mijn butt-touche binnen heb.. hehehe. Het is wel hommeles de laatste tijd.. al 2 grote geweldige bands gestopt.
Het enige wat ik gek vind is dat ze om persoonlijke redenen stoppen, maar wel door gaan met de rest van de projecten.. Vaag.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 14:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 14:26 schreef Cadaveria het volgende:
idd.. Misschien blijven ze dan wel doorspelen omdat ze het dan toch weer aantrekkelijk vinden (iron maiden + metallica ect) Je weet het maar nooit. ik ben in ieder geval blij dat ik mijn butt-touche binnen heb.. hehehe. Het is wel hommeles de laatste tijd.. al 2 grote geweldige bands gestopt.
Het enige wat ik gek vind is dat ze om persoonlijke redenen stoppen, maar wel door gaan met de rest van de projecten.. Vaag.

Jij wel GVD!!!!!! (over die Butt-touch )... Ben jaloers!
ze gaan wel door met de rest van de projecten omdat deze niet volledig uit Immortal leden bestaan denk ik... Immortal is telkens (nouja) dezelfde drie mensen, en die projecten is vaak maar 1 persoon uit Immortal, soms 2.
Zo valt het waarschijnlijk nog wel vol te houden...

IK WIL OOK EEN BUTT TOUCCHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2003 17:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jammer maar zal het niet echt missen. 2x gezien en alleen de eerste keer was nog enigszins te doen. op wacken was het al om te huilen, evenals de laatste 2 albums.

Je moeder.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-07-2003 17:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hmmm Immortal gestopt (traag vandaag) niet echt vervelend...Als ik kijk naar de laatste 2/3 albums dan

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-07-2003 17:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 17:09 schreef karnivoor het volgende:
jammer maar zal het niet echt missen. 2x gezien en alleen de eerste keer was nog enigszins te doen. op wacken was het al om te huilen, evenals de laatste 2 albums.

Zo ontzettend niet mee eens...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-07-2003 17:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 10:15 schreef istharol het volgende:
Ik vind stom waarom ze er geen reden bij neer zetten. Iets zal toch wel gemotiveerd moeten hebben om te stoppen??

Mischien revival van Old Funeral??
Old Funeral brengt nog steeds materiaal uit.Ben goed bevriend met Tore en word dus regelmatig op de hoogte gehouden van nieuwe releases...maar een echte reunie zal er nooit komen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com